Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 6 juni 2012, 17:28 uur
waarschijnlijk krautrock foud gespelt 
Niet met alle tags ben ik het eens. Zo zou ik folk bij lvl 1 gezet hebben en jazz bij lvl 2, desondanks vind het ik toch wel grappig om zo muziek te rangschikken

Niet met alle tags ben ik het eens. Zo zou ik folk bij lvl 1 gezet hebben en jazz bij lvl 2, desondanks vind het ik toch wel grappig om zo muziek te rangschikken

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2012, 17:31 uur
Hm, nee, vind 't niet echt een overtuigende classificatie.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 17:35 uur
Nee, ik ben voornamelijk 't poppetje 'weird', maar ik heb helemaal geen iPod-oortjes. Klopt geen zak van.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 17:51 uur
Ik pas in alles tussen lvl 1 en 5. En een heel klein beetje 6. Duidelijk. Verder klopt er geen kut van dat plaatje 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 17:55 uur
Kut, ik zit in zes. Maar ik ben ook een sociale jongen hoor. Vage shittie.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 18:06 uur
kobe bryant fan schreef:
Ik heb ze allemaal wel al eens gehad.
Ze beginnen steeds vroeger. Ik heb ze allemaal wel al eens gehad.

0
geplaatst: 6 juni 2012, 18:09 uur
"Normal Pleb" luistert naar jazz? Ik ken (in het echt leven enzo) bijna niemand die naar jazz luistert. En de "casual"-muziekliefhebbers al helemaal niet.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 18:15 uur
Onzinplaatje natuurlijk. Ik zou sowieso voor een circulair systeem kiezen, aangezien veel 'level 6'ers' ook weer bij popmuziek uitkomen.
Daarbij heb ik ooit een keer op een feest op een gesloten inrichting gedraaid en daar zaten wat muziek betreft toch vooral level 1'ers.
Daarbij heb ik ooit een keer op een feest op een gesloten inrichting gedraaid en daar zaten wat muziek betreft toch vooral level 1'ers.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2012, 19:03 uur
Het is op z'n minst apart dat country level 1 is en folk 3. Country is toch meer acquired taste dan folk en classic rock lijkt mij overduidelijk niveau 1. En jazz zou ik dan eerder in dezelfde categorie met prog zetten.
Level 4 heb ik eigenlijk niet veel mee, en 6 met mate, maar verder pas ik ook overal wel in.
Level 4 heb ik eigenlijk niet veel mee, en 6 met mate, maar verder pas ik ook overal wel in.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 19:11 uur
0
geplaatst: 6 juni 2012, 19:23 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het is op z'n minst apart dat country level 1 is en folk 3. Country is toch meer acquired taste dan folk en classic rock lijkt mij overduidelijk niveau 1. En jazz zou ik dan eerder in dezelfde categorie met prog zetten.
Country een acquired taste? Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het ziet. Vanuit Europees oogpunt misschien wel, maar in het zuiden van de VS ligt het toch wel weer anders. Ik gok ook dat dit plaatje door een Amerikaan is bedacht.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 19:59 uur
Nou oke, die genres kloppen niet precies... hoe je daar zo over kunt discussiëren, het is nog altijd bedoeld als grap.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2012, 20:24 uur
herman schreef:
Country een acquired taste? Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het ziet. Vanuit Europees oogpunt misschien wel, maar in het zuiden van de VS ligt het toch wel weer anders. Ik gok ook dat dit plaatje door een Amerikaan is bedacht.
(quote)
Ja, ik bedoelde het meer in vergelijking met folk en inderdaad ook wel vanuit Europees perspectief. Had daar niet aan gedacht, dat zou het kunnen verklaren. Neemt niet weg dat folk m.i. absoluut niet bij level 3 hoort.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 22:30 uur
Wat heeft het nou voor zin om half 9GAG te droppen als iedereen al op die site zit?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.