Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2012, 22:07 uur
uffing schreef:
Die pokemon grappen gaan echt volledig aan me voorbij.
Die pokemon grappen gaan echt volledig aan me voorbij.
Gezien je leeftijd zou het pas ernstig zijn als ze niet aan je voorbij gingen.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 22:15 uur
Bij deze snap ik het wel. Het is eigenlijk ook alleen grappig als je Pokemon hebt gespeeld en dan de tweede generatie (Gold, Silver, Crystal).
0
geplaatst: 5 maart 2012, 22:26 uur
Ik kom ook nog uit de tijd dat ik plantjes met Pokemon wat extra voeding gaf...Waar blijven de Wicky de Viking-grappen?
0
geplaatst: 5 maart 2012, 22:51 uur
Arrie schreef:
(quote)
Had nog gekund toen de eerste Pokemon game kwam zou uffing rond de 22 zijn geweest

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 23:32 uur

Twee handdoeken zitten in een bootje te pokeren. Komt er een ei voorbij gevlogen. "Hee ei, doe je mee met pokeren?" vragen de handdoeken.
"Nee, sorry," zegt het ei, "ik moet naar de kapper."

0
geplaatst: 6 maart 2012, 10:41 uur
He$$el_01 schreef:
Bij deze snap ik het wel. Het is eigenlijk ook alleen grappig als je Pokemon hebt gespeeld en dan de tweede generatie (Gold, Silver, Crystal).
En toch zijn het allemaal Pokémons van de eerste generatie. Behalve Nincada en Sableye, maar die zijn dan weer van de derde generatie (Ruby, Sapphire).Bij deze snap ik het wel. Het is eigenlijk ook alleen grappig als je Pokemon hebt gespeeld en dan de tweede generatie (Gold, Silver, Crystal).
Edit: Ursaring kwam wel uit de tweede.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 maart 2012, 19:30 uur
Soms krijg ik de indruk dat sommigen hier posten om het posten. Het is wel weer eens tijd voor een leuke grap.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 20:19 uur
Stijn_Slayer schreef:
Soms krijg ik de indruk dat sommigen hier posten om het posten. Het is wel weer eens tijd voor een leuke grap.
Als ik mijn schoolhumor hier post, is de kans groot dat sommige mensen daar niet tegen kunnen.

0
geplaatst: 6 maart 2012, 20:24 uur
0
geplaatst: 6 maart 2012, 21:13 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.