Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2012, 23:20 uur
Robbie Keane schreef:
Als ik met minder als 15 cm aan kom kloppen bij mijn vriendin "giet et moi niet oan" hoor.
Als ik met minder als 15 cm aan kom kloppen bij mijn vriendin "giet et moi niet oan" hoor.
Maar ook dan moj gin mosterd op 't knakkie doan!
0
geplaatst: 9 februari 2012, 23:41 uur
De kans dat je een keer in het Memorabele Quotes-topique komt omdat je bewust grappig bent wordt steeds kleiner als je op dit niveau door blijft gaan, Mjuman.
0
geplaatst: 9 februari 2012, 23:56 uur
, met deze had je me bijna zover gekregen, Maarten. 
En die Durex is overigens wel geniaal.

0
geplaatst: 10 februari 2012, 00:07 uur
Slowgaze schreef:
De kans dat je een keer in het Memorabele Quotes-topique komt omdat je bewust grappig bent wordt steeds kleiner als je op dit niveau door blijft gaan, Mjuman.
Heeft iemand jouw knakkie soms opgegeten of hen je opeens de pik op me?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 februari 2012, 11:35 uur
Robbie Keane schreef:

0
geplaatst: 10 februari 2012, 17:19 uur
Quotes by Ashleigh Brilliant:
If you think communication is all talking, you haven't been listening.
Life may have no meaning. Or even worse, it may have a meaning of which I disapprove.
Please don't lie to me, unless you're absolutely sure I'll never find out the truth.
Sometimes I need what only you can provide - your absence.
Inform all the troops that communications have completely broken down.
Strange as it may seem, my life is based on a true story.
If you think communication is all talking, you haven't been listening.
Life may have no meaning. Or even worse, it may have a meaning of which I disapprove.
Please don't lie to me, unless you're absolutely sure I'll never find out the truth.
Sometimes I need what only you can provide - your absence.
Inform all the troops that communications have completely broken down.
Strange as it may seem, my life is based on a true story.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 04:05 uur
Assurancetourix, je hebt het dan toch eindelijk voor elkaar
.
.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 16:38 uur
Hier kan de NS nog wat van leren, want in Rusland rijden de treinen ook gewoon als het sneeuwt:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gAg8tssYFlI[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gAg8tssYFlI[/embed]
0
Misterfool
geplaatst: 11 februari 2012, 16:43 uur
Het verschil tussen Rusland en Nederland is dat ze daar weinig wissels hebben. Ze hebben daar grote afstanden tussen veel steden. Het systeem en de omstandigheden zijn anders en daardoor is het niet helemaal te vergelijken..
0
geplaatst: 11 februari 2012, 16:48 uur
Wat mij betreft gaat de NS alsnog niet vrijuit, ook niet als ze gratis koffie en thee aanbieden.
Grappig filmpje trouwens!
Grappig filmpje trouwens!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.