Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2012, 13:38 uur
thumbs up als je dit leest op zondag 
en die f*ckers krijgen dan ook nog keiveel thumbs ook...

en die f*ckers krijgen dan ook nog keiveel thumbs ook...
0
geplaatst: 26 februari 2012, 13:53 uur
MuMe heeft geen thumbs up-knop. Wel zo'n raar uitroeptekentje...
0
geplaatst: 26 februari 2012, 13:59 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 februari 2012, 14:36 uur
Actually funny vind ik overdreven, de meeste vallen nogal mee/tegen - al moest ik nog best wel grinniken om deze twee:

0
geplaatst: 26 februari 2012, 16:31 uur
Opnieuw geen grap, maar wel grappig.

Dat waren nog eens tijden

Dat waren nog eens tijden

0
geplaatst: 26 februari 2012, 17:17 uur
Ik ben een vrouwelijke cyber gothic. Ik vind dit topic niet leuk meer 
Of, om in deze hoek te blijven:

Of, om in deze hoek te blijven:

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 26 februari 2012, 18:43 uur
Die grap wordt nog meer uitgemolken dan Tupac "de Koe" Shakur.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 20:28 uur
Ik vond hem nog wel te doen (vanwege de paraplu natuurlijk).
0
geplaatst: 26 februari 2012, 20:39 uur
Waarom verziek je het nou voor me. Ik dacht wat een domoor hij fietst door de regen met een parasol maar het is dus een paraplu 

0
geplaatst: 26 februari 2012, 20:43 uur
Nu je het zegt... Het lijkt inderdaad meer op een parasol. Zou dat dan de grap zijn?
0
geplaatst: 27 februari 2012, 15:43 uur
Die was hier een kleine maand geleden als eens door Stijn gepost. Leuk, dat wel. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 februari 2012, 15:49 uur
Zojuist gebeurt er iets tamelijk grappigs. De deurbel van het appartement van mijn neef zou vandaag gerepareerd worden. Omdat hij de monteur vroeg had verwacht en er al de hele dag op aan het wachten is belt hij de mensen die het zouden regelen op. Wat blijkt? De monteur was er vanochtend al langs geweest, maar is uiteindelijk weggegaan omdat m'n neef de deur niet open deed - zelfs niet nadat de monteur meerdere malen aangebeld had.

0
geplaatst: 27 februari 2012, 16:01 uur
panjoe schreef:
Zojuist gebeurt er iets tamelijk grappigs. De deurbel van het appartement van mijn neef zou vandaag gerepareerd worden. Omdat hij de monteur vroeg had verwacht en er al de hele dag op aan het wachten is belt hij de mensen die het zouden regelen op. Wat blijkt? De monteur was er vanochtend al langs geweest, maar is uiteindelijk weggegaan omdat m'n neef de deur niet open deed - zelfs niet nadat de monteur meerdere malen aangebeld had.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 februari 2012, 16:46 uur
Even pressing the bell didn't ring any bell with him, as it would seem
...
Voor de filmliefhebbers (ook zij die geen films kopen):
...Voor de filmliefhebbers (ook zij die geen films kopen):
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.