Overig / Algemeen / Welke kleur ben jij?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2010, 17:15 uur
Red
You value freedom, impulse, emotion and fire. You love instant gratification and acting on your gut feeling. At your best, you are passionate and decisive. At your worst, you are shortsighted and destructive. Your symbol is a fireball. Your enemies are white and blue

You value freedom, impulse, emotion and fire. You love instant gratification and acting on your gut feeling. At your best, you are passionate and decisive. At your worst, you are shortsighted and destructive. Your symbol is a fireball. Your enemies are white and blue

0
Gallow
geplaatst: 2 november 2010, 17:17 uur
"Trick your date into getting off the phone, then use your knowledge of cell phone towers to prevent further calls."
wat
wat
0
geplaatst: 22 december 2010, 15:26 uur
Gallow schreef:
"Trick your date into getting off the phone, then use your knowledge of cell phone towers to prevent further calls."
wat
zorg ervoor dat je date de telefoon ophangt, gebruik dan al je kennis over telefooncellen om inkomende gesprekken verder te voorkomen."Trick your date into getting off the phone, then use your knowledge of cell phone towers to prevent further calls."
wat
0
Gallow
geplaatst: 22 december 2010, 15:28 uur
Ja ik ken wel engels, het slaat gewoon nergens op. Overigens gaat het over een zendmast ipv een telefooncel 

0
geplaatst: 22 december 2010, 15:33 uur
ik vat hem op zich wel. met "knowledge of cell phone towers" wordt bedoeld dat je wel zo handig bent met zendmasten(wel vaag geformuleerd) om te zorgen dat er niemand meer je date kan bereiken.
edit: ik dacht al, hoe ouderwets is dit?
edit: ik dacht al, hoe ouderwets is dit?

0
Gallow
geplaatst: 22 december 2010, 15:37 uur
Ja ik snap hem ook wel, maar ik vind het nogal vergezocht. Je hebt kennis over telefoonmasten, wat dat ook mag betekenen, en daarmee kan je ervoor zorgen dat iemand geen telefoontjes meer krijgt. Raakt kant nog wal wat mij betreft.
0
geplaatst: 22 december 2010, 21:23 uur
@jasper: uitleg is niet hetzelfde als vertaling 
@Gallow: raakt kant noch wal inderdaad. Als je dat antwoord kiest ben je technisch aangelegd, ofzo...

@Gallow: raakt kant noch wal inderdaad. Als je dat antwoord kiest ben je technisch aangelegd, ofzo...
0
geplaatst: 21 mei 2012, 12:00 uur
Haha ik zit net weer in dit topic te kijken: En ik zie dat de mensen die ook blauw zijn best een paar albums overeen komen in de 5* lijst.
0
geplaatst: 11 juli 2016, 18:57 uur
Google eens op het Forer effect. Vraag je dan nog eens af of je 'kleur' wil bekennen.
Forer-effect - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org
Forer-effect - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org
* denotes required fields.