Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2012, 21:19 uur
Racistisch getinte grappen en daaropvolgende discussie maar even verwijderd. Een beetje foute humor mag best, maar sommige grappen werken wellicht beter in de kroeg dan op een internetforum.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 22:31 uur
Misschien kun je ook eens iets echt grappigs posten? Of gewoon niet zodat de leuke dingen niet steeds ondergesneeuwd raken door flauwe plaatjes?
0
geplaatst: 12 mei 2012, 23:01 uur
herman schreef:
Misschien kun je ook eens iets echt grappigs posten? Of gewoon niet zodat de leuke dingen niet steeds ondergesneeuwd raken door flauwe plaatjes?
Assurancetourix solliciteert naar een cult-status hier op MuMe.
Dat lijkt hem tot nu toe aardig te lukken...
0
geplaatst: 13 mei 2012, 12:42 uur
Een man doet zijn boodschappen in de supermarkt en merkt een aantrekkelijke vrouw op die hem voortdurend aanstaart.
Na een tijdje zegt de man: "Excuseer, kennen wij elkaar?"
De vrouw antwoordt: "Ik denk dat jij de vader bent van één van mijn kinderen."
De man kijkt verbaasd en denkt dat dit kind waarover ze praat misschien het gevolg is van die ene keer dat hij zijn vrouw had bedrogen.
Hij zegt tegen de vrouw: "Ben jij die stripteaseuse van op mijn vriend zijn vrijgezellenfeest 5 jaar geleden? Je weet wel, we hebben seks gehad op de biljarttafel terwijl jouw vriendin op mijn kont sloeg met een zweep!"
De vrouw wordt lijkbleek en stamelt: "Nee, ik ben onderwijzeres en jouw zoontje zit in mijn klas..."
De man kijkt verbaasd en denkt dat dit kind waarover ze praat misschien het gevolg is van die ene keer dat hij zijn vrouw had bedrogen.
Hij zegt tegen de vrouw: "Ben jij die stripteaseuse van op mijn vriend zijn vrijgezellenfeest 5 jaar geleden? Je weet wel, we hebben seks gehad op de biljarttafel terwijl jouw vriendin op mijn kont sloeg met een zweep!"
De vrouw wordt lijkbleek en stamelt: "Nee, ik ben onderwijzeres en jouw zoontje zit in mijn klas..."
0
geplaatst: 13 mei 2012, 15:28 uur
Een gek komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik ben half doof."
De dokter fronst de wenkbrauwen, en zegt: "We zullen eens een kleine test doen, ik zal iets zeggen en jij zegt na wat je gehoord hebt."
"88" zegt de dokter.
Waarop de gek antwoordt: "44"
De dokter fronst de wenkbrauwen, en zegt: "We zullen eens een kleine test doen, ik zal iets zeggen en jij zegt na wat je gehoord hebt."
"88" zegt de dokter.
Waarop de gek antwoordt: "44"
0
geplaatst: 13 mei 2012, 15:35 uur
Is deze beter gloeilamp 
De juffrouw vroeg aan de leerlingen: 'hoelang kan een mens wakker blijven?' Een eerste leerling antwoord: '48 uur'Een tweede leerling antwoord:'72 uur' Als derde antwoord Jantje, hij zegt vastbesloten:' drie weken min een kwartier' De juf vindt dit een ongewoon antwoord en vraagt Jantje om uitleg, waarop Jantje zegt:'Wel, gisteren zei ons mama tegen ons papa; "kom schat, we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is drie weken geleden!"

De juffrouw vroeg aan de leerlingen: 'hoelang kan een mens wakker blijven?' Een eerste leerling antwoord: '48 uur'Een tweede leerling antwoord:'72 uur' Als derde antwoord Jantje, hij zegt vastbesloten:' drie weken min een kwartier' De juf vindt dit een ongewoon antwoord en vraagt Jantje om uitleg, waarop Jantje zegt:'Wel, gisteren zei ons mama tegen ons papa; "kom schat, we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is drie weken geleden!"
0
geplaatst: 13 mei 2012, 15:48 uur
Zo ken ik er ook nog wel eentje.
De juffrouw vraag aan haar leerlingen of ze muziekinstrumenten kunnen opnoemen. Pietje zegt 'gitaar', Elsje zegt 'piano', Hendrikje zegt 'viool' en Jantje zegt 'Akkowzakzozie'.
De juffrouw zegt: 'Jantje, dat is helemaal geen instrument, dat woord bestaat niet eens. Hoe kom je daar nou weer bij?'
Zegt Jantje: ''s avonds hoor ik mijn moeder altijd tegen mijn vader zeggen 'Akkowzakzozie zit er maar weinig muziek meer in.''
De juffrouw vraag aan haar leerlingen of ze muziekinstrumenten kunnen opnoemen. Pietje zegt 'gitaar', Elsje zegt 'piano', Hendrikje zegt 'viool' en Jantje zegt 'Akkowzakzozie'.
De juffrouw zegt: 'Jantje, dat is helemaal geen instrument, dat woord bestaat niet eens. Hoe kom je daar nou weer bij?'
Zegt Jantje: ''s avonds hoor ik mijn moeder altijd tegen mijn vader zeggen 'Akkowzakzozie zit er maar weinig muziek meer in.''
0
geplaatst: 13 mei 2012, 20:55 uur
muziek-fan schreef:
Een man doet zijn boodschappen in de supermarkt en merkt een aantrekkelijke vrouw op die hem voortdurend aanstaart.
Leuke mop! Houd dit niveau vast! Een man doet zijn boodschappen in de supermarkt en merkt een aantrekkelijke vrouw op die hem voortdurend aanstaart.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 mei 2012, 23:54 uur
Sectumsempra schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ja mensen, ik heb er veel gevonden.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ja mensen, ik heb er veel gevonden.

0
geplaatst: 14 mei 2012, 10:31 uur
Die moppen van Sir Spamalot en muziek-fan (alleen die eerste
): 
En dat plaatje met die ijsjes is ook leuk!
): 
En dat plaatje met die ijsjes is ook leuk!
0
geplaatst: 14 mei 2012, 15:12 uur
Wauw, Sectumsempra, je hebt het voor elkaar gekregen... een slechte Cyanide & Happiness-grap vinden. 

0
geplaatst: 14 mei 2012, 15:34 uur
Wat mij betreft kunnen die grappen van Assurancetourix hier ook gewoon weer tussen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.