MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Rizz

Jocharo-T
^

De laatste tijd is het hier, op een enkele uitzondering na, compleet humorloos. Misschien ligt het wel aan mijzelf, maar echt een leuke grap is schaars op dit topic. Ik schop dit hier denk ik maar voor een tijdje uit mijn updates.

Ik hoorde laatst de vrij bekende en tamelijk flauwe mop over die duif die over een koe in een weiland vliegt en "Roekoe" roept, en dat de koe dan "Roeduif" terugroept. Wat ik me toen plotseling afvroeg: wat was er gebeurd als er een koekoek was overgevlogen?

Niet de leukste dingen van 9gag op deze pagina inderdaad.

9gag is trouwens de laatste tijd ook echt diep triest, weinig humor te bespeuren nu het echt helemaal mainstream is geworden..

Klinkt hipster, maar inderdaad. Kom dagelijks als ik geluk heb één leuke post tegen.

En toch blijf ik er komen.

9Gag is vervelend geworden sinds je vrienden op Facebook die niet echt op fora komen denken dat ze elke post van 9Gag ook op hun wall moeten delen. Alsof ze bang zijn dat iemand een plaatje zal missen. Vrienden van mij die amper achter internet zitten hebben het nou ineens ook over memes terwijl ze half niet weten wat het precies inhoudt. Gelukkig is er nog Reddit of 4Chan. Alhoewel 9Gag af en toe wel eens leuke posts heeft. En dat 9Gag plaatje wat ik een paar posts hierboven had geplaatst vond ik daar een voorbeeld van. alhoewel het natuurlijk niet meer is dan een verzameling meme plaatjes van andere bronnen aan elkaar geplakt.

Also, oldschool Spidy meme gets me every time.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Een man zit op een avond behoorlijk door te zakken in een kroeg en besluit rond een uur of 3 huiswaarts te keren. Hij staat op van zijn kruk en valt op de grond. "Shit, toch zatter dan ik dacht ", denkt hij bij zichzelf.
Hij kruipt terug op z'n kruk en bestelt twee sterke tassen koffie. Dan wil hij weer opstaan en valt opnieuw op z'n bakkes. Wederom kruipt hij terug op z'n kruk en hij bestelt een portie bitterballen met veel mosterd. In de hoop dat hij nu wat minder dronken is, doet hij nog een poging om op te staan, maar helaas.
De man besluit kruipend naar huis te gaan. Na zichzelf met z'n handen over de stoep te hebben getrokken komt hij een uur later thuis. Met veel moeite krijgt hij de deur open, kruipt naar boven, werkt zich uit de kleren en schuift behoedzaam bij z'n vrouw in bed.
De volgende ochtend wordt hij wakker. Even later komt zijn vrouw de slaapkamer binnen lopen.
"Ge had gisteren ook een serieus stuk in uw kloten, is het niet?' zegt ze tegen hem.
'Hoe bedoel je?, vraagt hij. "De cafébaas heeft gebeld. Uwen rolstoel staat nog in het café."

Sir Spamalot redt het topic.

Leuke mop ja.

Eindelijk nog eens een goede mop.

aslan (crew)

Wederom een goeie mop, inderdaad!

Assurancetourix

(afbeelding)

Die is ook leuk!

Prima mop weer!

Misterfool

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

Hij is leuk

Die heeft wel een hoog WTF gehalte

EDIT

Dit was gericht op de 'besneden Jood' post van even hiervoor.

Voorûût, ploats ik 'm nogmaals, om de post van Linius niet zo zinloos te laten lijken

(afbeelding)

Topmop van Sir Spamalot

aslan (crew)
john Paul, George & Ringo

Ik waardeer het hoor Masimo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.