Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2012, 22:58 uur
Jasper1991 stond zojuist naast me en barste in lachen uit van het eerste plaatje 

0
geplaatst: 9 maart 2012, 23:26 uur
GrafGantz schreef:
Neem je me nu in het oathje?
Neem je me nu in het oathje?
Dacht dat het toch bekend was dat Jasper1991 en Maxinator broers zijn.

0
geplaatst: 9 maart 2012, 23:32 uur
Arrie schreef:
(quote)
Ik doelde op het feit dat hij blijkbaar hard moest lachen. Dacht dat het toch bekend was dat Jasper zelden iets grappig vindt wat hier gepost wordt.
0
geplaatst: 9 maart 2012, 23:33 uur
Ja, we jatten overduidelijk van dezelfde plek. Maar dat mag de pret niet drukken.
0
geplaatst: 9 maart 2012, 23:37 uur
GrafGantz schreef:
Ik doelde op het feit dat hij blijkbaar hard moest lachen. Dacht dat het toch bekend was dat Jasper zelden iets grappig vindt wat hier gepost wordt.
(quote)
Ach, tuurlijk, ik ben niet zo scherp.

Dat is inderdaad wel heel apart, ik geloof het ook niet.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 00:18 uur
Het is waar hoor. Misverstand (door ene Lukas in leven geroepen) dat ik niks leuk vind, check mijn laatste tien posts.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 10:30 uur
0
geplaatst: 10 maart 2012, 11:44 uur
Echt weer zo'n internethype die totaal geen zin heeft. Dit vind ik dan ook wel een goed antwoord op alle mensen die die filmpjes doorsturen enzo.

0
geplaatst: 10 maart 2012, 11:46 uur
Goed met een t is echt de beste grap in dit topic ooit, denk ik.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 11:51 uur
En daarnaast vind ik ook niet zo'n goed antwoord eigenlijk. Alsof je moet weten waar een land ligt om iets te geven om de situatie daar. Bij de volgende tsunami in de derde wereld wel eerst even opzoeken waar het ligt voordat je een donatie doet. Frits Bom heeft in de jaren '90 al bewezen dat de gemiddelde Nederlander niet eens wist waar het land ligt waar ze op dat moment op vakantie zijn.
Dat het hypocriet is van mensen die normaal nooit praten over de problemen in Afrika om nu ineens iets te geven om Uganda vanwege een video ben ik met je eens. De aandacht is enorm overdreven voor een onderwerp dat al tientallen jaren aan de gang is. En een video delen zal geen verschil maken.
Dat het hypocriet is van mensen die normaal nooit praten over de problemen in Afrika om nu ineens iets te geven om Uganda vanwege een video ben ik met je eens. De aandacht is enorm overdreven voor een onderwerp dat al tientallen jaren aan de gang is. En een video delen zal geen verschil maken.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 12:29 uur
Ik ook. En daarbij hebben dit soort dingen best zin, een paar maanden terug is er door een online petitie ook nog een heel fout wetsvoorstel in (ik meen) Zimbabwe afgeschoten. Een nadeel is wel dat er nu onevenredig veel aandacht uitgaat naar een probleem dat al jaren aan de gang is, terwijl er op andere plekken net zoveel ellende is. Anderszijds mag je blij zijn dat er ueberhaupt wat aandacht voor is.
Dit soort reacties hebben een hoog gehalte van cognitieve dissonantie... het kan je allemaal niet zoveel schelen en dan ga je dat voor jezelf maar goed praten door dit soort argumenten erbij te halen.
Dit soort reacties hebben een hoog gehalte van cognitieve dissonantie... het kan je allemaal niet zoveel schelen en dan ga je dat voor jezelf maar goed praten door dit soort argumenten erbij te halen.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 12:43 uur
Robbie Keane schreef:
Die was leuk inderdaad.

En ik denk niet dat dit echt een goede actie is. Sowieso gaat het over iets van ongeveer 10 jaar geleden. Tevens zijn ze al naar hem op zoek, dus het is niet zo dat zijn daden worden ontkent of iets dergelijks. Het filmpje zelf vind ik ook niet zo sterk. Tuurlijk is het vreselijk wat er daar allemaal is gebeurd, maar het heeft niet zo'n zin als miljoenen onwetende mensen zich er mee gaan bemoeien via internet.
0
geplaatst: 10 maart 2012, 13:04 uur
0
geplaatst: 10 maart 2012, 14:01 uur
Heb alle kanten op geklikt maar dit bleek m'n laatste redmiddel:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.