Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2012, 21:16 uur
Wat een goudmijn 

It is rumored that 1 in 3 women are raped at a Skrillex concert and forced to abort their children soon after.
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 juni 2012, 21:23 uur
Mooi.

Over 100% of homosexual gays listen to, or have listened to Skrillex in their life — mostly while participating in door-to-door recruitment for sex orgies or attempting to molest children in one of the patented “Rape Vans” used by the gay homo community.

0
Misterfool
geplaatst: 17 juni 2012, 21:48 uur
Iemand vertel me dat dit een parodie is, anders is de mensheid wel heel laag gezonken 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 juni 2012, 22:18 uur
Wow, deze gaat nog verder inderdaad. Wat geniaal.
Deep-fried fritters clog the arteries of many Americans, while damned filthy ding-dongs plug the buttocks of numerous others.
Damned filthy ding-dongs... Prachtig
.
0
geplaatst: 17 juni 2012, 22:18 uur
Dit is jammer genoeg geen parodie, Misterfool. Als ik dit soort dingen lees daalt het christendom steeds meer in mijn achting.
0
sxesven
geplaatst: 17 juni 2012, 22:23 uur
Dit is inderdaad bloeoeoeoeoeoedserieus.
Verreweg mijn favoriete zinsnede:
Verreweg mijn favoriete zinsnede:
Over 100% of homosexual gays
0
geplaatst: 17 juni 2012, 22:35 uur
Doet me denken aan deze toffe jongens. 8 Reasons why GOD HATES BELGIUM! - The Landover Baptist Church Forum - landoverbaptist.net Echt triestig e. 

0
geplaatst: 17 juni 2012, 22:47 uur
Haha, wat een domme man, homoseksualiteit is helemaal niet de bron van alle kwaad. Vrouwenstemrecht is de bron van alle kwaad, dat weet iedereen. 

0
geplaatst: 17 juni 2012, 23:45 uur
Don Cappuccino schreef:
Dit is jammer genoeg geen parodie, Misterfool. Als ik dit soort dingen lees daalt het christendom steeds meer in mijn achting.
Uiteraard is Christwire een satirisch blog. En ja, ik vind dat het toch gezegd moet worden want vaker en vaker denken mensen echt dat dit soort blogs serieus bedoeld zijn.
0
geplaatst: 17 juni 2012, 23:47 uur
Slowgaze schreef:
Haha, wat een domme man, homoseksualiteit is helemaal niet de bron van alle kwaad. Vrouwenstemrecht is de bron van alle kwaad, dat weet iedereen.

0
geplaatst: 18 juni 2012, 01:50 uur
Mmm ik heb laatst wel met een hoop dronken mensen in Duitsland gedanst op Skrillex maar blijkbaar heb ik wel wat gemist, zeg.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 13:54 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik wil helemaal niet afdoen aan jouw toenemende minachting voor het christendom, maar het gaat wel degelijk om een parodie. Kijk naar die boekreclame links, naar wat er op de kaft staat: 'Gays causing hurricanes' bijvoorbeeld. Toegegeven, op wiki lezen we ook dat artikelen op christwire nog weleens onjuist voor waar worden aangenomen "due to their perceived plausibility," maar het betreft in dit geval dus wel degelijk een parodie.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 17:06 uur
Dan doen ze het wel goed, moet ik zeggen. Al lees ik ook dingen die echt waar zijn van christenen en die helemaal nergens op slaan. Zo moet ik bij levensbeschouwing leren over het creationisme en er zijn nog creationisten die denken dat de aarde plat is! Dat snap ik echt niet. In de jaren ´70 werd er door een grote groep christenen gezegd dat als je naar Black Sabbath luistert je een satanist bent.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 17:17 uur
For every one who says that evolution it's just a theory

[/Assurancetourix]

[/Assurancetourix]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.