Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2012, 23:27 uur
De Partij voor de Dieren is druk aan het lobby'en om Nederlandse rolstoelfabrikanten te beboeten met 2.000.000 euro per bedrijf: hun produktiemethode veroorzaakt dreiging van uitsterving van een bepaalde diersoort. Hoezo dat dan? Nou ze gebruiken alleen maar antilopenleer!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 maart 2012, 23:38 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Bovenste is zowaar best geinig
!
0
geplaatst: 7 maart 2012, 23:45 uur
0
geplaatst: 8 maart 2012, 00:34 uur
Mjuman schreef:
De Partij voor de Dieren is druk aan het lobby'en om Nederlandse rolstoelfabrikanten te beboeten met 2.000.000 euro per bedrijf: hun produktiemethode veroorzaakt dreiging van uitsterving van een bepaalde diersoort. Hoezo dat dan? Nou ze gebruiken alleen maar antilopenleer!

0
geplaatst: 8 maart 2012, 16:50 uur
Dan zal ik het maar zeggen: de award voor meest voorspelbare mop gaat naar... Als dat al zoveel lof oplevert, moet dit topic wel op rock bottom gestuit zijn.
Wel een glimlach voor die van Mjuman.
En een
voor de "Goes to party..." van Linius. 
Om die van John Paul heb ik ook gelachen, ondanks dat ik geen idee had wie dat was.
Wel een glimlach voor die van Mjuman.

En een
voor de "Goes to party..." van Linius. 
Om die van John Paul heb ik ook gelachen, ondanks dat ik geen idee had wie dat was.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 17:59 uur
chevy93 schreef:
Je maakt een grapje hoop ik.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 18:01 uur
Misschien ken je hem beter onder de Nederlandse naam, Chevy: Johannes Paulus.
En anders hoop ik ook dat je een grapje maakt.
En anders hoop ik ook dat je een grapje maakt.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 19:41 uur
herman schreef:
(quote)
Ik kende hem boor de grap ook niet eerlijk gezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.