MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
chevy93 schreef:
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken.

Enkel uitleggen waarom je dus niet alle 22 spelers ziet en waarom de tegenstander (veldspelers)niets doet.

chevy93 schreef:
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken. Maar het ziet er wel knap uit.

(afbeelding)

How to be a panda

(afbeelding)

Ik moest lachen

Jocharo-T
chevy93 schreef:
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken.

Serieus?

Jocharo-T

Voor het eerst dat ik om de heren gelachen heb. Ik vrees ook de laatste keer.

Jocharo-T
VI is het enige (enigste?) programma waar ik geen uitzending van mis. Het gaat over voetbal en de mannen nemen zichzelf niet al te serieus. Kortom: Top entertainment!

Stijn_Slayer
Hm, hierboven de eerste Pokémongrap die niet leuk is. Dat raakt mij in het hart.

Stijn_Slayer schreef:
Hm, hierboven de eerste Pokémongrap die niet leuk is. Dat raakt mij in het hart.

Oei! Hopelijk kan ik het met deze goedmaken

(afbeelding)

Eén van de beste ooit

Ik had hem eigenlijk willen bewaren voor pokemondag, maar ja, dit was dan ook een noodgeval...

Jaja, nog 18 dagen!

EK leuk en aardig...

Nog 18 dagen... Die dag ben ik volgens mij net terug van vakantie, dus kan ik denk ik niet mee doen . Kan iemand voor mij even extra zijn best doen die dag?

Oei, ik moet nog een outfit zoeken!

Rudi S schreef:
Enkel uitleggen waarom je dus niet alle 22 spelers ziet en waarom de tegenstander (veldspelers)niets doet.
1. Je ziet 4 spelers van de verdediging en slechts 2 aanvallers.
2. 2 van die verdedigers bewegen tijdens de hele strafschop geen centimeter
3. eentje zet precies één stap en de andere geeft het na één stap op (op het moment van schieten)

(afbeelding)
Ik zie 4 aanvallers (+ de penaltynemer) en (minimaal) 5 verdedigers. De verdedigers lopen in, zodat, mocht de keeper de bal houden, ze de bal weg kunnen werken.

Het vrije karakter druipt gewoon van deze penalty af en dat doet toch afbreuk aan de penalty. Er lijkt geen druk achter te staan en het zou me niets verbazen als ze die penalty 10 keer over hebben genomen.

Wedden dat deze penalty niet binnen zit

jassn schreef:
Wedden dat deze penalty niet binnen zit
2006 FIFA World Cup Group C - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Kalou scored the winning goal for Côte d'Ivoire, with a penalty kick in the 86th minute.

Jocharo-T
Deze man is echt een baas. Vooral het gedeelte bij Dit Was het Nieuws ging ik stuk!

chevy93 schreef:
(quote)
1. Je ziet 4 spelers van de verdediging en slechts 2 aanvallers.
2. 2 van die verdedigers bewegen tijdens de hele strafschop geen centimeter
3. eentje zet precies één stap en de andere geeft het na één stap op (op het moment van schieten)

(afbeelding)
Ik zie 4 aanvallers (+ de penaltynemer) en (minimaal) 5 verdedigers. De verdedigers lopen in, zodat, mocht de keeper de bal houden, ze de bal weg kunnen werken.

Het vrije karakter druipt gewoon van deze penalty af en dat doet toch afbreuk aan de penalty. Er lijkt geen druk achter te staan en het zou me niets verbazen als ze die penalty 10 keer over hebben genomen.
Zou het niet kunnen dat het uit een strafschoppenserie was? Daarbij, ook al was dit de bedoeling van iedereen, vind ik ik het toch erg gaaf.

van Rossem Wat kan hij lekker onverstoord door blijven lullen

Laatst een lezing van hem bijgewoond, was erg leuk/informatief.

@Jasper
Dan staat iedereen meestal op de middenlijn toe te kijken. Niet bij de 16.

De scheids wijst na de goal duidelijk naar de middenstip en wil al weglopen. Dit lijkt me dus geen strafschoppenserie.

Even tussendoor: Wie weet er nog een leuke grap?

Maar ik vertel hem lekker niet.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Oei! Hopelijk kan ik het met deze goedmaken

(afbeelding)

Maar die vorige was behoorlijk onsmakelijk, Arthur. Het zou wel zo netjes van je zijn als je daar even je excuses voor aan zou bieden.

Misterfool

Misterfool

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.