Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2012, 23:26 uur
Ik ook niet en ik stel het wel op prijs dat anderen de slechte grappen eruit filteren en de leuke hier plaatsen. 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 23:51 uur
Misterfool schreef:
(afbeelding)
Sorry hoor, maar als je screamo luistert ben je wel duidelijk lvl 6! (afbeelding)

Edit: best raar dat screamo 'lichter' is dan shoegaze. En dark wave 'lichter' dan extreme metal?

Masimo schreef:
Ze beginnen steeds vroeger.
Ik dacht precies hetzelfde! Maar ja, of je nou een lvl 6 'gehad wil hebben'?? Ik denk het niet.Ze beginnen steeds vroeger.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 00:21 uur
Arrie schreef:
Ik kom nooit op 9GAG.
Ik kom nooit op 9GAG.
Ik ben er ook nog nooit geweest en het niveau van de hier geplaatste grappen brengt daar ook geen verandering in, al zitten er wel een paar aardige bij.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 15:38 uur
Ik kan Fillipijns niet tussen de lijst beschikbare talen vinden. 

0
geplaatst: 8 juni 2012, 12:17 uur
"Assorted" neem ik aan. Nou ja, dat hoop ik tenminste voor de mensen die dit bestellen.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 12:22 uur
En bedankt. Maar je hebt gelijk wat je verder allemaal zegt. Shoegaze is toch niet zulke rare muziek? En dus is het plaatje stom.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 12:26 uur
niels94 schreef:
En bedankt. Maar je hebt gelijk wat je verder allemaal zegt. Shoegaze is toch niet zulke rare muziek. En dus is het plaatje stom.
(quote)
En bedankt. Maar je hebt gelijk wat je verder allemaal zegt. Shoegaze is toch niet zulke rare muziek. En dus is het plaatje stom.
Niels en ik kunnen weten dat Screamo eigenlijk een intens diepgaand genre is. Wie door de intense herrie heenbijt krijgt een paradijs van gitaarlagen en ander muzikaal gelul voor z'n holle kiezen.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 12:29 uur
Ik kan jou zo een zooi tips geven waarbij je helemaal niet zo hard hoeft te bijten, anders 

0
geplaatst: 8 juni 2012, 15:45 uur
Blijft pijnlijk niet grappig die serie. Die Amerikanen kunnen er echt geen reet van, met hier en daar een uitzondering.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 16:49 uur
Ja goh. Zo kan je dat wel onder ieder bericht op de site zetten. 

0
geplaatst: 8 juni 2012, 16:58 uur
Zeggen dat iets pijnlijk niet grappig is zonder enige argumentatie is ook niet echt sterk hè 
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Ik wacht met smart op seizoen vier. En je kan zeggen wat je wilt, maar deze serie heeft veel harten veroverd. Fans hebben eigenhandig websites en acties opgezet om NBC ervan te overtuigen dat ze deze niet mochten cancelen. En zo het geschiedde. #sixseasonsandamovie

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Ik wacht met smart op seizoen vier. En je kan zeggen wat je wilt, maar deze serie heeft veel harten veroverd. Fans hebben eigenhandig websites en acties opgezet om NBC ervan te overtuigen dat ze deze niet mochten cancelen. En zo het geschiedde. #sixseasonsandamovie

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 juni 2012, 17:17 uur
Nog fout ook.
Allemaal thrash bands (al heeft Metallica ook wel heavy gemaakt en kan Megadeth er wat mij betreft af en toe ook voor door). Wel geinig, dat vraagteken erbij. 
Allemaal thrash bands (al heeft Metallica ook wel heavy gemaakt en kan Megadeth er wat mij betreft af en toe ook voor door). Wel geinig, dat vraagteken erbij. 
0
geplaatst: 8 juni 2012, 17:18 uur
Die laatste is al eens gepost hier volgens mij (of ik heb hem op Facebook gezien, kan ook). Mooie wel. Het vraagtekentje indiceert dat we hier met een redelijk wereldvreemde scheikundeleraar te maken hebben...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.