MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Welke kleur ben jij?

zoeken in:

(afbeelding)
Zit nog best wel een kern van waarheid in...

Ravenous

(afbeelding)

Dus.

Red
You value freedom, impulse, emotion and fire. You love instant gratification and acting on your gut feeling. At your best, you are passionate and decisive. At your worst, you are shortsighted and destructive. Your symbol is a fireball. Your enemies are white and blue

(afbeelding)

Gallow
"Trick your date into getting off the phone, then use your knowledge of cell phone towers to prevent further calls."

wat

Misterfool

(afbeelding)
muhahahahaha

Gallow schreef:
"Trick your date into getting off the phone, then use your knowledge of cell phone towers to prevent further calls."

wat
zorg ervoor dat je date de telefoon ophangt, gebruik dan al je kennis over telefooncellen om inkomende gesprekken verder te voorkomen.

Gallow
Ja ik ken wel engels, het slaat gewoon nergens op. Overigens gaat het over een zendmast ipv een telefooncel

ik vat hem op zich wel. met "knowledge of cell phone towers" wordt bedoeld dat je wel zo handig bent met zendmasten(wel vaag geformuleerd) om te zorgen dat er niemand meer je date kan bereiken.

edit: ik dacht al, hoe ouderwets is dit?

Gallow
Ja ik snap hem ook wel, maar ik vind het nogal vergezocht. Je hebt kennis over telefoonmasten, wat dat ook mag betekenen, en daarmee kan je ervoor zorgen dat iemand geen telefoontjes meer krijgt. Raakt kant nog wal wat mij betreft.

@jasper: uitleg is niet hetzelfde als vertaling
@Gallow: raakt kant noch wal inderdaad. Als je dat antwoord kiest ben je technisch aangelegd, ofzo...

BlueVelvet schreef:
@jasper: uitleg is niet hetzelfde als vertaling
sorry, wat bedoel je nou?

Zeedeveel

(afbeelding)

Ik ook wit. Klopt ook wel gezien de uitleg. Denk ik.

Ik ook wit maar ik speelde altijd met rood.

In het weekend meestal blauw.

Vandaag is rood.

De kleur van je ogen.

Haha ik zit net weer in dit topic te kijken: En ik zie dat de mensen die ook blauw zijn best een paar albums overeen komen in de 5* lijst.

En hoe gaat het met de muziek?

Lichtblauw

Couleur locale

Ik ben nog altijd geruit.

Google eens op het Forer effect. Vraag je dan nog eens af of je 'kleur' wil bekennen.

Forer-effect - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.