Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2012, 22:47 uur
Weet je dat ik serieus echt geen idee heb van waar jij naar luistert, Assurancetourix?
Overigens, deze gaan jullie vast ook allemaal briljant vinden:

Overigens, deze gaan jullie vast ook allemaal briljant vinden:
0
geplaatst: 11 mei 2012, 22:58 uur
Slowgaze schreef:
Overigens, deze gaan jullie vast ook allemaal briljant vinden...
Overigens, deze gaan jullie vast ook allemaal briljant vinden...
die kende ik al. Maar hier vertellen ze die als 'CEГ0ДHЯ B MEPЧE OXC... П0Т!' wat het uiteraard nog nét dat hilarischer maakt.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:22 uur
2MY schreef:
die kende ik al. Maar hier vertellen ze die als 'CEГ0ДHЯ B MEPЧE OXC... П0Т!' wat het uiteraard nog nét dat hilarischer maakt.
Je hebt ook echt al die letters op zitten zoeken, of niet?(quote)
P.S. Ben jij niet bijna jarig? Was toch iets met 2 Mei en over dat het maar X aantal dagen met jouw verjaardag scheelt, ofzo?

0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:22 uur
Slowgaze schreef:
Als 2MY 'm nu even op zijn vriendin uitprobeert.
Als 2MY 'm nu even op zijn vriendin uitprobeert.
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat hij allemaal op z'n vriendin uitprobeert.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:27 uur
chevy93 schreef:
Je hebt ook echt al die letters op zitten zoeken, of niet?
Je hebt ook echt al die letters op zitten zoeken, of niet?
euh, dat zou een beetje zielig zijn, ni?

chevy93 schreef:
P.S. Ben jij niet bijna jarig? Was toch iets met 2 Mei en over dat het maar X aantal dagen met jouw verjaardag scheelt, ofzo?
ik ben zo'n 3 weken geleden verjaard, chevy... Maar stiekem vind ik het wel schitterend dat je dat onthouden hebt 
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:28 uur
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:33 uur
Ik ben net een spons. *wacht op random Google plaatje van die Galliër met een spons*
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:52 uur
Tja, van Spongebob kan zelfs Assurancetourix geen plaatjes plaatsen die niet leuk zijn. Spongebob is gewoon altijd leuk.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 11:55 uur
En ook maar even een zelfverzonnen mop:
Jan vraagt aan Piet: "mag ik je pen lenen?". Zegt Piet: "ja, maar ik wil hem wel weer terug." Zegt Jan: "dat is het principe van lenen."
Jan vraagt aan Piet: "mag ik je pen lenen?". Zegt Piet: "ja, maar ik wil hem wel weer terug." Zegt Jan: "dat is het principe van lenen."
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.