Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2012, 17:19 uur
Linius schreef:
(quote)
Mijn reactie gif gaf het toch wel aardig weg dacht ik. Maar je was bloedserieus blijkbaar
Ik zie nu wel een gif van Jack Nicholson, maar wat de link was met de datum begrijp ik ook niet...
Misschien wordt het na Pokemon-dag ook wel eens tijd voor een dag zonder visuele grappen.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 22 juni 2012, 17:28 uur

Aaawww.

Edit: nu dan? Maakt het uit; het zijn toch Pokémon-grapjes..
0
geplaatst: 22 juni 2012, 17:34 uur
Nee goh, wat raar dat een afbeelding niet zichtbaar wordt als je de link op .html laat eindigen
.
.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 22 juni 2012, 17:36 uur
Doe geen moeite MJ, ik geef mezelf wel een "
" voor het slapen gaan - afgesproken. 
" voor het slapen gaan - afgesproken. 
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 juni 2012, 17:59 uur
Op een dag liep een atheïst door het bos in Alaska, en bewonderde alles wat door evolutie was ontstaan. "Wat een majestueuze bomen! Wat een machtige rivier! Wat zijn die dieren prachtig!" zei hij bij zichzelf. Aangezien hij langs een rivier wandelde, hoorde hij een geruis in de struiken achter hem. Toen hij nogmaals keek, zag hij een drie meter grote bruine beer achter hem aankomen. Hij rende zo snel als hij kon, maar over zijn schouder kijkend, zag hij dat de beer hem langzaam maar zeker inhaalde. Hij spande zich nog meer in en ging nog sneller lopen. Echter toen hij nogmaals omkeek, zag hij dat de beer hem nog dichterbij was gekomen. Terwijl zijn hart hevig bonkte, probeerde hij nog sneller te lopen. Maar helaas, hij struikelde en viel op de grond. Terwijl hij een koprol maakte en alweer bezig was om op te staan, stond de beer op het punt om hem met zijn klauwen te grijpen.
"O mijn God! ...", riep hij uit. Plotseling stond de tijd stil. De beer leek te zijn bevroren.
Het was muisstil in het bos. Zelfs het water in de rivier was gestopt met bewegen... Terwijl een schitterend licht op de man neerscheen, bulderde een stem om hem heen: "Al jarenlang ontken je mijn bestaan, en je onderwijst anderen hetzelfde en je schrijft de schepping toe aan pure toeval. Verwacht je dat Ik je uit deze situatie zou moeten redden? Moet ik je opeens als een gelovige beschouwen?"
Met veel moeite keek de atheïst rechtstreeks in het licht en zei: "Het zou hypocriet zijn om te vragen om nu een Christen te worden na al die jaren, maar misschien kunt u de beer een Christen maken?" "Okee." zei God. Het licht ging weer uit. De rivier begon te stromen. De geluiden in het bos waren weer hoorbaar. Plotseling daalde de beer op zijn knieën, vouwde zijn beide poten samen, boog zijn hoofd en sprak: "Heer, zegen deze spijze. Amen!"
"O mijn God! ...", riep hij uit. Plotseling stond de tijd stil. De beer leek te zijn bevroren.
Het was muisstil in het bos. Zelfs het water in de rivier was gestopt met bewegen... Terwijl een schitterend licht op de man neerscheen, bulderde een stem om hem heen: "Al jarenlang ontken je mijn bestaan, en je onderwijst anderen hetzelfde en je schrijft de schepping toe aan pure toeval. Verwacht je dat Ik je uit deze situatie zou moeten redden? Moet ik je opeens als een gelovige beschouwen?"
Met veel moeite keek de atheïst rechtstreeks in het licht en zei: "Het zou hypocriet zijn om te vragen om nu een Christen te worden na al die jaren, maar misschien kunt u de beer een Christen maken?" "Okee." zei God. Het licht ging weer uit. De rivier begon te stromen. De geluiden in het bos waren weer hoorbaar. Plotseling daalde de beer op zijn knieën, vouwde zijn beide poten samen, boog zijn hoofd en sprak: "Heer, zegen deze spijze. Amen!"
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:10 uur
Een man komt de praktijk van de dokter binnenstormen. 'Dokter, dokter, mijn broer denkt dat hij een sinaasappel is.' 'Dat is inderdaad wel verontrustend.' zucht de dokter, 'waar is je broer nu?'. 'Ik heb hem meegenomen.' antwoord de man, 'hij zit in m'n broekzak.'
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:14 uur
Die van Sir Spam deed me wel glimlachen, die van arcade monkeys helemaal niet.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:35 uur

Bijna even leuk als mijn bijna onevenaarbare mop van daarjuist.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 23:26 uur
Sir Spamalot schreef:
Op een dag liep een atheïst door het bos in Alaska, en bewonderde alles wat door evolutie was ontstaan. "Wat een majestueuze bomen! Wat een machtige rivier! Wat zijn die dieren prachtig!" zei hij bij zichzelf. Aangezien hij langs een rivier wandelde, hoorde hij een geruis in de struiken achter hem. Toen hij nogmaals keek, zag hij een drie meter grote bruine beer achter hem aankomen. Hij rende zo snel als hij kon, maar over zijn schouder kijkend, zag hij dat de beer hem langzaam maar zeker inhaalde. Hij spande zich nog meer in en ging nog sneller lopen. Echter toen hij nogmaals omkeek, zag hij dat de beer hem nog dichterbij was gekomen. Terwijl zijn hart hevig bonkte, probeerde hij nog sneller te lopen. Maar helaas, hij struikelde en viel op de grond. Terwijl hij een koprol maakte en alweer bezig was om op te staan, stond de beer op het punt om hem met zijn klauwen te grijpen.

0
geplaatst: 22 juni 2012, 23:27 uur
Don Cappuccino schreef:
Deze is voor de metalfans:
(afbeelding)
Deze is voor de metalfans:
(afbeelding)
De implicatie dat Daughtry metal zou zijn, vind ik al memorabel.
0
geplaatst: 23 juni 2012, 11:37 uur
Dat is van AOLMusic, een Amerikaanse site waar je het album nu voor een tijdje kan beluisteren.
0
geplaatst: 23 juni 2012, 11:43 uur
Ik zie het al. Zo te zien doen ze niet al te veel moeite om vergelijkbare artiesten te laten zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.