MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Erg flauw ja, maar ik moest stiekem ook wel lachen. Maar nu na de opmerking van panjoe zie ik niets anders meer dan die grote witte onderbroek

My Heart Wil Go On.

Sir Spamalot (crew)
Een oudere priester heeft een jongere collega op bezoek. Tijdens het avondeten bemerkt de jonge priester het bevallige figuur van de huishoudster. Hij weet niet wat hij zich bij de relatie van de oudere priester met diens huishoudster moet voorstellen. De oude priester bemerkt de blik in de ogen van de jonge priester en verzekert hem dat er niets gaande is tussen hem en zijn huishoudster.

Een week later merkt de huishoudster op dat er al een week een sauslepel ontbreekt. De oudere priester schrijft hierop een brief naar zijn jonge collega: "Ik zeg niet dat je de sauslepel hebt meegenomen, maar ik zeg ook niet dat je hem niet hebt meegenomen; een feit is wel dat hij nu al een week ontbreekt."

Enkele dagen later ontvangt de oudere priester een antwoord: "Ik zeg niet dat je met je huishoudster slaapt en ik zeg ook niet dat je niet met haar slaapt, maar feit is wel dat als je in je eigen bed sliep, je hem nu al wel gevonden zou hebben."

Sterke grap toch weer van Sir Spamalot!

Dat zijn de leuke moppen.

Assurancetourix

(afbeelding)

Die grap van Sir Spamalot .

panjoe (moderator)
Het is weer tijd voor wat Jeroom:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die laatste van panjoe. Fantastisch.

Haha, hij blijft goed.

Anyway, paar leuke gifjes dan

(afbeelding)

(afbeelding)

Niet echt grappig, wel cute als fuck.

Edit: aaah, nog ééntje

(afbeelding)

Baas.

Assurancetourix

(afbeelding)

Die van die bitterbal boeren

Die bitterbalboeren

Erg sterk inderdaad

Nah, gaat een beetje over de grens heen vind ik.

Dat is meestal de bedoeling van Het Gat vd Wereld (in Humo)

Eveningguard schreef:
Nah, gaat een beetje over de grens heen vind ik.
Dan zou je überhaupt geen grappen kunnen maken over dit onderwerp dus? Ik vind het juist belangrijk dat dat gebeurt, alhoewel ik deze op zichzelf niet zo leuk vind.

Ik ben het met Jasper eens. Zo grof is deze trouwens toch ook weer niet? Ik vind hem wel leuk .

Mooie special effects ook.

Dat moet je ze nageven, ja. Avatar is er niks bij.

Assurancetourix
Als een aap een smoking draagt dan blijft het toch een aap?

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:48 uur

geplaatst: vandaag om 01:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.