MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Stijn_Slayer
Ik ook niet en ik stel het wel op prijs dat anderen de slechte grappen eruit filteren en de leuke hier plaatsen.

Ik kan een paar lezen, ben ik nu ook duivels?

Misterfool schreef:
(afbeelding)
Sorry hoor, maar als je screamo luistert ben je wel duidelijk lvl 6!

Edit: best raar dat screamo 'lichter' is dan shoegaze. En dark wave 'lichter' dan extreme metal?

Masimo schreef:
Ze beginnen steeds vroeger.
Ik dacht precies hetzelfde! Maar ja, of je nou een lvl 6 'gehad wil hebben'?? Ik denk het niet.

Arrie schreef:
Ik kom nooit op 9GAG.

Ik ben er ook nog nooit geweest en het niveau van de hier geplaatste grappen brengt daar ook geen verandering in, al zitten er wel een paar aardige bij.

Assurancetourix

(afbeelding)

Ferre Clabau schreef:
Wie is Ik?

Ik is een ander.

Ulfat-e-Zulmat

(afbeelding)

panjoe (moderator)

Ik kan Fillipijns niet tussen de lijst beschikbare talen vinden.

Een Russische menukaart:

(afbeelding)

Het is een of andere afkorting zo te zien...

"Assorted" neem ik aan. Nou ja, dat hoop ik tenminste voor de mensen die dit bestellen.

chevy93 schreef:
(quote)
Sorry hoor, maar als je screamo luistert ben je wel duidelijk lvl 6!

En bedankt. Maar je hebt gelijk wat je verder allemaal zegt. Shoegaze is toch niet zulke rare muziek? En dus is het plaatje stom.

niels94 schreef:
(quote)

En bedankt. Maar je hebt gelijk wat je verder allemaal zegt. Shoegaze is toch niet zulke rare muziek. En dus is het plaatje stom.

Niels en ik kunnen weten dat Screamo eigenlijk een intens diepgaand genre is. Wie door de intense herrie heenbijt krijgt een paradijs van gitaarlagen en ander muzikaal gelul voor z'n holle kiezen.

Ik kan jou zo een zooi tips geven waarbij je helemaal niet zo hard hoeft te bijten, anders

Ulfat-e-Zulmat

(afbeelding)

Wauw, Community en Pokémon in één afbeelding

Laten we hem er gewoon maar even bij plaatsen voor het effect.

Blijft pijnlijk niet grappig die serie. Die Amerikanen kunnen er echt geen reet van, met hier en daar een uitzondering.

Dat is jouw pijnlijke mening

Ja goh. Zo kan je dat wel onder ieder bericht op de site zetten.

Zeggen dat iets pijnlijk niet grappig is zonder enige argumentatie is ook niet echt sterk hè

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Ik wacht met smart op seizoen vier. En je kan zeggen wat je wilt, maar deze serie heeft veel harten veroverd. Fans hebben eigenhandig websites en acties opgezet om NBC ervan te overtuigen dat ze deze niet mochten cancelen. En zo het geschiedde. #sixseasonsandamovie

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Nog fout ook. Allemaal thrash bands (al heeft Metallica ook wel heavy gemaakt en kan Megadeth er wat mij betreft af en toe ook voor door). Wel geinig, dat vraagteken erbij.

Die laatste is al eens gepost hier volgens mij (of ik heb hem op Facebook gezien, kan ook). Mooie wel. Het vraagtekentje indiceert dat we hier met een redelijk wereldvreemde scheikundeleraar te maken hebben...

Assurancetourix

(afbeelding)

Onix kan je helemaal niet vangen in gras. Alleen in grotten

Die metal grap is geloof ik al vier keer langs geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:07 uur

geplaatst: vandaag om 17:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.