MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Komt een man bij de dokter: "Dokter, ik heb erg hard op mijn duim geslagen tijdens het timmeren en er veel last van, kunt u daar wat aan doen?" "Ja hoor" zegt de dokter, "Leg uw beide onderarmen maar even op mijn bureau." De arts pakt een honkbalknuppel en breekt in één slag de beide onderarmen van de man. "Over 6 weken terugkomen alstublieft."

handsome_devil
idd.

Kos
Hahahaha, die moppen door Neo-Nazi's.

http://home.planet.nl/~blade068/taalgein/

Een aantal voorbeelden in de categorie onbedoelde humor:

Krantenartikelen:

"Driekwart van Turken vast tijdens ramadan"

"De zangeres kreeg een staande ovulatie"

"Roep om actieve rol overheid bij kindermishandeling"

"Wasmachine rukt arm jongetje af"

"Kamer vraagt minister Korthals z'n nek uit te steken"

" Dudley Moore treedt ondanks zijn ziekte binnenkort op tijdens een beffennietconcert in het Amerikaanse Philadelphia "

"Homodisco zoekt pot met geld"

"Snoeijink aan slag met uitgeklede damesploeg "

"Utrechtse daklozen houden open huis"

eazyfan

Een dom blondje loopt een bibliotheek binnen en gaat naar de balie.

Dom blondje: een kleine friet en frikkandel en een kroket.

Baliedame: Mevrouw, dit is een bibliotheek

Dom blondje: schrikt, slaat haar hand voor de mond, kijkt om zich heen........... en fluisterd dan.:
een friet een frikkandel .............................

godlydevil7

Hahahha.

Martin van Waardenberg als Ronnie de Surinamer. Hilarisch!!

Hoe kan ik dan uitslapen? en ik ga hem mishandelen hoe die dat zegt hahahha

Erg matige persiflage...

Kan ik me indenken, maar ik heb toch wel gelachen

Bert en Ernie blijven gezellig muziek maken .

godlydevil7
Volgens mij is die laatste hier nu al een paar keer gepost...

godlydevil7 schreef:
Volgens mij is die laatste hier nu al een paar keer gepost...

al een stuk of 100 keer.

Waar Grindcore allemaal goed voor is

Speciaal nog op Ernie gezocht. Dan moeten mensen hun filmpjes maar een kopje of onderschrift geven.

De beste reeks die ooit op de Vlaamse televisie liep was ongetwijfeld FC. De Kampioenen (1990 - ...)

Naar mijn mening was de beste persoon in die reeks DDT (Dimitri De Tremmerie). Die kerel is zo zalig. Spijtig stapte ie er uit in 1998.

hier wat grappige deeltjes uit enkele afleveringen:

En dit is een van zijn beste sketches: MON PEETERS, de verzorger van Johan Museeuw.

Wat is dat West-Vlaams dialect toch moeilijk. Kan sommige dingen moeilijk verstaan.

Als er iets grappigs is gemaakt over West-Vlamingen is het wel het stuk van Gerrit Callewaert van In de Gloria..
Deze 4 opeenvolgende korte stukjes van iets minder dan een minuut zijn ronduit hilarisch. Daarbovenop is er ook nog een 'Hallo Televisie' rondgemaakt; 'Hallo Televisie' met Tom Van Dyck

Persoonlijk vind ik Vermeire ook nogal zwak..

Dit filmpje heb ik zeker 100x gezien, en lig steeds weer in een deuk; een Q&A tussen talkshowhost Conan O'Brien en zijn former sidekick Andy Richter:

Conan O'Brien was altijd mijn held. Jammer dat de show op een gegeven moment ophield (of dat NBC niet meer werd doorgegeven, ik weet het niet meer precies).

Der Effe
What's the difference between acne and a Catholic Priest???

Acne at least waits till a boy is 13 before it comes over his face

herman schreef:
Conan O'Brien was altijd mijn held. Jammer dat de show op een gegeven moment ophield (of dat NBC niet meer werd doorgegeven, ik weet het niet meer precies).

Conan is alive & kicking (inmiddels dus wel zonder Andy) en neemt vanaf volgend jaar zelfs de Tonight Show over van Jay Leno. De show is wel lang niet meer zo leuk als vroeger moet ik toegeven...

Op http://www.latebyte.nl/ worden hij en z'n latenight-maatjes aangeboden, mocht je nog eens een showtje willen meepikken...

Yak schreef:
(afbeelding)

Pijnlijk herkenbaar

sxesven
I like everything!

Veelgehoord en intens vervelend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.