Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2012, 16:49 uur
De thee is altijd op in Arnhem. Daarom ben ik heel boos. En met zo'n weer mag de reiziger ook wel een borrel aangeboden worden. Het verschil tussen Nederland en Rusland is overigens dat in laatstgenoemde land wel een goede regering zit, Luke.
0
Misterfool
geplaatst: 11 februari 2012, 16:51 uur
In Rusland is niet eens meer zo zeer sprake van een regering, maar van een dictator en zijn adviseurs.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 17:08 uur
Slowgaze schreef:
Dat is Vlaamsch, Stijn.
Doe eens gek; je studeert toch al Nederlands, waarom dan niet ook gelijk in die taal communiceren? Dat is Vlaamsch, Stijn.

0
geplaatst: 11 februari 2012, 17:08 uur
Slowgaze schreef:
De thee is altijd op in Arnhem. Daarom ben ik heel boos. En met zo'n weer mag de reiziger ook wel een borrel aangeboden worden. Het verschil tussen Nederland en Rusland is overigens dat in laatstgenoemde land wel een goede regering zit, Luke.
Volg je ook je opleiding in Arnhem dan?
Thee is idd altijd op
.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 17:21 uur
Laat ik jullie op- en aanmerkingen even behandelen:
Ik volg mijn opleiding in Nijmegen, maar ik haal in Nijmegen thee (waar wel altijd thee is) en dan zorg ik er voor dat als ik in Arnhem ben m'n thee op is, zodat ik nog een kop thee kan halen. Maar ja, die is altijd op.
En het Vlaamsch is gewoon Nederlandsch; een taalvariant, geen echte, aparte taal.
Ik volg mijn opleiding in Nijmegen, maar ik haal in Nijmegen thee (waar wel altijd thee is) en dan zorg ik er voor dat als ik in Arnhem ben m'n thee op is, zodat ik nog een kop thee kan halen. Maar ja, die is altijd op.

En het Vlaamsch is gewoon Nederlandsch; een taalvariant, geen echte, aparte taal.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 19:29 uur
Slowgaze schreef:
De enige echte verschillen tussen het Vlaams en het Nederlands zitten hem in de uitspraak en woordenschat. Maar geen enkele Vlaming die weet dat wij ook tweeklanken hebben.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 21:01 uur
Zolang ze mij hier in Brabant 'het schattige Belgje met het leuke accent' blijven vinden, is het voor mij allemaal prima. Nederlanders zijn er trouwens ook nog niet uit of er in 'leuk' nu een extra j of w moet staan, is blijkbaar afhankelijk van de streek...
Soms vinden ze dus iets leuwk (meer in het zuiden lijkt me) en soms is het leujk.
Soms vinden ze dus iets leuwk (meer in het zuiden lijkt me) en soms is het leujk.

0
geplaatst: 12 februari 2012, 00:41 uur
Over de NS gesproken: het nieuwste staaltje reizigersinformatie moet een grap zijn!
"Om bij het onzekere weerbeeld van de komende dagen een stabiele en voorspelbare dienstregeling te kunnen bieden, hebben NS en ProRail gezamenlijk besloten in ieder geval tot en met dinsdag 14 februari de aangepaste dienstregeling te continueren."
Onzeker weerbeeld
"Om bij het onzekere weerbeeld van de komende dagen een stabiele en voorspelbare dienstregeling te kunnen bieden, hebben NS en ProRail gezamenlijk besloten in ieder geval tot en met dinsdag 14 februari de aangepaste dienstregeling te continueren."
Onzeker weerbeeld

0
geplaatst: 12 februari 2012, 00:48 uur
Volgens mij is het vrij zeker dat het gaat dooien de komende dagen.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 00:51 uur
Maar dan kunnen er weer bladeren gaan liggen op de rails in plaats van sneeuw. Een onzekere situatie dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.