Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2012, 09:35 uur
We moeten tegen Portugal sowieso Boulahrouz er in zetten natuurlijk.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 10:01 uur
Ik snap hem niet... voor mij is dat gewoon een opeenvolging van random voetbalplaatjes afgewisseld met een meme en tekstjes.

0
geplaatst: 5 juni 2012, 10:24 uur
Niet elke Belg volgt het Nederlandse voetbal zo goed 
Al weet ik ook niet zeker of ik de 'clou' begrijp... Volgens mij is hij hoe dan ook niet grappig

Al weet ik ook niet zeker of ik de 'clou' begrijp... Volgens mij is hij hoe dan ook niet grappig

0
geplaatst: 5 juni 2012, 10:32 uur
Is de clou dat jullie de finale hadden verloren?
Die pokemon snap ik tenminste nog...
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 10:36 uur
Komaan, wat valt er nou niet te begrijpen? Als je de engelse taal ook maar een klein beetje machtig bent en je kijkt naar de plaatjes, dan wijst het voor zich. De finale heeft er helemaal niets mee te maken, enkel dat het shot met de Jong afkomstig is uit de finale. Vind hem trouwens niet echt sterk, maar dat die niet begrepen wordt vind ik erg vreemd.
Pokémon grappen heb ik btw nog nooit begrepen, maar dat zal wel een generatie verschil zijn. Als die Pokémon dag eraan komt flikker ik dit topic dan ook uit mijn updates.
Pokémon grappen heb ik btw nog nooit begrepen, maar dat zal wel een generatie verschil zijn. Als die Pokémon dag eraan komt flikker ik dit topic dan ook uit mijn updates.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 10:56 uur
Ik denk dat sommige mensen hem niet begrijpen omdat hij (deze keer) totaal niet grappig is, maar echt een geforceerd bijeenraapsel van plaatjes.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 11:08 uur
Robbie Keane schreef:
Not sure if oersimpel en wereldvreemd or just trolling.
Ik weet niet op wie je doelt met deze reactie, maar ga er maar vanuit dat hij op 2MY gericht is.Not sure if oersimpel en wereldvreemd or just trolling.
corn1holio1 schreef:
Ik denk dat sommige mensen hem niet begrijpen omdat hij (deze keer) totaal niet grappig is, maar echt een geforceerd bijeenraapsel van plaatjes.
Dat ben ik wel met je eens. Hij is inderdaad niet grappig en een beetje een zooitje, maar echt onbegrijpelijk is hij nu ook weer niet.Ik denk dat sommige mensen hem niet begrijpen omdat hij (deze keer) totaal niet grappig is, maar echt een geforceerd bijeenraapsel van plaatjes.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:11 uur
Robbie Keane schreef:
Not sure if just a joke or gewoon beledigend

Ik begrijp alvast wel dat bepaalde mensen hier voetbal redelijk persoonlijk opvatten. Als ik zou trollen zou ik daar een mooie prooi aan hebben, maar ik denk dat ik dat maar aan anderen overlaat

0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:00 uur
Dat viel me ook op tijdens het spelen...
Ik vind die meisjes trouwens helemaal niet mooi, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik vind die meisjes trouwens helemaal niet mooi, maar dat zal wel aan mij liggen.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 23:19 uur
2MY schreef:

inquestos schreef:
Het 'YOU ARE HERE'-stickertje is niet opgeplakt
Het plaatje is dan ook van een andere verdieping. Dat is de fout!Het 'YOU ARE HERE'-stickertje is niet opgeplakt
0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:14 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.