Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2012, 17:26 uur
Net of jullie wel elke dag met make-up de straat opgaan. Misschien is mevrouw niet helemaal perfect, maar ze mag er zeker zijn. Zo.
1+
1+
0
Misterfool
geplaatst: 23 april 2012, 20:42 uur
Doet me denken aan een uitspraak van George Carlin.
0
geplaatst: 23 april 2012, 20:45 uur
Deze las ik op mijn moppenapp:
Roodkapje loopt door het bos, komt ze de grote boze wolf tegen. Vraagt roodkapje: "grote boze wolf, waarom heb je zulke grote oren?".
Zegt de wolf: "Hou je bek, ik zit te schijten!"
Roodkapje loopt door het bos, komt ze de grote boze wolf tegen. Vraagt roodkapje: "grote boze wolf, waarom heb je zulke grote oren?".
0
geplaatst: 23 april 2012, 22:54 uur
maxinator schreef:
Ik wil ook een Rop-app.
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 april 2012, 16:55 uur

(Aldus de Veronica gids. Het is geen grapje. Nummer 4.)
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 april 2012, 17:01 uur
Nah, ik vind het wel vet dat er eindelijk een tijdschrift is dat de waarheid spreekt over Twilight. En omdat het zo recht voor zijn raap is.
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:04 uur
Vind het ook niet zo grappig, een goed beeld van die film krijg je zo ook niet..
0
Jocharo-T
geplaatst: 24 april 2012, 17:04 uur
Wat is de waarheid dan? Jouw waarheid? De waarheid van de 'recensent'? Welke waarheid?
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:05 uur
Ach ja, bitch is een verboden woord. Sorry, vergeten dat er nog mensen uit de vorige eeuw leven in 2012.
En je snapt dat de omschrijving geen mening bevat betreffende film?
En je snapt dat de omschrijving geen mening bevat betreffende film?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 april 2012, 17:08 uur
Sectumsempra schreef:
Nah, ik vind het wel vet dat er eindelijk een tijdschrift is dat de waarheid spreekt over Twilight. En omdat het zo recht voor zijn raap is.
Je leest nooit de Spits, Metro of de Pers in de trein?
Zelfs in 'kwaliteitskranten' (voor zover die er nog zijn) komt het in bijv. interviews al voor.
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:11 uur
Ik vind het wel degelijk een opmerkelijke 'omschrijving', contrastreert mooi met de Happy Feet en Lion King beschrijving... wsl geen Twilight-fan 

0
geplaatst: 24 april 2012, 17:16 uur
Hoezo dat? Dat stukje velt op geen enkele manier een oordeel over de film.
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:48 uur
nope, maar het geeft volgens mij wel een oordeel over de schrijver van het stukje 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.