MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
leander?
bennerd schreef:
Een bron van vermaak op momenten dat je met iets anders zou moeten bezig zijn.

Mooie samenvatting van het internet, inderdaad.

Die Heinz-grap is wel een klassieker.

Stukje uit de krant:

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Die onderste even een wat minder lelijke versie:

(afbeelding)

herman schreef:
Stukje uit de krant:

(afbeelding)

herman schreef:

Stukje uit de krant:

(afbeelding)

herman schreef:

Stukje uit de krant:

(afbeelding)

Lachwekkend dat dat in een krant wordt gezet inderdaad...

herman schreef:

Stukje uit de krant:

(afbeelding)

Haha, ja, die is al van een week of misschien wel twee weken terug, toch? Was ik toen ook tegengekomen in de krant, erg leuk.

Zijn mensen het er nou echt (stiekem) mee eens, of vinden jullie het gewoon heel grappig?

Vragen of mensen het er mee eens zijn of Keane kutmuziek maakt is net zoiets als vragen of je het er mee eens bent dat de aarde rond is.

Misterfool
Het is echter geen kane, maar keane en die laatste band maakt toch echt geen kutmuziek mijns inziens.

dix
Misterfool schreef:
Het is echter geen kane, maar keane en dit laatste band maakt toch echt geen kutmuziek mijns inziens.

Zijn dat twee verschillende bands dan ? In dat geval allebei kut.

ik vind het een leuk stuk als reactie op het feit dat er blijkbaar is geschreven dat Keane geen slechte albums kan maken.

Even voor de duidelijkheid: het is dus geen recensie van de krant zelf. Het is een lezersreactie/brief van een lezer met als titel 'recensie'. Het komt er dus op neer dat er in de krant (wat is het? Metro ofzo?) is gezegd dat Keane geen slechte albums kan maken. Dan vind ik dit dus een leuke reactie.

Ja, maar ik denk dat bepaalde mensen het extra leuk vinden dat het Keane betreft. Ik had trouwens wel door dat dit geen recensie was.

jasper1991 schreef:
Zijn mensen het er nou echt (stiekem) mee eens, of vinden jullie het gewoon heel grappig?
ik ken geen enkel album van Keane, vond het gewoon een leuke reactie

Misterfool
dix schreef:
(quote)

De eerste twee albums vind ik best heel sterk. Al valt het nieuwe album, ten minste de 5 nummers die ik tot nu toe heb beluisterd, vies tegen.

herman schreef:
Stukje uit de krant:

(afbeelding)
Als het over een andere band was gegaan had k hem ook wel leuk gevonden Schoppen tegen slechte muziek is altijd leuk.

Misterfool schreef:
Het is echter geen kane, maar keane en die laatste band maakt toch echt geen kutmuziek mijns inziens.

Speciaal voor jou aangepast dan. Keane is niet zo slecht als Kane (maar dat is dan ook niet zo moeilijk) maar hun hoogstgewaardeerde album scoort hier toch niet meer dan een schamele 2,5*, dus ik blijf er bij dat het krantenstukje hout snijdt.

dix schreef:
(quote)

Dit dus. Hoewel ik van Keane ooit een cd heb gekocht. Nou ja Everybody's changing, zeggen we dan maar

Uit onderzoek gebleken? Altijd naam van de onderzoeker(s) en jaar opgeven, maar toch.

Keane en Kane - het verschil tussen een miskoop en verstandsverbijstering - the choice is yours

Misterfool
Is jeugdsentiment ook een gerechtvaardigde keuze

Misterfool schreef:
Is jeugdsentiment ook een gerechtvaardigde keuze

Geen probleem - Gen(eratie) Z (Einstein) is van ander gen-materiaal dan Gen Y of X; om over de baby-boomers maar te zwijgen - die waren nog gewend aan schone lucht, mannen van staal en mensen met een hart van goud

GrafGantz schreef:
Vragen of mensen het er mee eens zijn of Keane kutmuziek maakt is net zoiets als vragen of je het er mee eens bent dat de aarde rond is.
. Oh wacht, ik vergat even dat we in het grappenengrollentopic zaten: .

Ik zag het stukje een tijdje terug ook in de krant. Hoewel ik genoeg zelfspot heb om er om te kunnen lachen. Of beter gezegd: om het weg te lachen.

Alleen 1 en de laatste.

Vind ze allemaal niet echt denderend

Ik vind die van Cyanide & Happiness nog wel geinig, de rest matig.

Yann Samsa
Arrie schreef:

Arrie schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.