Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2012, 00:15 uur
Erg flauw ja, maar ik moest stiekem ook wel lachen. Maar nu na de opmerking van panjoe zie ik niets anders meer dan die grote witte onderbroek 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 februari 2012, 09:42 uur
Een oudere priester heeft een jongere collega op bezoek. Tijdens het avondeten bemerkt de jonge priester het bevallige figuur van de huishoudster. Hij weet niet wat hij zich bij de relatie van de oudere priester met diens huishoudster moet voorstellen. De oude priester bemerkt de blik in de ogen van de jonge priester en verzekert hem dat er niets gaande is tussen hem en zijn huishoudster.
Een week later merkt de huishoudster op dat er al een week een sauslepel ontbreekt. De oudere priester schrijft hierop een brief naar zijn jonge collega: "Ik zeg niet dat je de sauslepel hebt meegenomen, maar ik zeg ook niet dat je hem niet hebt meegenomen; een feit is wel dat hij nu al een week ontbreekt."
Enkele dagen later ontvangt de oudere priester een antwoord: "Ik zeg niet dat je met je huishoudster slaapt en ik zeg ook niet dat je niet met haar slaapt, maar feit is wel dat als je in je eigen bed sliep, je hem nu al wel gevonden zou hebben."
Een week later merkt de huishoudster op dat er al een week een sauslepel ontbreekt. De oudere priester schrijft hierop een brief naar zijn jonge collega: "Ik zeg niet dat je de sauslepel hebt meegenomen, maar ik zeg ook niet dat je hem niet hebt meegenomen; een feit is wel dat hij nu al een week ontbreekt."
Enkele dagen later ontvangt de oudere priester een antwoord: "Ik zeg niet dat je met je huishoudster slaapt en ik zeg ook niet dat je niet met haar slaapt, maar feit is wel dat als je in je eigen bed sliep, je hem nu al wel gevonden zou hebben."
0
geplaatst: 19 februari 2012, 20:10 uur
Haha, hij blijft goed.
Anyway, paar leuke gifjes dan

Niet echt grappig, wel cute als fuck.
Edit: aaah, nog ééntje

Baas.
Anyway, paar leuke gifjes dan

Niet echt grappig, wel cute als fuck.
Edit: aaah, nog ééntje

Baas.

0
geplaatst: 20 februari 2012, 17:04 uur
Dat is meestal de bedoeling van Het Gat vd Wereld (in Humo)
0
geplaatst: 20 februari 2012, 17:15 uur
Eveningguard schreef:
Nah, gaat een beetje over de grens heen vind ik.
Dan zou je überhaupt geen grappen kunnen maken over dit onderwerp dus? Ik vind het juist belangrijk dat dat gebeurt, alhoewel ik deze op zichzelf niet zo leuk vind.Nah, gaat een beetje over de grens heen vind ik.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 17:21 uur
Ik ben het met Jasper eens. Zo grof is deze trouwens toch ook weer niet? Ik vind hem wel leuk
.
.
0
Assurancetourix
geplaatst: 20 februari 2012, 17:44 uur
Als een aap een smoking draagt dan blijft het toch een aap?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.