MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Assurancetourix schreef:
Dit was een aflevering van:

tussen
(afbeelding)

Beetje jammer dat het elitaire gedrag van het poëzietopic/boekentopic hierheen is over komen waaien, het ooit zo heerlijk simpele just a joke-topic is opeens een topic vol levensvragen geworden. Heeft men misschien per ongeluk een verkeerd klikje gedaan (de topics zijn niet zo ver verwijderd van elkander)?

@Mjuman: praat jij wel eens met mensen in real life?

a. if no - niet doen, bespaar anderen die moeite
b. if yes - nog nooit iemand geweest die zo openhartig is geweest om je duidelijk te maken dat arrogantie een kerncompetentie van je is?

Good manners can be aquired.

Misschien beginnen bij deze wikihow: How Have Good Manners: 18 Helpful Tips - wikiHow. Vooral de eerste zin spreekt boekdelen:
Good Manners display respect, care, and consideration for others

(afbeelding)

Nee, ik heb niets tegen vrouwen, maar wat er gezegd wordt op de afbeelding is toch de waarheid.

IllumSphere schreef:
(afbeelding)

Nee, ik heb niets tegen vrouwen, maar wat er gezegd wordt op de afbeelding is toch de waarheid.

Wat Arrie zegt.

Knuffeltje Knuffel: !

panjoe (moderator)
Hij geeft een nieuwe dimensie aan het woord held .

Die bovenste comment eronder ook "Did he just admit he killed a man?"

AOVV schreef:
De afbeelding die GrafGantz hier post, is misschien niet eens zo opmerkelijk. Is het niet algemeen geweten dat in Scandinavië de metalbands echt als paddestoelen uit de grond schieten?
Inderdaad, Finland for the win!

Misterfool

chevy93 schreef:
(quote)

b. if yes - nog nooit iemand geweest die zo openhartig is geweest om je duidelijk te maken dat arrogantie een kerncompetentie van je is?

Misschien beginnen bij deze wikihow: How Have Good Manners: 18 Helpful Tips - wikiHow. Vooral de eerste zin spreekt boekdelen:

GrafGantz schreef:
[drunk-man-sings-bohemian-rhapsody]

HELD

Wat een baas. Zelfs de instrumentale interludiums! Als ik die agenten was, zou ik hem niet vragen zich koest te houden; ik zou een toegift willen.

chevy93 schreef:
(quote)

Beetje jammer dat het elitaire gedrag van het poëzietopic/boekentopic hierheen is over komen waaien, het ooit zo heerlijk simpele just a joke-topic is opeens een topic vol levensvragen geworden. Heeft men misschien per ongeluk een verkeerd klikje gedaan (de topics zijn niet zo ver verwijderd van elkander)?

Beste Sjefke D,

Volgens mijn info ligt Hilversum in Nederland en is daar NL recht van toepassing. Hoe haal je het in je hoofd mijn testen zo uit hun context te lichten en te manipuleren en aldus te suggereren dat het jouw breinspruitsels zijn?

Idd je laatste zin spreekt boekdelen: "show some respect" - hanteer niet mijn teksten zonder dat expliciet te maken - lelijke woordmankelaar.

"Good manners can be acquired" sure, maar in jouw geval moeten ze wel als contra-narcistisch semantisch materiaal zijn aangeboden, da's een ultieme premisse.

Gelukkig vergt da real world tegenwoordig meer en meer van tijd - nog effe en pubersonen zoals jij en Jasper zorgen ervoor dat ik het niet eens erg vind om hier minder te komen. What's the use - it sure ain't fun anymore. Vroeg kwam een mens hier voor info, gedachtenuitwisseling, tegenwoordig moet je eerst die digitale swaffelstaferupties van de puberali doorwroeten voor je bij de échte inhoud komt. Het wordt tijd voor een echt pdf (puberdatafilter) of een parallel-MuMe (invitation only)

Elitair gedrag: mannetje - volgens mij zijn jij en Jazz degenen die bij een klasseavond het langste aan de kant zitten en de andere dudes gaan met de leuke meisjes aan de haal - in de 70's was een (Spaanse) gitaar en enige poëzie al goed voor de leukste langharige blondines; en guess what? It still works

Get your act together - vroeger was je beter:

--edit--

Mjuman hecht er waarde aan te verklaren dat hij ooit ook puber is geweest in een tijd dat de wereld vol liefde was, mensen bloemen in hun haar droegen, auto's het straatbeeld nog niet verpestten, je bij de buurtwinkel de boodschappen deed, mensen een hart van goud hadden en mannen van staal waren. Kortom de tijd dat de lucht nog schoon, de sex nog vies was en internet slechts bij een paar 1000 mensen bekend. Eigenlijk een leuke tijd om op te groeien: geen PVV, geen Hofnarretje, geen max 3% tekort, geen information super highway, veel minder merken. Misschien was puberen vroeger leuker, iig makkelijker.

Maar voortschrijdend inzicht (en het besef dat hoe meer je leert, hoe meer er nog te leren valt) is wel van alle tijd. Bescheidenheid siert de mens, ook de puber.

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Inderdaad! Die vervelende pubers ook altijd weer. In mijn tijd zou je met een liniaal op je brutale vingers getikt zijn, Chevy!

Misterfool
Man niels je bent veel te soft, tien zweepslagen op zijn minst.

Misterfool schreef:
Man niels je bent veel te soft, tien zweepslagen op zijn minst.

Of je laat ze Bohemian Rhapsody zingen achterin een auto met alle begleiding erbij.

Misterfool
OH NO mama mia let me go

Assurancetourix

(afbeelding)

@Mjuman: het eerste echt grappige, wat zeg ik?, hilarische filmpje dat hier in maanden is gepost.

Ulfat-e-Zulmat
Kijk hem z'n streetknowledge droppen dan:

Veel landen zullen overstromen waardoor mensen eh zullen kwijtraken.

Dit wordt mijn nieuwe levensmotto.

Assurancetourix

(afbeelding)

"Kinderen van nu houden van luxe, ze hebben slechte gewoontes, minachting voor autoriteit, tonen een gebrek aan respect voor ouderen en kletsen liever dan dat ze leren. Kinderen zijn tegenwoordig tirannen, niet de dienaren van het huishouden. Ze staan niet meer op wanneer ouderen de kamer binnenkomen. Ze spreken hun ouders tegen, vallen mensen in de rede, eten lekkernijen aan tafel, kruisen hun benen en tiranniseren hun leraren" (Volgens Patty en Johnson, 1953, van Socrates [470 tot 399 v.C] via Plato, blz. 277)

blaat

Komt allemaal goed Mjuman, alleen werkt zo'n kruistocht meestal tegenovergesteld.

Altijd gezellig, dit topic. En ik maar wachten op onze favoriete moppentapper.

aslan (crew)

(afbeelding)

Best een goed nummer eigenlijk, dat Bohemian Rhapsody. Baardmans heeft het nummer een nieuw leven ingeblazen. Hoewel blazen niet nodig is.

aslan schreef:
(afbeelding)

Jocharo-T

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.