MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

panjoe (moderator)

Wat een goudmijn

It is rumored that 1 in 3 women are raped at a Skrillex concert and forced to abort their children soon after.

Onweerwolf
Mooi.

Over 100% of homosexual gays listen to, or have listened to Skrillex in their life — mostly while participating in door-to-door recruitment for sex orgies or attempting to molest children in one of the patented “Rape Vans” used by the gay homo community.

Onweerwolf
Van dezelfde 'auteur': Fat People ARE Gay. • ChristWire

Misterfool
Iemand vertel me dat dit een parodie is, anders is de mensheid wel heel laag gezonken

panjoe (moderator)
Onweerwolf schreef:
Van dezelfde 'auteur': Fat People ARE Gay. • ChristWire

Wow, deze gaat nog verder inderdaad. Wat geniaal.

Deep-fried fritters clog the arteries of many Americans, while damned filthy ding-dongs plug the buttocks of numerous others.

Damned filthy ding-dongs... Prachtig .

Dit is jammer genoeg geen parodie, Misterfool. Als ik dit soort dingen lees daalt het christendom steeds meer in mijn achting.

sxesven
Dit is inderdaad bloeoeoeoeoeoedserieus.

Verreweg mijn favoriete zinsnede:
Over 100% of homosexual gays

Haha, wat een domme man, homoseksualiteit is helemaal niet de bron van alle kwaad. Vrouwenstemrecht is de bron van alle kwaad, dat weet iedereen.

Grap van de avond dan?

(afbeelding)

Don Cappuccino schreef:
Dit is jammer genoeg geen parodie, Misterfool. Als ik dit soort dingen lees daalt het christendom steeds meer in mijn achting.

Uiteraard is Christwire een satirisch blog. En ja, ik vind dat het toch gezegd moet worden want vaker en vaker denken mensen echt dat dit soort blogs serieus bedoeld zijn.

Slowgaze schreef:
Haha, wat een domme man, homoseksualiteit is helemaal niet de bron van alle kwaad. Vrouwenstemrecht is de bron van alle kwaad, dat weet iedereen.

Onweerwolf schreef:
Mooi.

(quote)

Mmm ik heb laatst wel met een hoop dronken mensen in Duitsland gedanst op Skrillex maar blijkbaar heb ik wel wat gemist, zeg.

(afbeelding)

kutgw

Don Cappuccino schreef:

Ik wil helemaal niet afdoen aan jouw toenemende minachting voor het christendom, maar het gaat wel degelijk om een parodie. Kijk naar die boekreclame links, naar wat er op de kaft staat: 'Gays causing hurricanes' bijvoorbeeld. Toegegeven, op wiki lezen we ook dat artikelen op christwire nog weleens onjuist voor waar worden aangenomen "due to their perceived plausibility," maar het betreft in dit geval dus wel degelijk een parodie.

Dan doen ze het wel goed, moet ik zeggen. Al lees ik ook dingen die echt waar zijn van christenen en die helemaal nergens op slaan. Zo moet ik bij levensbeschouwing leren over het creationisme en er zijn nog creationisten die denken dat de aarde plat is! Dat snap ik echt niet. In de jaren ´70 werd er door een grote groep christenen gezegd dat als je naar Black Sabbath luistert je een satanist bent.

For every one who says that evolution it's just a theory
(afbeelding)

[/Assurancetourix]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:18 uur

geplaatst: vandaag om 03:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.