Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2012, 18:06 uur
0
geplaatst: 19 juni 2012, 15:00 uur
Ja, die is geniaal 
(Maar dan wel de originele volledige versie van Man Bijt Hond)

(Maar dan wel de originele volledige versie van Man Bijt Hond)
0
geplaatst: 20 juni 2012, 10:13 uur
0
geplaatst: 20 juni 2012, 12:44 uur
Oh man, ik zie nu pas die Christwire/ True christian stukjes. Ik ga kapot. Tranen over de wangen.
100% van de homo's luisteren naar Scrillex. Wie? Scrillex.
Deze satire vond ik ook mooi:
Een Yank die zegt: "Belgium doesn't even have a own language" Briljant toch? Het zou me niet verbazen dat dat in sommige kringen echt gedacht wordt. De rest was te stupide om echt te kunnen zijn.
Het herinnerde me tafeel in een Harderwijkse kroeg waar een Amerikaanse toerist ooit tegen een kameraad van mij uit Manchester die bij ons op bezoek was, zei: "I like your accent". Waarop hij met aardappel in de keel reageerde: "Oh no, you're the one with the accent".
100% van de homo's luisteren naar Scrillex. Wie? Scrillex.
Deze satire vond ik ook mooi:
JSPR_G schreef:
Doet me denken aan deze toffe jongens. 8 Reasons why GOD HATES BELGIUM! - The Landover Baptist Church Forum - landoverbaptist.net Echt triestig e.
Doet me denken aan deze toffe jongens. 8 Reasons why GOD HATES BELGIUM! - The Landover Baptist Church Forum - landoverbaptist.net Echt triestig e.
Een Yank die zegt: "Belgium doesn't even have a own language" Briljant toch? Het zou me niet verbazen dat dat in sommige kringen echt gedacht wordt. De rest was te stupide om echt te kunnen zijn.
Het herinnerde me tafeel in een Harderwijkse kroeg waar een Amerikaanse toerist ooit tegen een kameraad van mij uit Manchester die bij ons op bezoek was, zei: "I like your accent". Waarop hij met aardappel in de keel reageerde: "Oh no, you're the one with the accent".
0
geplaatst: 20 juni 2012, 13:46 uur
Alsjeblieft niet. Dan mag ik allemaal dingen niet draaien van Gajarigon

Leuk plaatje, Grafje.
0
geplaatst: 20 juni 2012, 15:03 uur
Edwynn schreef:
Precies dezelfde opmerking gehoord van een meisje bij de McDonalds in "redneck USA" waar ik m'n bestelling netjes in op school geleerd "BBC English" deed. Vond ik wel ironisch aangezien ik moeite had om haar te verstaan.
0
Sectumsempra
geplaatst: 20 juni 2012, 16:49 uur
GrafGantz schreef:
Precies dezelfde opmerking gehoord van een meisje bij de McDonalds in "redneck USA" waar ik m'n bestelling netjes in op school geleerd "BBC English" deed. Vond ik wel ironisch aangezien ik moeite had om haar te verstaan.
(quote)
Dit. Al doe ik juist echt moeite om dat British English er in te krijgen, ik blijf op de een of andere manier een Iers accent houden.
0
leander?
geplaatst: 20 juni 2012, 17:01 uur
Ik heb anders evenveel screamo in mijn top tien als Gajarigon en Niels bij elkaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.