Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Germ (crew)
geplaatst: 27 februari 2012, 17:02 uur
Leuk:)
and with Matt Damon!.... who we're gonna cut out of the movie
and with Matt Damon!.... who we're gonna cut out of the movie

0
geplaatst: 28 februari 2012, 15:53 uur
Heel leuk, Mjuman
Hier nog een website die er vol mee staat.
Hier nog een website die er vol mee staat.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 16:03 uur
Ik vraag me af in hoeverre die site niet volstaat met photoshops. Of anders: Google gaat wel heel ver, willen ze soms iedere plek op aarde streetview geven? 

0
geplaatst: 28 februari 2012, 16:09 uur
Veel van die dingen zijn heus wel echt, al snap ik bij sommige niet hoe die foto's vanaf de straat gemaakt zouden zijn, sommige lijken vanuit de dierentuin te zijn gemaakt. Leuke sites in elk geval 

0
geplaatst: 28 februari 2012, 18:38 uur
Sommige foto's zijn zo mooi of op zo'n rare plek gemaakt dat ik niet kan geloven dat ze echt zijn. Een linkje onder iedere foto naar waar die foto op streetview staat zou het mooier maken, maar volgens mij kun je dan de helft van die foto's van die site halen.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 18:45 uur
Deze heeft destijds (2009) én Google Earth én de krant gehaald:
(en een vergelijkbare in Nieuw-Zeeland, juni 2011)

(en een vergelijkbare in Nieuw-Zeeland, juni 2011)

0
geplaatst: 28 februari 2012, 18:53 uur
0
geplaatst: 28 februari 2012, 20:54 uur
0
geplaatst: 28 februari 2012, 21:06 uur
chevy93 schreef:
Ik vraag me af in hoeverre die site niet volstaat met photoshops. Of anders: Google gaat wel heel ver, willen ze soms iedere plek op aarde streetview geven?
Er is zelfs een "Oceanview" aangekondigd, dus binnenkort kunnen we ook onderwater kijken..

0
geplaatst: 28 februari 2012, 21:38 uur
Water, water, water, water.. Hey een boot! Water, water, water... 

0
geplaatst: 29 februari 2012, 00:32 uur
Allicht al door veel mensen gezien vandaag, maar dit vind ik dus hilarisch:
0
geplaatst: 29 februari 2012, 00:52 uur
0
geplaatst: 29 februari 2012, 01:03 uur
Ducoz schreef:
Er is zelfs een "Oceanview" aangekondigd, dus binnenkort kunnen we ook onderwater kijken..
(quote)
Ik heb daar al een preview van mogen zien, ziet er erg tof uit!
0
geplaatst: 29 februari 2012, 01:12 uur
panjoe schreef:
Zojuist gebeurt er iets tamelijk grappigs. De deurbel van het appartement van mijn neef zou vandaag gerepareerd worden. Omdat hij de monteur vroeg had verwacht en er al de hele dag op aan het wachten is belt hij de mensen die het zouden regelen op. Wat blijkt? De monteur was er vanochtend al langs geweest, maar is uiteindelijk weggegaan omdat m'n neef de deur niet open deed - zelfs niet nadat de monteur meerdere malen aangebeld had.
Zojuist gebeurt er iets tamelijk grappigs. De deurbel van het appartement van mijn neef zou vandaag gerepareerd worden. Omdat hij de monteur vroeg had verwacht en er al de hele dag op aan het wachten is belt hij de mensen die het zouden regelen op. Wat blijkt? De monteur was er vanochtend al langs geweest, maar is uiteindelijk weggegaan omdat m'n neef de deur niet open deed - zelfs niet nadat de monteur meerdere malen aangebeld had.

0
Germ (crew)
geplaatst: 29 februari 2012, 12:42 uur
Voor mensen met Facebook: Er is ene Kakhiel actief die hilarische onderschriften bij foto's zet.
Hieronder een kleine selectie:

0
geplaatst: 29 februari 2012, 16:42 uur
Germ schreef:
Voor mensen met Facebook: Er is ene Kakhiel actief die hilarische onderschriften bij foto's zet.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Het is maar wat je hilarisch noemt Voor mensen met Facebook: Er is ene Kakhiel actief die hilarische onderschriften bij foto's zet.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Die derde zou inderdaad nog best grappig kunnen zijn als het feit mama zelf in derde persoon enkelvoud praat de grap was. Maar gezien het niveau van die andere grappen zal deze grap ook wel niet zo doordacht zijn.
Dat schilderijtje is dan weer wel leuk!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.