MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat
Arno schreef:
(quote)

Past wonderwel bij je avatar. Gigedee!

Je bedoelt "tintelingeling!"

Deranged
Het mannelijke instinct begon te rinkelen.

Heb je wel eens.

Ik in ieder geval wel.

Wat slowchat van de vorige pagina verwijderd. Als je op zoek bent naar een vriendin is een datingsite misschien een optie, hier continu over de vrouwen op deze site beginnen is weinig zinvol.

Deranged

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Is de Assurancetourixstorm eindelijk een beetje gaan liggen, krijg je dit...

Nou ja, dan maar een Jeroometje.

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

Gaat dit over It? Snap jij je mopjes zelf wel, Assurancetourix?

Misterfool
Heath ledger is ook de joker bij the dark knight. De zus van Gyllenhaal speelt ook mee in die film.

Deranged
Het zijn anderen die er steeds weer over beginnen, niet ik. En ik zie ook helemaal niet in wat daar mis mee zou zijn. Als je in een topic als deze al niet eens meer een beetje kan ouwehoeren wordt het wel heel krampachtig allemaal.

Zie ook totaal niet de noodzaak in van posts op een paar pagina's terug ineens gaan verwijderen en dat dan nog even hier mede te komen delen.

Bovendien ging het op geen enkel moment over 'de vrouwen op deze site'. Het was gewoon een beetje gelul in de ruimte en volgens mij is dit daar toch echt het topic bij uitstek voor.

En wie zou zich uberhaupt ooit nog storen aan wat een paar pagina's terug staat.

Toch een beetje een rare boel hier wat mods betreft af en toe. Of moet je uitkijken met zoiets zeggen omdat je anders misschien een ban krijgt.

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Met zijn googleskills heeft 'ie ook een plaatje gevonden waarbij de clou 'Deranged' is.

Misterfool schreef:
Heath ledger is ook de joker bij the dark knight. De zus van Gyllenhaal speelt ook mee in die film.

Ik dacht dat het om deze clown ging.

(afbeelding)

200x enger dan The Joker

Deranged
Excuseer de buitensporige uitlating, kon het toch niet laten.

Kan er vrij slecht tegen als mensen in het wilde weg onredelijke dingen gaan insinueren.

Dan had je had het beter gewoon kunnen verwijderen maar het vervolgens dan niet zelf nog eens oprakelen, als het echt zo'n probleem is.

In het ergste geval krijg ik nog een eigen topic in het modforum waar druk wordt gediscussieerd hoe deze 'kwestie' eens aangepakt gaat worden.

Of dat is er zelfs al.

Ach, ze moeten ook wat te doen hebben.

Overschat jezelf nou niet Deranged

Deranged

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

Deranged schreef:
Dan had je had het beter gewoon kunnen verwijderen maar het vervolgens dan niet zelf nog eens oprakelen, als het echt zo'n probleem is.

We melden hier liever dat we berichten verwijderen, zodat users weten waar die berichten naartoe zijn. Dat werkt beter dan onzichtbaar dingen weghalen.

In het ergste geval krijg ik nog een eigen topic in het modforum waar druk wordt gediscussieerd hoe deze 'kwestie' eens aangepakt gaat worden.

Meer nog, we hebben er al een eigen website voor opgericht.

Deranged
Alsof jullie weten hoe dat moet.

Tja, leuk

Assurancetourix

Assurancetourix

Een bevestiging dat je absoluut geen gevoel voor humor hebt. Als je al die plaatjes grappig vindt.

Man-Spider!

Assurancetourix
Eveningguard schreef:
Een bevestiging dat je absoluut geen gevoel voor humor hebt.

Sorry! Ik was nog niet helemaal wakker

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik hoop dat die dt-fout onderdeel van de grap is..

Ik heb net eens even ge-googled op Assurancetourix jokes en dit is het resultaat...

(afbeelding)

IllumSphere schreef:
Ik hoop dat die dt-fout onderdeel van de grap is..

Die is inderdaad wel heel erg triest ja.

Assurancetourix

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.