Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 mei 2012, 18:08 uur
Ik heb het één keer over Tamagotchi's en Maarten heeft meteen weer de dag van z'n leven. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 22:46 uur
Nee, dat is het toch niet. Niet grappig, afschuwelijk lelijk getekend. En dan heb ik nog niks gezegd over het "lettertype".
0
geplaatst: 17 mei 2012, 22:53 uur
Ik vind het juist grappiger door de manier waarop het getekend is. 

0
geplaatst: 17 mei 2012, 23:37 uur
FlyLo schreef:
Nee, dat is het toch niet. Niet grappig, afschuwelijk lelijk getekend. En dan heb ik nog niks gezegd over het "lettertype".
FYI: sinds André Franquin (een waardig kunstenaar, die ik een vorig leven ooit in een Brusselse Chinees heb geinterviewd) heeft de stripwereld zich ontwikkeld. Hein de Kort tekent niet mooi, maar wel heel adrem, scherp en actueel - kenmerken van H3 (Harde Hollandse Humor). Alleen heeft men in Zuiderland wellicht minder behoefte aan adrem en scherp

Misschien mogen wij Di Rupo even lenen van jullie?
0
geplaatst: 17 mei 2012, 23:44 uur
jassn schreef:
zeker door die laatste eh dat je het niet goed vindt
zeker door die laatste eh dat je het niet goed vindt
Die had ik zelfs niet meer gelezen

Ik heb trouwens geen last van het "Limburg-gevoel".
Mjuman schreef:
FYI: sinds André Franquin (een waardig kunstenaar, die ik een vorig leven ooit in een Brusselse Chinees heb geinterviewd) heeft de stripwereld zich ontwikkeld. Hein de Kort tekent niet mooi, maar wel heel adrem, scherp en actueel - kenmerken van H3 (Harde Hollandse Humor). Alleen heeft men in Zuiderland wellicht minder behoefte aan adrem en scherp
(quote)

Scherp, ad rem (ja, het moet los)? Ik vind ze gewoon flauw.. Slecht tekenen is trouwens één ding, onduidelijk tekenen is nog iets anders. Ik bedoelde eigenlijk vooral onduidelijk. South Park bv. is ook afschuwelijk lelijk getekend maar daar stoort het me geenszins.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 23:54 uur
FlyLo schreef:
Scherp, ad rem (ja, het moet los)? Ik vind ze gewoon flauw.. Slecht tekenen is trouwens één ding, onduidelijk tekenen is nog iets anders. Ik bedoelde eigenlijk vooral onduidelijk. South Park bv. is ook afschuwelijk lelijk getekend maar daar stoort het me geenszins.
(quote)

(quote)
Adrem 'moet' aaneengeschreven - ad rem (accusatief van res) Latijn voor: bij de zaak, maar in de loop der tijd aaneengeschreven, net zoals jullie stripnestor Vandersteen - die wij 'los' zouden laten. Op zijn goede momenten doet Hein de Kort mij ook denken aan één bepaalde gag van Franquin, nl die waarin Guust een espressomachine uitvond: hij denderde door meerdere plaatjes heen - Franquin kon erom lachen toen ik hem van mijn beleving vertelde.
0
geplaatst: 18 mei 2012, 00:19 uur
Mjuman schreef:
Adrem 'moet' aaneengeschreven - ad rem (accusatief van res) Latijn voor: bij de zaak, maar in de loop der tijd aaneengeschreven, net zoals jullie stripnestor Vandersteen - die wij 'los' zouden laten. Op zijn goede momenten doet Hein de Kort mij ook denken aan één bepaalde gag van Franquin, nl die waarin Guust een espressomachine uitvond: hij denderde door meerdere plaatjes heen - Franquin kon erom lachen toen ik hem van mijn beleving vertelde.
(quote)
Sorry Mjuman, maar je weet het niet altijd beter
0
geplaatst: 18 mei 2012, 00:35 uur
Blackie Sparrow
Ik zie nu trouwens dat dit jasper1991 tijdens carnaval is.
Ik zie nu trouwens dat dit jasper1991 tijdens carnaval is.
0
Improvision
geplaatst: 18 mei 2012, 00:36 uur
FlyLo schreef:
Zeker een limburger.

0
geplaatst: 18 mei 2012, 00:42 uur
Ik ben als limburger meer een liefhebber van Kamagurka, maar die kennen jullie boven de rivieren zeker niet.
Beste humor komt toch wel uit het zuiden, in Nederland blinken de Brabanders daar wel in uit ( Hans Teeuwen, Vliegende Panters, Theo Maassen, Guido Weijers, New Kids).
Beste humor komt toch wel uit het zuiden, in Nederland blinken de Brabanders daar wel in uit ( Hans Teeuwen, Vliegende Panters, Theo Maassen, Guido Weijers, New Kids).
0
geplaatst: 18 mei 2012, 03:27 uur
Kamagurka staat altijd in het NRC, neem aan dat die wel door heel Nederland bekend is...
0
geplaatst: 18 mei 2012, 08:22 uur
Hein de Kort 
"Beste humor" en dan komt-ie met een rijtje met Vliegende Panters, Guido Weijers, Theo Maassen. Het zal wel aan mij liggen

"Beste humor" en dan komt-ie met een rijtje met Vliegende Panters, Guido Weijers, Theo Maassen. Het zal wel aan mij liggen

0
geplaatst: 18 mei 2012, 08:39 uur
Paap_Floyd schreef:
Hein de Kort
Hein de Kort

Ik denk het.
Waarschijnlijk ben jij meer van Wim Can.
0
geplaatst: 18 mei 2012, 13:57 uur
Een bron van vermaak op momenten dat je met iets anders zou moeten bezig zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.