Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:35 uur
Der Effe schreef:
What's the difference between acne and a Catholic Priest???
Acne at least waits till a boy is 13 before it comes over his face
What's the difference between acne and a Catholic Priest???
Acne at least waits till a boy is 13 before it comes over his face

Ik wist trouwens niet dat er een MoppenMeter bestond.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:51 uur
"Ik hou eigenlijk van álles, van Anouk tot Jack Johnson! Maar ik zet net zo makkelijk een trance-cd op, hoor".

Maar goed, we dwalen af.

0
eazyfan
geplaatst: 19 augustus 2008, 23:18 uur
Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek
Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
MAN: "Hallo"
VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
MAN: "Ja"
VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan.
Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
MAN: "Hoeveel kost ie?"
VROUW: "80,000 euro"
MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
De man hangt op. ........ De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.
Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"
-
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek
Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
MAN: "Hallo"
VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
MAN: "Ja"
VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan.
Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
MAN: "Hoeveel kost ie?"
VROUW: "80,000 euro"
MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
De man hangt op. ........ De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.
Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"
-

0
geplaatst: 20 augustus 2008, 00:48 uur
Een wel erg grove mop verwijderd. Sommige dingen zijn misschien leuk om aan je vrienden te vertellen, maar niet zo geschikt om op een publiek forum te posten...
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 01:05 uur
herman schreef:
Een wel erg grove mop verwijderd. Sommige dingen zijn misschien leuk om aan je vrienden te vertellen, maar niet zo geschikt om op een publiek forum te posten...
Ik vond hem toch niet zo grof. En ik ken veel buschauffeurs! En ik weet zeker dat ze het ook wel grappig zouden vinden

dus, whoever die die mop gepost heeft. Stuur hem eens via PM. Weet niemer precies hoe ie ging.

0
eazyfan
geplaatst: 20 augustus 2008, 19:36 uur
Deze 3 vind ik ook geslaagd 
Enjoy
Deze om af te sluiten:
Of/
- Ik hoop dat jullie ze goed vinden

Enjoy
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen gemeenschap zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer.
Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'
Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'
Deze om af te sluiten:
George W. Bush (USA) komt bij Sadam Hoessein (Irak) op bezoek. Ze zitten samen aan tafel. Ziet Bush een knopje op de tafel en vraagt aan Sadam wat dat is. Zegt Sadam: 'Probeer maar, en kijk wat er gebeurt'. Dus Bush drukt op het knopje en ziet een bokshandschoen verschijnen die Bush helemaal in elkaar slaat. Bush wordt boos en gaat terug naar Amerika en nodigt Sadam enkele weken later uit.
Ze zitten weer samen aan tafel en Sadam ziet een knopje en vraagt wat dat is, waarop Bush zegt: 'Probeer maar'. Dus Sadam drukt op het knopje en ziet dat er niets gebeurt, dus zegt Sadam tegen Bush, 'Wat is dit nou weer voor Amerikaanse onzin, ik ga terug naar mijn Irak. Waarop Bush antwoordt: 'Welk Irak?'
Ze zitten weer samen aan tafel en Sadam ziet een knopje en vraagt wat dat is, waarop Bush zegt: 'Probeer maar'. Dus Sadam drukt op het knopje en ziet dat er niets gebeurt, dus zegt Sadam tegen Bush, 'Wat is dit nou weer voor Amerikaanse onzin, ik ga terug naar mijn Irak. Waarop Bush antwoordt: 'Welk Irak?'
Of/
Een man had tickets voor twee goede plaatsen voor de finale van de Champions League. Terwijl hij daar zit komt een andere man naar beneden en vraagt of het zitje naast hem bezet is. "Neen," zegt de eerste " De plaats is vrij." "Dat is toch ongelooflijk!" zegt de andere." Iemand die een ticket heeft voor dergelijke finale, de grootste sportgebeurtenis van Engeland, en er geen gebruik van maakt." Zegt de eerste: "Wel, eigenlijk is dat ook mijn plaats. Mijn vrouw moest met mij meekomen, maar ze overleed plotseling. Dit is de eerste finale dat we niet samen bekijken sinds we trouwden."
"Ohh.. Het spijt me dat te horen. Dat is verschrikkelijk. Maar kon je niemand anders vinden om met je mee te komen, een vriend of kennis, of misschien een gebuur?"
De man schudde zijn hoofd. "Neen. Dat was niet mogelijk:
Ze zijn allemaal op de begrafenis."
"Ohh.. Het spijt me dat te horen. Dat is verschrikkelijk. Maar kon je niemand anders vinden om met je mee te komen, een vriend of kennis, of misschien een gebuur?"
De man schudde zijn hoofd. "Neen. Dat was niet mogelijk:
Ze zijn allemaal op de begrafenis."
- Ik hoop dat jullie ze goed vinden

0
geplaatst: 21 augustus 2008, 14:33 uur
Zijn vast al eens langs geweest maar hier moest ik toch wel om lachen!
Toilet Prank
Sexy Underwear
Kijkgat
Banden jatten
Pool Pissing Prank
en
Valkuil
Toilet Prank
Sexy Underwear
Kijkgat
Banden jatten
Pool Pissing Prank
en
Valkuil
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 16:15 uur
Oud, flauw maar toch wel erg grappig:
http://www.dumpert.nl/mediabase/218091/aa937cae/klassiek_kat_aan_ventilator.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/218091/aa937cae/klassiek_kat_aan_ventilator.html
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 16:22 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 16:44 uur
jelmer19 schreef:
Toilet Prank
Sexy Underwear
Kijkgat
Banden jatten
Pool Pissing Prank
en
Valkuil
Toilet Prank
Sexy Underwear
Kijkgat
Banden jatten
Pool Pissing Prank
en
Valkuil
Fantatisch, vooral die Toilet Prank.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 17:08 uur
In New York heb je een kerel; jimmy justice noemt hij zich zelf en filmt agenten die de wet ovetreden. Een beetje flauw maar ook grappig om te zien hoe die agenten niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan.
http://nl.youtube.com/watch?v=052S1yg-zR0&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=m0rSqX-elZY&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=DytIyFgtvKI&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=052S1yg-zR0&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=m0rSqX-elZY&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=DytIyFgtvKI&feature=related
0
geplaatst: 26 augustus 2008, 23:23 uur
0
bro
geplaatst: 28 augustus 2008, 13:08 uur
Grappige dingen Frozen_Devil!

In de Gloria is ook altijd grappig, maar bij die sketchkes van ''de minuut'' zitten er wel grapigere bij dan deze vind ik. desalniettemin tovert het een glimlach op de mond

In de Gloria is ook altijd grappig, maar bij die sketchkes van ''de minuut'' zitten er wel grapigere bij dan deze vind ik. desalniettemin tovert het een glimlach op de mond

0
geplaatst: 28 augustus 2008, 13:42 uur
henk is overleden en staat bij petrus bij de poort,
petrus zegt dat ie terug mag komen als een dier naar keuze,
henk kiest voor een spin omdat ie die webben altijd zo mooi vindt
afijn, hij is dus terug op aarde als spinnetje en denkt mooi, het eerste wat ik ga doen is een mooi web bouwen,
hij klimt in een boom en begint met het web,nog een paar keer flink persen en het web is klaar
dus henk begint te persen en te persen en te persen,
hoort ie in een keer"HENK, HEEENK, HEEEEENK , WAKKER WORDEN, JE LIGT IN JE BED TE SCHIJTEN..!!!!!!!!!
petrus zegt dat ie terug mag komen als een dier naar keuze,
henk kiest voor een spin omdat ie die webben altijd zo mooi vindt
afijn, hij is dus terug op aarde als spinnetje en denkt mooi, het eerste wat ik ga doen is een mooi web bouwen,
hij klimt in een boom en begint met het web,nog een paar keer flink persen en het web is klaar
dus henk begint te persen en te persen en te persen,
hoort ie in een keer"HENK, HEEENK, HEEEEENK , WAKKER WORDEN, JE LIGT IN JE BED TE SCHIJTEN..!!!!!!!!!
0
geplaatst: 28 augustus 2008, 17:35 uur
Hahahahaha!!! Ongelooflijk flauw, maar wat een heerlijke mop.
0
godlydevil7
geplaatst: 29 augustus 2008, 22:23 uur

Ik lig telkens weer in een deuk als ik deze zie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.