MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Dat eerste plaatje is gewoon bedoeld om te confronteren en Robbie Keane dacht dat er echt iets te klikken valt en mensen zijn hem in de maling aan het nemen.

Misterfool

(afbeelding)

Arrie schreef:
Ik snap de grap niet? Ik heb nu echt even een Oath-momentje.

Iedereen wil Kony stoppen (zie recente internet-hype) maar 99% weet niet waar Oeganda nu precies ligt.

GrafGantz schreef:
Heb alle kanten op geklikt maar dit bleek m'n laatste redmiddel:

(afbeelding)

België?

Nee, Pluto.

jasper1991 schreef:
Robbie Keane dacht dat er echt iets te klikken valt en mensen zijn hem in de maling aan het nemen.

Ja, dat dacht hij echt...

FlyLo schreef:
(quote)

Iedereen wil Kony stoppen (zie recente internet-hype) maar 99% weet niet waar Oeganda nu precies ligt.

Aha. Bij mij is het blijkbaar andersom. Ik weet precies waar Oeganda ligt, maar geen idee wie of wat Kony is.

Arrie schreef:
(quote)

Aha. Bij mij is het blijkbaar andersom. Ik weet precies waar Oeganda ligt, maar geen idee wie of wat Kony is.

Er is recent een internetfilm gereleased, samen met de campagne "make Kony famous"

Arrie schreef:
(quote)

Tot gisteren bij mij precies hetzelfde.

Assurancetourix
jasper1991 schreef:
Dat eerste plaatje is gewoon bedoeld om te confronteren en Robbie Keane dacht dat er echt iets te klikken valt en mensen zijn hem in de maling aan het nemen.

Je mag niet klikken

GrafGantz schreef:
Nee, Pluto.

En zo kom je uit bij Het Goede Doel.

jasper1991 schreef:

Ik maar klikken, word ik gewoon in het o'tje genomen !

Schnee
Robbie Keane schreef:
(quote)

in het oathje genomen?

Ulfat-e-Zulmat
Robbie Keane schreef:
(quote)

Meld misbruik.

Sectumsempra
Ik denk dat het meerendeel van jullie Coppercab niet kennen, maar het is dus een roodharige jongen die op YouTube zijn stem laat horen *kuch een scène schopt kuch* voor alle roodharigen. Hier is een filmpje:

En nu heb ik dus een screenshot gemaakt van zijn kanaal... Eventjes kijken wat er in het rode vierkantje staat. Hij doet echt té hard zijn best AND I AM SICK AND TIRED OF THIS COPPERCAB GUY TELLING ME THAT GINGERS DO HAVE A SOUL! -plat-
Oké, ik snap zijn punt, maar hij hoeft het niet zó te vertellen

(afbeelding)

Ik denk dat de meeste mensen het wel kennen. En het is ook al vrij oud... Bovendien mag jij zulke filmpjes helemaal niet kijken .

Ik denk dat heel veel mensen dat kennen inderdaad. Vooral de Southpark liefhebbers.

Blijven leuke filmpjes.. maar Sectumsempra, onder welke steen heb jij gewoond?

Them schreef:
maar Sectumsempra, onder welke steen heb jij gewoond?

Precies. Wie gebruikt er tegenwoordig nog IE?

Ulfat-e-Zulmat
En wie msn't nou met z'n eigen moeder? Wie msn't überhaupt nog?

Ulfat-e-Zulmat schreef:

Misterfool

(afbeelding)

(afbeelding)

Ulfat-e-Zulmat schreef:

Assurancetourix

(afbeelding)

Rizz

Assurancetourix

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:42 uur

geplaatst: vandaag om 05:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.