MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Racistisch getinte grappen en daaropvolgende discussie maar even verwijderd. Een beetje foute humor mag best, maar sommige grappen werken wellicht beter in de kroeg dan op een internetforum.

Assurancetourix

(afbeelding)

2MY
maak jij die plaatjes zelf, Assurancetourix?

Misschien kun je ook eens iets echt grappigs posten? Of gewoon niet zodat de leuke dingen niet steeds ondergesneeuwd raken door flauwe plaatjes?

Assurancetourix
Oke!

herman schreef:
Misschien kun je ook eens iets echt grappigs posten? Of gewoon niet zodat de leuke dingen niet steeds ondergesneeuwd raken door flauwe plaatjes?

Assurancetourix solliciteert naar een cult-status hier op MuMe.
Dat lijkt hem tot nu toe aardig te lukken...

Assurancetourix
... en om er gallisch van te geraken

Een man doet zijn boodschappen in de supermarkt en merkt een aantrekkelijke vrouw op die hem voortdurend aanstaart.
Na een tijdje zegt de man: "Excuseer, kennen wij elkaar?"
De vrouw antwoordt: "Ik denk dat jij de vader bent van één van mijn kinderen."
De man kijkt verbaasd en denkt dat dit kind waarover ze praat misschien het gevolg is van die ene keer dat hij zijn vrouw had bedrogen.
Hij zegt tegen de vrouw: "Ben jij die stripteaseuse van op mijn vriend zijn vrijgezellenfeest 5 jaar geleden? Je weet wel, we hebben seks gehad op de biljarttafel terwijl jouw vriendin op mijn kont sloeg met een zweep!"
De vrouw wordt lijkbleek en stamelt: "Nee, ik ben onderwijzeres en jouw zoontje zit in mijn klas..."

2MY
welkom terug, muziek-fan!

Een gek komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik ben half doof."
De dokter fronst de wenkbrauwen, en zegt: "We zullen eens een kleine test doen, ik zal iets zeggen en jij zegt na wat je gehoord hebt."
"88" zegt de dokter.
Waarop de gek antwoordt: "44"

Is deze beter gloeilamp

De juffrouw vroeg aan de leerlingen: 'hoelang kan een mens wakker blijven?' Een eerste leerling antwoord: '48 uur'Een tweede leerling antwoord:'72 uur' Als derde antwoord Jantje, hij zegt vastbesloten:' drie weken min een kwartier' De juf vindt dit een ongewoon antwoord en vraagt Jantje om uitleg, waarop Jantje zegt:'Wel, gisteren zei ons mama tegen ons papa; "kom schat, we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is drie weken geleden!"

Nee.

Zo ken ik er ook nog wel eentje.

De juffrouw vraag aan haar leerlingen of ze muziekinstrumenten kunnen opnoemen. Pietje zegt 'gitaar', Elsje zegt 'piano', Hendrikje zegt 'viool' en Jantje zegt 'Akkowzakzozie'.
De juffrouw zegt: 'Jantje, dat is helemaal geen instrument, dat woord bestaat niet eens. Hoe kom je daar nou weer bij?'
Zegt Jantje: ''s avonds hoor ik mijn moeder altijd tegen mijn vader zeggen 'Akkowzakzozie zit er maar weinig muziek meer in.''

Sectumsempra

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ja mensen, ik heb er veel gevonden.

2MY
Die ijsjes en die dreigende mummie-fail zijn wel grappig

muziek-fan schreef:
Een man doet zijn boodschappen in de supermarkt en merkt een aantrekkelijke vrouw op die hem voortdurend aanstaart.
Na een tijdje zegt de man: "Excuseer, kennen wij elkaar?"
De vrouw antwoordt: "Ik denk dat jij de vader bent van één van mijn kinderen."
De man kijkt verbaasd en denkt dat dit kind waarover ze praat misschien het gevolg is van die ene keer dat hij zijn vrouw had bedrogen.
Hij zegt tegen de vrouw: "Ben jij die stripteaseuse van op mijn vriend zijn vrijgezellenfeest 5 jaar geleden? Je weet wel, we hebben seks gehad op de biljarttafel terwijl jouw vriendin op mijn kont sloeg met een zweep!"
De vrouw wordt lijkbleek en stamelt: "Nee, ik ben onderwijzeres en jouw zoontje zit in mijn klas..."
Leuke mop! Houd dit niveau vast!

panjoe (moderator)
Sectumsempra schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Ja mensen, ik heb er veel gevonden.

Die moppen van Sir Spamalot en muziek-fan (alleen die eerste ):
En dat plaatje met die ijsjes is ook leuk!

Wauw, Sectumsempra, je hebt het voor elkaar gekregen... een slechte Cyanide & Happiness-grap vinden.

Die is best wel leuk eigenlijk

Wat mij betreft kunnen die grappen van Assurancetourix hier ook gewoon weer tussen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:35 uur

geplaatst: vandaag om 02:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.