Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2012, 23:06 uur
chevy93 schreef:
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken.
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken.
Enkel uitleggen waarom je dus niet alle 22 spelers ziet en waarom de tegenstander (veldspelers)niets doet.
0
geplaatst: 3 juni 2012, 23:09 uur
chevy93 schreef:
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken. Maar het ziet er wel knap uit.
Staan wel behoorlijk weinig spelers op het veld en die tegenstander doet niet heel veel moeite om de bal eventueel weg te werken. Maar het ziet er wel knap uit.

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juni 2012, 09:12 uur
chevy93 schreef:
Serieus?

0
geplaatst: 4 juni 2012, 11:34 uur
Voor het eerst dat ik om de heren gelachen heb. Ik vrees ook de laatste keer.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juni 2012, 12:07 uur
VI is het enige (enigste?) programma waar ik geen uitzending van mis. Het gaat over voetbal en de mannen nemen zichzelf niet al te serieus. Kortom: Top entertainment! 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 juni 2012, 12:24 uur
Hm, hierboven de eerste Pokémongrap die niet leuk is. Dat raakt mij in het hart.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 12:49 uur
Stijn_Slayer schreef:
Hm, hierboven de eerste Pokémongrap die niet leuk is. Dat raakt mij in het hart.
Oei! Hopelijk kan ik het met deze goedmaken

0
geplaatst: 4 juni 2012, 12:53 uur
Ik had hem eigenlijk willen bewaren voor pokemondag, maar ja, dit was dan ook een noodgeval...
0
geplaatst: 4 juni 2012, 12:58 uur

Nog 18 dagen... Die dag ben ik volgens mij net terug van vakantie, dus kan ik denk ik niet mee doen
. Kan iemand voor mij even extra zijn best doen die dag? 
0
geplaatst: 4 juni 2012, 13:09 uur
Rudi S schreef:
Enkel uitleggen waarom je dus niet alle 22 spelers ziet en waarom de tegenstander (veldspelers)niets doet.
1. Je ziet 4 spelers van de verdediging en slechts 2 aanvallers. Enkel uitleggen waarom je dus niet alle 22 spelers ziet en waarom de tegenstander (veldspelers)niets doet.
2. 2 van die verdedigers bewegen tijdens de hele strafschop geen centimeter
3. eentje zet precies één stap en de andere geeft het na één stap op (op het moment van schieten)

Ik zie 4 aanvallers (+ de penaltynemer) en (minimaal) 5 verdedigers. De verdedigers lopen in, zodat, mocht de keeper de bal houden, ze de bal weg kunnen werken.
Het vrije karakter druipt gewoon van deze penalty af en dat doet toch afbreuk aan de penalty. Er lijkt geen druk achter te staan en het zou me niets verbazen als ze die penalty 10 keer over hebben genomen.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 13:15 uur
2006 FIFA World Cup Group C - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Kalou scored the winning goal for Côte d'Ivoire, with a penalty kick in the 86th minute.

Kalou scored the winning goal for Côte d'Ivoire, with a penalty kick in the 86th minute.

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juni 2012, 15:53 uur
Deze man is echt een baas. Vooral het gedeelte bij Dit Was het Nieuws ging ik stuk! 

0
geplaatst: 4 juni 2012, 16:38 uur
chevy93 schreef:
2. 2 van die verdedigers bewegen tijdens de hele strafschop geen centimeter
3. eentje zet precies één stap en de andere geeft het na één stap op (op het moment van schieten)
(afbeelding)
Ik zie 4 aanvallers (+ de penaltynemer) en (minimaal) 5 verdedigers. De verdedigers lopen in, zodat, mocht de keeper de bal houden, ze de bal weg kunnen werken.
Het vrije karakter druipt gewoon van deze penalty af en dat doet toch afbreuk aan de penalty. Er lijkt geen druk achter te staan en het zou me niets verbazen als ze die penalty 10 keer over hebben genomen.
Zou het niet kunnen dat het uit een strafschoppenserie was? Daarbij, ook al was dit de bedoeling van iedereen, vind ik ik het toch erg gaaf.(quote)
1. Je ziet 4 spelers van de verdediging en slechts 2 aanvallers. 2. 2 van die verdedigers bewegen tijdens de hele strafschop geen centimeter
(afbeelding)
0
geplaatst: 4 juni 2012, 17:25 uur
van Rossem
Wat kan hij lekker onverstoord door blijven lullen 
Laatst een lezing van hem bijgewoond, was erg leuk/informatief.
Wat kan hij lekker onverstoord door blijven lullen 
Laatst een lezing van hem bijgewoond, was erg leuk/informatief.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 17:28 uur
@Jasper
Dan staat iedereen meestal op de middenlijn toe te kijken. Niet bij de 16.
Dan staat iedereen meestal op de middenlijn toe te kijken. Niet bij de 16.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 17:31 uur
De scheids wijst na de goal duidelijk naar de middenstip en wil al weglopen. Dit lijkt me dus geen strafschoppenserie.
Even tussendoor: Wie weet er nog een leuke grap?
Even tussendoor: Wie weet er nog een leuke grap?

0
geplaatst: 4 juni 2012, 17:54 uur
ArthurDZ schreef:
(afbeelding)
(quote)

(afbeelding)

Maar die vorige was behoorlijk onsmakelijk, Arthur. Het zou wel zo netjes van je zijn als je daar even je excuses voor aan zou bieden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.