Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Assurancetourix
geplaatst: 17 mei 2012, 11:59 uur
...ken je klassiekers
Oh, ik dacht Lenin vermomd als Satie

0
geplaatst: 17 mei 2012, 12:55 uur
Je moest ze de hele dag onderhouden. Iedereen nam 'm mee naar school en s'nachts moest je je bed uit om dat rotbeest te voeren. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 12:59 uur
Ga jij nou ook al zeuren over andere generaties? Ouwe lul dat je bent. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:24 uur
Ik had vroeger een pikachu tamagotchi. Als je die verwaarloosde werd ie alleen boos en kon je het goed maken door de hele tijd cadeau's te geven. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:25 uur
Ik had vroeger een rekenmachine, daar tikte je het getal 7083170 in. Dan draaide je de rekenmachine om. Had je de hele dag plezier.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:34 uur
Dat is een tijdloze bezigheid, want dat deden wij "vroeger" ook. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik had vroeger een rekenmachine, daar tikte je het getal 7083170 in. Dan draaide je de rekenmachine om. Had je de hele dag plezier.
Dan moet je 707+707 invoeren, eveneensch classic.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:53 uur
niels94 schreef:
Ik speel Snake op mijn rekenmachine.
Ik speel Snake op mijn rekenmachine.
Wacht maar tot je straks een grote samenvatting op je rekenmachine moet zetten. Dan kan je al je spellen gaan wissen.

0
geplaatst: 17 mei 2012, 13:55 uur
Ga ik niet eens doen. Hek nie nodig jong. Heb gewoon wat belangrijke dingen er zelf ingetypt
Als mijn natuurkunde of scheikunde examen afgelopen is ga ik gewoon Snaken denk ik 
Als mijn natuurkunde of scheikunde examen afgelopen is ga ik gewoon Snaken denk ik 
0
geplaatst: 17 mei 2012, 14:04 uur
Ja ik had het, achteraf bekeken, ook totaal niet nodig. Ik kreeg van iemand een Economie samenvatting die echt niet normaal groot was dus ik moest al mijn spellen verwijderen. Scheikunde en Natuurkunde deed ik ook met hele korte samenvattingen.
Tetris en Mario zijn trouwens veel cooler dan Snake.
Tetris en Mario zijn trouwens veel cooler dan Snake.

0
Deranged
geplaatst: 17 mei 2012, 14:19 uur
Snake speelden wij vroeger op de telefoon. Toen je er nog mee kon bellen.
Eigenlijk mis ik zulke telefoons wel.
Waar je mee kan bellen.
Waar je mee kan bellen.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 14:22 uur
Die mis ik ook wel. En telefoons die niet meteen stuk gaan als je ze tegen de muur gooit omdat je hebt verloren met FIFA.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 14:23 uur
Ik ben nog altijd in het trotse bezit van zo'n telefoon. Geen internet voor mij op mijn lil' koelkast.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 14:30 uur
Deranged schreef:
Waar je mee kan bellen.
Waar je mee kan bellen.
De uitvinding van de boekdrukkunst in de vijftiende eeuw was ook al zo moeilijk voor de oude generatie.

0
geplaatst: 17 mei 2012, 16:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben nog altijd in het trotse bezit van zo'n telefoon. Geen internet voor mij op mijn lil' koelkast.
Mijn telefoon kan je ook gewoon op de grond keilen, blijft het gewoon doen. Old school.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.