MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Zulke telefoons worden nog steeds gemaakt hoor:

Assurancetourix
Deranged schreef:
Daar heb ik het ook nog steeds moeilijk mee.

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Ik heb het één keer over Tamagotchi's en Maarten heeft meteen weer de dag van z'n leven.

Het is Hein de Kort avond hier. Omdat hij een held is.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die tweede (graskrabben)

Nee, dat is het toch niet. Niet grappig, afschuwelijk lelijk getekend. En dan heb ik nog niks gezegd over het "lettertype".

zeker door die laatste eh dat je het niet goed vindt

Ik vind het juist grappiger door de manier waarop het getekend is.

FlyLo schreef:
afschuwelijk lelijk getekend.

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

FlyLo schreef:
Nee, dat is het toch niet. Niet grappig, afschuwelijk lelijk getekend. En dan heb ik nog niks gezegd over het "lettertype".

FYI: sinds André Franquin (een waardig kunstenaar, die ik een vorig leven ooit in een Brusselse Chinees heb geinterviewd) heeft de stripwereld zich ontwikkeld. Hein de Kort tekent niet mooi, maar wel heel adrem, scherp en actueel - kenmerken van H3 (Harde Hollandse Humor). Alleen heeft men in Zuiderland wellicht minder behoefte aan adrem en scherp

Misschien mogen wij Di Rupo even lenen van jullie?

jassn schreef:
zeker door die laatste eh dat je het niet goed vindt

Die had ik zelfs niet meer gelezen
Ik heb trouwens geen last van het "Limburg-gevoel".
Mjuman schreef:
(quote)

FYI: sinds André Franquin (een waardig kunstenaar, die ik een vorig leven ooit in een Brusselse Chinees heb geinterviewd) heeft de stripwereld zich ontwikkeld. Hein de Kort tekent niet mooi, maar wel heel adrem, scherp en actueel - kenmerken van H3 (Harde Hollandse Humor). Alleen heeft men in Zuiderland wellicht minder behoefte aan adrem en scherp

Misschien mogen wij Di Rupo even lenen van jullie?

Scherp, ad rem (ja, het moet los)? Ik vind ze gewoon flauw.. Slecht tekenen is trouwens één ding, onduidelijk tekenen is nog iets anders. Ik bedoelde eigenlijk vooral onduidelijk. South Park bv. is ook afschuwelijk lelijk getekend maar daar stoort het me geenszins.

FlyLo schreef:
(quote)

Die had ik zelfs niet meer gelezen
Ik heb trouwens geen last van het "Limburg-gevoel".
(quote)

Scherp, ad rem (ja, het moet los)? Ik vind ze gewoon flauw.. Slecht tekenen is trouwens één ding, onduidelijk tekenen is nog iets anders. Ik bedoelde eigenlijk vooral onduidelijk. South Park bv. is ook afschuwelijk lelijk getekend maar daar stoort het me geenszins.

Adrem 'moet' aaneengeschreven - ad rem (accusatief van res) Latijn voor: bij de zaak, maar in de loop der tijd aaneengeschreven, net zoals jullie stripnestor Vandersteen - die wij 'los' zouden laten. Op zijn goede momenten doet Hein de Kort mij ook denken aan één bepaalde gag van Franquin, nl die waarin Guust een espressomachine uitvond: hij denderde door meerdere plaatjes heen - Franquin kon erom lachen toen ik hem van mijn beleving vertelde.

Mjuman schreef:
(quote)

Adrem 'moet' aaneengeschreven - ad rem (accusatief van res) Latijn voor: bij de zaak, maar in de loop der tijd aaneengeschreven, net zoals jullie stripnestor Vandersteen - die wij 'los' zouden laten. Op zijn goede momenten doet Hein de Kort mij ook denken aan één bepaalde gag van Franquin, nl die waarin Guust een espressomachine uitvond: hij denderde door meerdere plaatjes heen - Franquin kon erom lachen toen ik hem van mijn beleving vertelde.

Sorry Mjuman, maar je weet het niet altijd beter

Ik merk dat ik weinig met die Hein de Kort heb overigens...

Blackie Sparrow

Ik zie nu trouwens dat dit jasper1991 tijdens carnaval is.

Improvision
FlyLo schreef:

Zeker een limburger.

Ik ben als limburger meer een liefhebber van Kamagurka, maar die kennen jullie boven de rivieren zeker niet.
Beste humor komt toch wel uit het zuiden, in Nederland blinken de Brabanders daar wel in uit ( Hans Teeuwen, Vliegende Panters, Theo Maassen, Guido Weijers, New Kids).

Kamagurka staat altijd in het NRC, neem aan dat die wel door heel Nederland bekend is...

Hein de Kort

"Beste humor" en dan komt-ie met een rijtje met Vliegende Panters, Guido Weijers, Theo Maassen. Het zal wel aan mij liggen

Assurancetourix

(afbeelding)

Paap_Floyd schreef:
Hein de Kort

"Beste humor" en dan komt-ie met een rijtje met Vliegende Panters, Guido Weijers, Theo Maassen. Het zal wel aan mij liggen

Ik denk het.

Waarschijnlijk ben jij meer van Wim Can.

bennerd schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Woordgrappen | Facebook

panjoe (moderator)
Wat een gelik(e)te facebookpagina.

GrafGantz schreef:
(quote)

Woordgrappen | Facebook

Een bron van vermaak op momenten dat je met iets anders zou moeten bezig zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.