MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Assurancetourix

(afbeelding)

panjoe (moderator)

Stalin schreef:
(afbeelding)

Geniaal xD. Echt supersterk

Sectumsempra

Ja, die is geniaal

(Maar dan wel de originele volledige versie van Man Bijt Hond)

Man bijt hond

Haha die 2e is echt de shit.

panjoe (moderator)

Die 2e Man Bijt Hond Vooral die man op zijn hometrainer...

panjoe (moderator)

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Mi scusi.

(afbeelding)

(afbeelding)

Assurancetourix

Het Screamo gedeelte: Niels, Gajarigon en ik.

Oh man, ik zie nu pas die Christwire/ True christian stukjes. Ik ga kapot. Tranen over de wangen.
100% van de homo's luisteren naar Scrillex. Wie? Scrillex.

Deze satire vond ik ook mooi:

JSPR_G schreef:
Doet me denken aan deze toffe jongens. 8 Reasons why GOD HATES BELGIUM! - The Landover Baptist Church Forum - landoverbaptist.net Echt triestig e.

Een Yank die zegt: "Belgium doesn't even have a own language" Briljant toch? Het zou me niet verbazen dat dat in sommige kringen echt gedacht wordt. De rest was te stupide om echt te kunnen zijn.

Het herinnerde me tafeel in een Harderwijkse kroeg waar een Amerikaanse toerist ooit tegen een kameraad van mij uit Manchester die bij ons op bezoek was, zei: "I like your accent". Waarop hij met aardappel in de keel reageerde: "Oh no, you're the one with the accent".

Eveningguard schreef:

Alsjeblieft niet. Dan mag ik allemaal dingen niet draaien van Gajarigon

Leuk plaatje, Grafje.

Cygnus schreef:
(afbeelding)

Cygnus schreef:
(afbeelding)

HELD

Edwynn schreef:
Het herinnerde me tafeel in een Harderwijkse kroeg waar een Amerikaanse toerist ooit tegen een kameraad van mij uit Manchester die bij ons op bezoek was, zei: "I like your accent". Waarop hij met aardappel in de keel reageerde: "Oh no, you're the one with the accent".

Precies dezelfde opmerking gehoord van een meisje bij de McDonalds in "redneck USA" waar ik m'n bestelling netjes in op school geleerd "BBC English" deed. Vond ik wel ironisch aangezien ik moeite had om haar te verstaan.

Sectumsempra
GrafGantz schreef:
(quote)

Precies dezelfde opmerking gehoord van een meisje bij de McDonalds in "redneck USA" waar ik m'n bestelling netjes in op school geleerd "BBC English" deed. Vond ik wel ironisch aangezien ik moeite had om haar te verstaan.

Dit. Al doe ik juist echt moeite om dat British English er in te krijgen, ik blijf op de een of andere manier een Iers accent houden.

leander?
Eveningguard schreef:

Ik heb anders evenveel screamo in mijn top tien als Gajarigon en Niels bij elkaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:56 uur

geplaatst: vandaag om 04:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.