Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2012, 01:07 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2012, 11:19 uur
Niet zo leuk als vorig jaar, maar ik vrees dat een groot deel van onze manschappen dan gesneuveld was.

Inderdaad dank aan de mods dat dit lolletje zonder problemen plaats mocht vinden! Stiekem houd ik hoop op de vermelding in de MuMe tijdlijn.
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 14:54 uur
Kunnen echte G's dan dingen zien die er niet staan?
Er staat enkel (afbeelding)
Er staat enkel (afbeelding)
0
geplaatst: 22 juni 2012, 15:51 uur
Jullie hadden gisteren je dag, nu gewoon oprotten met deze onzin en niet grappige plaatjes.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 15:55 uur
Dit is Digimon. Dat is anders, Rop. Heel anders. Deze is voor jou en daarna niet meer klagen hè:

0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 16:49 uur
Rhythm & Poetry schreef:
31 juni.
Dan ben je zeker op vakantie, ouwe? 31 juni.

0
geplaatst: 22 juni 2012, 16:51 uur
Jocharo, je hebt die post nu al drie keer gewijzigd. Verzin eens iets origineels 

0
geplaatst: 22 juni 2012, 16:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jullie hadden gisteren je dag, nu gewoon oprotten met deze onzin en niet grappige plaatjes.

0
geplaatst: 22 juni 2012, 16:53 uur
Zijn je
smileys op, MJ?
Zoek die datum eens op op de kalender...
smileys op, MJ?Jocharo-T schreef:
(quote)
Dan ben je zeker op vakantie, ouwe?
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 16:57 uur
herman schreef:
Touché! Zoek die datum eens op op de kalender...

Linius schreef:
Jocharo, je hebt die post nu al drie keer gewijzigd. Verzin eens iets origineels
Het kwam alle keren op hetzelfde neer. Één keer het woordje 'zeker' naar voren verplaatst en er één keer een smiley achter gezet. Je moet mijn berichtjes pas vijf minuten nadat ze geplaatst zijn lezen. Verbeter mijzelf altijd meerdere malen. Als ik het niet mooi vind staan, of de zin niet lekker vind lopen pas ik het aan. Jocharo, je hebt die post nu al drie keer gewijzigd. Verzin eens iets origineels

0
geplaatst: 22 juni 2012, 16:57 uur
Rhythm & Poetry schreef:

0
geplaatst: 22 juni 2012, 17:01 uur
Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar 
Random dump OT

Random dump OT

0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 17:05 uur
Linius schreef:
Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar
Heb geen gifje van jou gezien. Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vrees ik . Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.