Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2012, 18:47 uur
I hate it when brad pitt calls me when i'm in bed with johnny depp..
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 4 maart 2012, 19:30 uur
"i hate it when i'm the only who doesn't laugh at "i hate it when"-jokes"

0
geplaatst: 4 maart 2012, 19:34 uur
0
geplaatst: 5 maart 2012, 13:54 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 14:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Dit is toch geen humor om voor te lachen?
(quote)
Dit is toch geen humor om voor te lachen?
Wel voor mensen aan deze kant van de generatiekloof
.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 15:30 uur
Mag wel hopen dat je studeert voor een écht vak en niet voor iets komisch zoals stand-up comedian.
Kan je niet een trip daarheen organiseren, het liefste een voetreis; de Grand Canyon, de Gorges du Verdon en de Samariakloof heb ik al gezien - de Generatiekloof past wel in dat rijtje
Kan je niet een trip daarheen organiseren, het liefste een voetreis; de Grand Canyon, de Gorges du Verdon en de Samariakloof heb ik al gezien - de Generatiekloof past wel in dat rijtje

0
geplaatst: 5 maart 2012, 17:34 uur
Ik ben bang dat ik de 1011 jaar nooit zal halen, dusik zal het waarschijnlijk nooit leuk gaan vinden.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 18:22 uur
Mjuman schreef:
Mag wel hopen dat je studeert voor een écht vak en niet voor iets komisch zoals stand-up comedian.
Het was ook maar een plaagstootje, geen poging om grappig te zijn.
Godzijdank voor mogelijke toeschouwers studeer ik niet voor komiek, maar ik doe wel een studie waarbij ik toegang heb tot een enorm scala aan hilarische onderwerpen. Zo heb ik vorig jaar een werkstuk geschreven waarin ik de zwarte komedie Teeth (over een dame die ontdekt dat zij een gebit in haar vagina herbergt) analyseer als de ultieme wraakfilm tegen de patriarchale maatschappij vanuit het perspectief van feministisch filmtheoreticus Laura Mulvey
.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 20:23 uur
Wat is hier allemaal gebeurd dan? Ik verlang bijna weer terug naar een grap van Sir Spamalot.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 20:42 uur
Stapler schreef:
Wat is hier allemaal gebeurd dan? Ik verlang bijna weer terug naar een grap van Sir Spamalot.
Ik wacht met smart op de volgende bijdrage van Assurancetourix.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.