MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Jocharo-T

Net of jullie wel elke dag met make-up de straat opgaan. Misschien is mevrouw niet helemaal perfect, maar ze mag er zeker zijn. Zo.

1+

Slowchat verwijderd. Terug naar de grappen, graag.

Assurancetourix

(afbeelding)

Misterfool
Doet me denken aan een uitspraak van George Carlin.

Deze las ik op mijn moppenapp:

Roodkapje loopt door het bos, komt ze de grote boze wolf tegen. Vraagt roodkapje: "grote boze wolf, waarom heb je zulke grote oren?".
Zegt de wolf: "Hou je bek, ik zit te schijten!"

Misterfool

(afbeelding)

Misterfool
Die laatste

maxinator schreef:
Deze las ik op mijn moppenapp:

Roodkapje loopt door het bos, komt ze de grote boze wolf tegen. Vraagt roodkapje: "grote boze wolf, waarom heb je zulke grote oren?".
Zegt de wolf: "Hou je bek, ik zit te schijten!"

Ik wil ook een Rop-app.

Op MusicMeter hebben we die al een paar jaar.

Die tweede van Graf.

Split screen gamen op hoog niveau?

Assurancetourix
Hitchcock+Angry Birds

Sectumsempra

(afbeelding)

(Aldus de Veronica gids. Het is geen grapje. Nummer 4.)

Wat zou er grappig aan moeten zijn?

Sectumsempra
Nah, ik vind het wel vet dat er eindelijk een tijdschrift is dat de waarheid spreekt over Twilight. En omdat het zo recht voor zijn raap is.

Vind het ook niet zo grappig, een goed beeld van die film krijg je zo ook niet..

Jocharo-T
Wat is de waarheid dan? Jouw waarheid? De waarheid van de 'recensent'? Welke waarheid?

Ach ja, bitch is een verboden woord. Sorry, vergeten dat er nog mensen uit de vorige eeuw leven in 2012.

En je snapt dat de omschrijving geen mening bevat betreffende film?

Stijn_Slayer
Sectumsempra schreef:
Nah, ik vind het wel vet dat er eindelijk een tijdschrift is dat de waarheid spreekt over Twilight. En omdat het zo recht voor zijn raap is.

Je leest nooit de Spits, Metro of de Pers in de trein?

Zelfs in 'kwaliteitskranten' (voor zover die er nog zijn) komt het in bijv. interviews al voor.

2MY
Ik vind het wel degelijk een opmerkelijke 'omschrijving', contrastreert mooi met de Happy Feet en Lion King beschrijving... wsl geen Twilight-fan

Hoezo dat? Dat stukje velt op geen enkele manier een oordeel over de film.

2MY
nope, maar het geeft volgens mij wel een oordeel over de schrijver van het stukje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:54 uur

geplaatst: vandaag om 02:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.