MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
De thee is altijd op in Arnhem. Daarom ben ik heel boos. En met zo'n weer mag de reiziger ook wel een borrel aangeboden worden. Het verschil tussen Nederland en Rusland is overigens dat in laatstgenoemde land wel een goede regering zit, Luke.

Misterfool
In Rusland is niet eens meer zo zeer sprake van een regering, maar van een dictator en zijn adviseurs.

Stijn_Slayer
'zulk weer', Maarten.

Dat is Vlaamsch, Stijn.

Idd, behoorlijke misser Slowgaze..

Slowgaze schreef:
Dat is Vlaamsch, Stijn.
Doe eens gek; je studeert toch al Nederlands, waarom dan niet ook gelijk in die taal communiceren?

Slowgaze schreef:
De thee is altijd op in Arnhem. Daarom ben ik heel boos. En met zo'n weer mag de reiziger ook wel een borrel aangeboden worden. Het verschil tussen Nederland en Rusland is overigens dat in laatstgenoemde land wel een goede regering zit, Luke.

Volg je ook je opleiding in Arnhem dan? Thee is idd altijd op .

Hey, Gelders clubje hier!

Laat ik jullie op- en aanmerkingen even behandelen:
Ik volg mijn opleiding in Nijmegen, maar ik haal in Nijmegen thee (waar wel altijd thee is) en dan zorg ik er voor dat als ik in Arnhem ben m'n thee op is, zodat ik nog een kop thee kan halen. Maar ja, die is altijd op.
En het Vlaamsch is gewoon Nederlandsch; een taalvariant, geen echte, aparte taal.

Slowgaze schreef:
En het Vlaamsch is gewoon Nederlandsch; een taalvariant, geen echte, aparte taal.

De enige echte verschillen tussen het Vlaams en het Nederlands zitten hem in de uitspraak en woordenschat. Maar geen enkele Vlaming die weet dat wij ook tweeklanken hebben.

2MY
Zolang ze mij hier in Brabant 'het schattige Belgje met het leuke accent' blijven vinden, is het voor mij allemaal prima. Nederlanders zijn er trouwens ook nog niet uit of er in 'leuk' nu een extra j of w moet staan, is blijkbaar afhankelijk van de streek...

Soms vinden ze dus iets leuwk (meer in het zuiden lijkt me) en soms is het leujk.

Leuk met een extra j lijkt me eerder Fries.

Over de NS gesproken: het nieuwste staaltje reizigersinformatie moet een grap zijn!

"Om bij het onzekere weerbeeld van de komende dagen een stabiele en voorspelbare dienstregeling te kunnen bieden, hebben NS en ProRail gezamenlijk besloten in ieder geval tot en met dinsdag 14 februari de aangepaste dienstregeling te continueren."

Onzeker weerbeeld

Volgens mij is het vrij zeker dat het gaat dooien de komende dagen.

Maar dan kunnen er weer bladeren gaan liggen op de rails in plaats van sneeuw. Een onzekere situatie dus.

Assurancetourix

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Baas .

Stijn_Slayer
Ga ik ook doen.

2MY

zo debiel dat het echt grappig is

Stijn_Slayer

NMTB sowieso is sowieso

Assurancetourix

Dit is helemaal niet grappig, maar idioot...

Dan doe ik deze er ook maar gelijk bij.

Assurancetourix

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.