Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 mei 2012, 18:07 uur
Twee vrouwen zijn aan het golfen en eentje geeft een ferme dreun op het balletje. Het vliegt recht naar de volgende hole, waar 2 mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt. Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn. De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen met zijn handen tussen zijn kruis. Zij: “Kan ik helpen?” Hij: “Neen, laat maar straks gaat het wel beter.” Zij: “Ik ben therapeute en kan u misschien helpen.” Hij: “Neen, echt niet.” Zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen. Zij: “Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen.” Hij: “Ok, doe maar.” Zij trekt zijn handen van tussen zijn benen en legt ze naast hem. Ze doet voorzichtig zijn broek los, steekt er haar hand in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen. Na enkele minuten zij: “En, voelt dat niet beter?” Hij: “Jawel, maar ik denk dat mijnen duim nog altijd gebroken is.”
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 mei 2012, 18:10 uur
Maar ik heb er toch ferm om gelachen, gisteren tijdens een bezoek aan mijn stamcafé
.
.
0
geplaatst: 19 mei 2012, 18:11 uur
Kende ik al, maar neemt niet weg dat het een erg grappige mop is. 

0
geplaatst: 19 mei 2012, 19:05 uur
0
geplaatst: 19 mei 2012, 19:39 uur
Hmm, hij is wel best herkenbaar. Ik vind dat soort grappen alleen nooit echt leuk.
0
geplaatst: 19 mei 2012, 21:32 uur
De schildpad kan altijd nog bij de lokale doom metal-band gaan spelen.
0
geplaatst: 19 mei 2012, 21:38 uur
En schildpadden zijn heel langzaam, dus dat werkt sowieso in het nadeel van de schilpad. Ik denk dat ik de grap snap. 

0
Improvision
geplaatst: 19 mei 2012, 21:50 uur
Bovendien heeft een schildpad geen duimen en kan het sowieso totaal geen drumstokjes vasthouden.
Er zitten zo veel lagen in deze grap.
Er zitten zo veel lagen in deze grap.
0
geplaatst: 19 mei 2012, 22:00 uur
Ach, na afloop is het schildpad wel als eerste thuis. Dat is ook wat waard.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.