Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2012, 16:01 uur
Ik heb er weer eentje verzonnen:
Twee moslims lopen over straat. Roept de een tegen de ander: "Hadden we 3 meter eerder niet linksaf gemoeten?"
Twee moslims lopen over straat. Roept de een tegen de ander: "Hadden we 3 meter eerder niet linksaf gemoeten?"
0
geplaatst: 14 mei 2012, 17:20 uur
Twee onderbroeken liggen samen in de wasmand.
Zegt de ene tegen de andere: "Ben jij op reis geweest? Je ziet er zo bruin uit."
Zegt de ene tegen de andere: "Ben jij op reis geweest? Je ziet er zo bruin uit."
0
Sectumsempra
geplaatst: 14 mei 2012, 17:25 uur
Arrie schreef:
Wauw, Sectumsempra, je hebt het voor elkaar gekregen... een slechte Cyanide & Happiness-grap vinden.
Wauw, Sectumsempra, je hebt het voor elkaar gekregen... een slechte Cyanide & Happiness-grap vinden.
Zeiken is ook een kunst
)
0
geplaatst: 14 mei 2012, 17:27 uur
Daarnaast: net alsof het zo moeilijk is om een slechte Cyanide & Happiness grap te vinden. Vond deze nog wel meevallen 
Een leuke dan maar?

Een leuke dan maar?

0
geplaatst: 14 mei 2012, 17:35 uur
Misschien heb ik het al eens geplaatst maar dit blijft 1 van de beste stukjes humor ooit:
0
geplaatst: 14 mei 2012, 17:36 uur
niels94 schreef:
Daarnaast: net alsof het zo moeilijk is om een slechte Cyanide & Happiness grap te vinden. Vond deze nog wel meevallen
Nouja, degenen die ik langs zie komen vind ik vrijwel altijd op z'n mist nog wel geinig (en vaak zijn ze echt leuk).
0
geplaatst: 14 mei 2012, 18:01 uur
jassn schreef:
Misschien heb ik het al eens geplaatst maar dit blijft 1 van de beste stukjes humor ooit:
(embed)
(embed)

0
geplaatst: 14 mei 2012, 21:24 uur
jassn schreef:
(embed)
(embed)
1 van de beste stukjes humor ooit?
0
geplaatst: 14 mei 2012, 23:22 uur
Weer een heerlijke van onze meester treiteraar David Thorne (27b/6): halogen
0
geplaatst: 14 mei 2012, 23:26 uur

Natuurlijk een oudje, en waarschijnlijk wel bekend; ik blijf hem goed vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.