MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Het is een Sandshrew!

Robbie Keane schreef:
(afbeelding)

Bedankt voor pokemondag iedereen, het was weer geslaagd

Misterfool

Stijn_Slayer
ArthurDZ schreef:
Bedankt voor pokemondag iedereen, het was weer geslaagd

Niet zo leuk als vorig jaar, maar ik vrees dat een groot deel van onze manschappen dan gesneuveld was.

Inderdaad dank aan de mods dat dit lolletje zonder problemen plaats mocht vinden! Stiekem houd ik hoop op de vermelding in de MuMe tijdlijn.

Ulfat-e-Zulmat

(afbeelding)

Alleen echte g's zullen deze snappen.

Jocharo-T
Kunnen echte G's dan dingen zien die er niet staan?

Er staat enkel (afbeelding)

Echte G's snappen dat less more is.

Jullie hadden gisteren je dag, nu gewoon oprotten met deze onzin en niet grappige plaatjes.

Dit is Digimon. Dat is anders, Rop. Heel anders. Deze is voor jou en daarna niet meer klagen hè:

(afbeelding)

Wanneer is het Digimondag?

Jocharo-T
Dan ben je zeker op vakantie, ouwe?

Jocharo, je hebt die post nu al drie keer gewijzigd. Verzin eens iets origineels

Rhythm & Poetry schreef:
Jullie hadden gisteren je dag, nu gewoon oprotten met deze onzin en niet grappige plaatjes.

(afbeelding)

Zijn je smileys op, MJ?

Jocharo-T schreef:
(quote)
Dan ben je zeker op vakantie, ouwe?

Zoek die datum eens op op de kalender...

herman schreef:
Zijn je smileys op, MJ?

(afbeelding)

MJ, gebruik voortaan één van deze!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jocharo-T
herman schreef:
Zoek die datum eens op op de kalender...
Touché!
Linius schreef:
Jocharo, je hebt die post nu al drie keer gewijzigd. Verzin eens iets origineels
Het kwam alle keren op hetzelfde neer. Één keer het woordje 'zeker' naar voren verplaatst en er één keer een smiley achter gezet. Je moet mijn berichtjes pas vijf minuten nadat ze geplaatst zijn lezen. Verbeter mijzelf altijd meerdere malen. Als ik het niet mooi vind staan, of de zin niet lekker vind lopen pas ik het aan.

Rhythm & Poetry schreef:

(afbeelding)

Jocharo-T schreef:
(quote)
Touché!
Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar

Random dump OT

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jocharo-T
Linius schreef:
Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar
Heb geen gifje van jou gezien. Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vrees ik .

Jocharo-T

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:14 uur

geplaatst: vandaag om 19:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.