MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ferre Clabau schreef:
Wie is Ik?

Stomme fout inderdaad.

Misterfool

(afbeelding)

Wat is kreatrock?

Misterfool
waarschijnlijk krautrock foud gespelt

Niet met alle tags ben ik het eens. Zo zou ik folk bij lvl 1 gezet hebben en jazz bij lvl 2, desondanks vind het ik toch wel grappig om zo muziek te rangschikken

Stijn_Slayer
Hm, nee, vind 't niet echt een overtuigende classificatie.

Eens.

Misterfool
Ah jullie zitten stiekem in lvl 6 zo te zien

Nee, ik ben voornamelijk 't poppetje 'weird', maar ik heb helemaal geen iPod-oortjes. Klopt geen zak van.

Ik pas in alles tussen lvl 1 en 5. En een heel klein beetje 6. Duidelijk. Verder klopt er geen kut van dat plaatje

Kut, ik zit in zes. Maar ik ben ook een sociale jongen hoor. Vage shittie.

Ik heb ze allemaal wel al eens gehad.
Maar het minst 6.

kobe bryant fan schreef:
Ik heb ze allemaal wel al eens gehad.
Ze beginnen steeds vroeger.

"Normal Pleb" luistert naar jazz? Ik ken (in het echt leven enzo) bijna niemand die naar jazz luistert. En de "casual"-muziekliefhebbers al helemaal niet.

Masimo schreef:
(quote)
Ze beginnen steeds vroeger.

Onzinplaatje natuurlijk. Ik zou sowieso voor een circulair systeem kiezen, aangezien veel 'level 6'ers' ook weer bij popmuziek uitkomen.

Daarbij heb ik ooit een keer op een feest op een gesloten inrichting gedraaid en daar zaten wat muziek betreft toch vooral level 1'ers.

Assurancetourix

(afbeelding)

2MY
... en dan, hóp!, op een moment dat je eventjes niet oplet....

Stijn_Slayer
Het is op z'n minst apart dat country level 1 is en folk 3. Country is toch meer acquired taste dan folk en classic rock lijkt mij overduidelijk niveau 1. En jazz zou ik dan eerder in dezelfde categorie met prog zetten.

Level 4 heb ik eigenlijk niet veel mee, en 6 met mate, maar verder pas ik ook overal wel in.

2MY schreef:
... en dan, hóp!, op een moment dat je eventjes niet oplet....

Stijn_Slayer schreef:
Het is op z'n minst apart dat country level 1 is en folk 3. Country is toch meer acquired taste dan folk en classic rock lijkt mij overduidelijk niveau 1. En jazz zou ik dan eerder in dezelfde categorie met prog zetten.

Country een acquired taste? Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het ziet. Vanuit Europees oogpunt misschien wel, maar in het zuiden van de VS ligt het toch wel weer anders. Ik gok ook dat dit plaatje door een Amerikaan is bedacht.

Nou oke, die genres kloppen niet precies... hoe je daar zo over kunt discussiëren, het is nog altijd bedoeld als grap.

Assurancetourix

(afbeelding)

Die vind ik nou wel weer leuk!

Stijn_Slayer
herman schreef:
(quote)

Country een acquired taste? Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het ziet. Vanuit Europees oogpunt misschien wel, maar in het zuiden van de VS ligt het toch wel weer anders. Ik gok ook dat dit plaatje door een Amerikaan is bedacht.

Ja, ik bedoelde het meer in vergelijking met folk en inderdaad ook wel vanuit Europees perspectief. Had daar niet aan gedacht, dat zou het kunnen verklaren. Neemt niet weg dat folk m.i. absoluut niet bij level 3 hoort.

Assurancetourix
Sure!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Games logic:
(afbeelding)

Dutch prayer:
(afbeelding)

Wat heeft het nou voor zin om half 9GAG te droppen als iedereen al op die site zit?

Ik kende ze allemaal niet. Zaten vermakelijke tussen

Ik kom nooit op 9GAG.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.