MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Mijn humor is het ook niet, maar diegene die de grap uitgehaald heeft zal zich waarschijnlijk doodgelachen hebben.

Assurancetourix
Ik denk dat de trainer vervangen moet worden

Fantastisch, Germ

Geinig inderdaad

Overigens is het behoorlijk Spaans, dus ik vermoed dat het ook een Spaans F-jes elftal is. Of die 'Franse' knulletjes worden wel bijzonder goed tweetalig opgevoed, dat kan natuurlijk ook.

Germ (crew)
Mooie korte documentaire over een Spaans F-jes elftal dat nog nooit gescoord heeft.

Germ (crew)
Yann schreef:
Overigens is het behoorlijk Spaans, dus ik vermoed dat het ook een Spaans F-jes elftal is. Of die 'Franse' knulletjes worden wel bijzonder goed tweetalig opgevoed, dat kan natuurlijk ook.

Oei, gelijk even aangepast....

Hartstikke leuke docu inderdaad .

Rizz
Ontzettend leuk filmpje, Germ! Thanks for sharing

Haha schattig

Yann schreef:

Ze spreken Catalaans, dus de verwarring is enigszins te begrijpen

Jocharo-T
Sandokan-veld schreef:
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar ik vraag me wel oprecht af wat er precies in die laatste illustratie zit wat kan worden geclassificeerd als 'humor'?
Ik zag het ook niet als een Joke, wist alleen niet waar het te plaatsen en heb dat hier gedaan. Was bij nader inzien niet de slimste keuze. De eerste illustratie was wel een joke overigens.

Stranger: 'I will show you something if it is a joke'

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Funny 'cause it's true

Inderdaad en die daarboven ook.

Eens hoor!

Germ schreef:
Mooie korte documentaire over een Spaans F-jes elftal dat nog nooit gescoord heeft.

(embed)
Vreselijk sentimenteel gedoe, als je daarover een documentaire gaat maken weet je het gewoon even niet meer.

Zijn er ook dingen die jij wél leuk vindt?

2MY
Germ schreef:

(embed)

Zo extreem koddig dat ik ze allemaal wil adopteren en op sterk water zetten om hun koddigheid voor altijd te bewaren

MJ_DA_MAN schreef:

Azijn.

MJ_DA_MAN schreef:
Ja, kijk een paar posts terug en dan nog een paar en dan nog een paar.

Flauw, maar ik kon het niet laten:

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Die dude rechts

(inderdaad enorm flauw, maar ik moest toch even lachen)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.