MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ik vind het eerder flutselschrijfsels van een geflopte scribent die én niet bij een fatsoenlijk periodiek of dagblad aan de bak kon noch de ballotage voor MuMe-moderator doorstond. Als de NL opgroeiende fine fleur wordt blootgesteld aan dit soort schrijfselarijtjes hoeft het het nauwelijks enige verbazing te wekken dat het proza alhier regelmatig amper de dampende poldergrond ontstijgt.

Toen Veronica nog VOO (Veronica Omroep Organisatie) heette, werd er in medialand eerst gesproken van verTROSsing van de tv-wereld en daarna van verVOOzing (zoek "vozen" maar eens op).

Sectumsempra
Waarom, wáárom komt er toch altijd zo'n discussie als ik iets plaats wat ik zelf als grappig heb bevonden? Het is maar een "just a joke" topic en niet een "kom hier zeiken over wat de rest te melden heeft" topic, toch?
@ Stijn: ik reis bijna nooit met de trein.

Omdat we dan zo intellectueel lijken.

En we hebben recht op betere humor.

Post jij maar eens je beste mop R&P

Ik wil wel maar ik krijg mijn tandenborstel niet meer uit mijn mond. Wat blijkt? Tandplak.

2MY
geen excuus, R&P. Dat overkomt de zanger van Sioen ook op seconde 25 maar hij blijft z'n liedje wel uitzingen...

Rhythm & Poetry schreef:
Ik wil wel maar ik krijg mijn tandenborstel niet meer uit mijn mond. Wat blijkt? Tandplak.

Stiekem best grappig...

Ik kende hem al.

Misterfool
Als je met horloges gooit, vliegt de tijd

Luke heeft zeker ook een pistool om de tijd te doden.

Misterfool
I Swear it was self-defence. Time tried to kill me

Assurancetourix

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Het grappige is dat clips van zulke groepen wel altijd precies zo zijn. Staan ze heel tr00 te wezen achter een paar bomen.

bro
The golden era of youtube is over indeed

Stijn_Slayer

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Het is vast een hele leuke mop, maar ik begrijp echt geen f*ck van wat er in die laatste zin en de spoiler staat, ouwe!

"Ikke nie, moar 'k zal menne moat efkes vroagen" en dan; "Hee Sjoak kende gij Jesus Christus, zunne vrouw is hier meej un pekske broad veur um"

Ik niet, maar ik zal het eventjes aan mijn maat vragen. He Sjaak, ken jij Jezus Christus? Zijn vrouw is hier met een pakje brood voor hem.

Dieren zijn altijd grappig.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat ze ook van je zeggen hier op MuMe, je bent in ieder geval een vrolijke jongen.

Stijn_Slayer
Is ook echt weer zoiets waar jij dan mee komt, hè. Die panda.

Ik mag graag mijn jeugdfoto's plaatsen ja.

hehe grapjas

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:59 uur

geplaatst: vandaag om 05:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.