Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 12 mei 2012, 12:38 uur
Gisteren gehoord:
Waarom heeft een kiwi zo veel zaad?
Omdat hij geen armen heeft.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 12:53 uur
Improvision schreef:
Gisteren gehoord:
Geinig! Gisteren gehoord:

0
geplaatst: 12 mei 2012, 12:55 uur
Improvision schreef:
Gisteren gehoord:
Gisteren gehoord:

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 mei 2012, 13:10 uur
Improvision schreef:
Gisteren gehoord:
Gisteren gehoord:

Verfrissend, wat humor in dit topic.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 16:33 uur
0
geplaatst: 12 mei 2012, 16:38 uur
Improvision schreef:
Gisteren gehoord:
Gisteren gehoord:

0
geplaatst: 12 mei 2012, 17:03 uur
Twee spelden zijn druk aan het converseren. Zegt de ene speld opeens: "Sssst daar komt een veiligheidsspeld aan"
0
geplaatst: 12 mei 2012, 17:28 uur
Twee spelden zijn druk aan het converseren. Zegt de ene speld opeens: "Verdorie, ik heb op mijn tong gebeten!" "Hoe kan dat nu, " zegt die andere, "spelden hebben toch geen tanden?"
0
geplaatst: 12 mei 2012, 17:36 uur
Edgar Ray Killen gaat naar dokter, hij heeft last van een brandend kruis.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 17:38 uur

Eigenlijk is de grap beter als je zegt: Een neger in het zuiden gaat naar de dokter.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 17:41 uur
2MY schreef:
Twee spelden zijn druk aan het converseren. Zegt de ene speld opeens: "Verdorie, ik heb op mijn tong gebeten!" "Hoe kan dat nu, " zegt die andere, "spelden hebben toch geen tanden?"
Een perfekte Rop-imitatie, hilaries.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 mei 2012, 19:13 uur
Gisteren gehoord in mijn stamcafé...
Een blondje wil gaan ijsvissen. Ze heeft vele boeken over het onderwerp gelezen, schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs. Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken. Plots dondert een stem vanuit de hemel: “Hier zit geen vis.”
Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken. Opnieuw hoort ze een stem donderen: “Hier zit geen vis.”
Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich naar de andere kant op het ijs. Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat. Weer die stem: “Hier zit geen vis.”
Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept: “Bent U dat, God?” De stem antwoordt: “Neen, dom wicht, ik ben de omroeper van deze kunstijsbaan!”
Een blondje wil gaan ijsvissen. Ze heeft vele boeken over het onderwerp gelezen, schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs. Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken. Plots dondert een stem vanuit de hemel: “Hier zit geen vis.”
Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken. Opnieuw hoort ze een stem donderen: “Hier zit geen vis.”
Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich naar de andere kant op het ijs. Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat. Weer die stem: “Hier zit geen vis.”
Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept: “Bent U dat, God?” De stem antwoordt: “Neen, dom wicht, ik ben de omroeper van deze kunstijsbaan!”
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.