MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Antonio

(afbeelding)

Antonio

(afbeelding)

Antonio

(afbeelding)

Antonio

(afbeelding)

bro
Nice afbeeldingen

Antonio
bro schreef:
Nice afbeeldingen

Graag gedaan

Vooral die laatste is hilarisch, sta je op het punt gearresteerd te worden door een politieagent die zijn gun op je richt...en wat doe je dan in zo'n situatie ?

Juist ja, proost

Ik geloof dat ik bij deze een nieuwe held heb gevonden

Sir Spamalot (crew)
Een vuile mop (KNT):

Jantje zit op school in de rekenles.
De juf zegt:"Op de telefoondraad zitten 10 vogeltjes. Ik neem een geweer en ik schiet één vogeltje neer. Hoeveel vogeltjes zitten er op de draad?".
Iedereen aan het denken en na enkele minuten steekt Jantje zijn vinger op.
"Ja Jantje", zegt de juffrouw, "zeg het maar".
"Juffrouw", zegt Jantje, "er zitten geen vogels meer op de draad".
"Jawel.", zegt de juffrouw, "Er zitten tien vogeltjes op de draad, ik schiet er één vanaf dust ... tien min één is negen".
"Neen.", zegt Jantje. "Uw geweer maakt zoveel lawaai dat alle andere vogeltjes gaan vliegen".
"Nou, Nou Jantje", zegt de juffrouw. "Tien min één is negen, maar ik hou wel van de manier waarop je denkt".
"Ach" zegt Jantje, "van zulke vragen kan ik ook stellen".
"Oh ja",vraagt de juffrouw, "stel dan maar eens zo een vraag".
Jantje denkt eventjes na en stelt volgende vraag : "Juffrouw, in het park zitten drie vrouwen op een bank. Ze hebben alle drie een ijsje vast. De éne likt eraan, de tweede bijt erin en de derde zuigt eraan. Wie van de drie is getrouwd ?".
De juffrouw slaat zo rood uit als een tomaat en stottert ...
"Eh, ik ... ik ... Eh, ik denk diegene ... die eraan zuigt".
"Wel neen", zegt Jantje. "Het is diegene die een trouwring draagt, maar ...ik hou van de manier waarop je denkt !".

Héél oud .

Grappige foto's trouwens van Antonio .

Dj2Jelle
Rekensommetje:
a = 1,5 b
4a = 6 b
dus: 14a -10a = 21b – 15b
oftewel: 10a –15b = 14a - 21b
oftewel: 5( 2a – 3b) = 7(2a – 3b)
conclusie: 5 = 7

En voor zij die er niet uitkomen een hint in het frans: Main moudre canne ni poupe, heure conte doux cire !

Dj2Jelle schreef:
Rekensommetje:
a = 1,5 b
4a = 6 b

Alleen die stap begrijp ik niet, de rest wel.

RedLightCityBoy
Dj2Jelle schreef:
Rekensommetje:
a = 1,5 b
4a = 6 b
oftewel: 10a –15b = 14a - 21b
oftewel: 5( 2a – 3b) = 7(2a – 3b)
conclusie: 5 = 7

En voor zij die er niet uitkomen een hint in het frans: Main moudre canne ni poupe, heure conte doux cire !

Grappig.

misorabi schreef:
(quote)

Alleen die stap begrijp ik niet, de rest wel.

14a-10a = 4a
21b-15b = 6b

Jaja, delen door nul, dat mag niet.

sxesven
Gajarigon schreef:
Jaja, delen door nul, dat mag niet.

Vermenigvuldigen met nul is wat er gebeurt.

Maar het resultaat is hetzelfde. Vijf keer nul is nul en zeven keer nul is nul. Misleidende (foute) conclusie. De grap gesnopen, de lach gelachen (nou ja); next!

RedLightCityBoy
HAHA (oke ik ben melig dus misschien is het morgen al niet meer grappig) maar nu vind ik het hilarisch.

sxesven
Ken 'm, vind 'm wel leuk tbh. De gezichtsuitdrukkingen zijn prachtig.

RedLightCityBoy
1.18 t/m 1.22 is geniaal.

Inderdaad Hahahahaha

Antonio

(afbeelding)

Ploppesteksel schreef:
(quote)

14a-10a = 4a
21b-15b = 6b

Ik snap hem nu, maar het slaat eigenlijk nergens op. maar zo kom je wel aan die mooie uitkomst enzo

Sir Spamalot (crew)
Een man en een vrouw zitten in de kerk. Zegt de vrouw ineens tegen de man : " Ik heb een klein scheetje gelaten wat moet ik nu doen?" Zegt de man :"Niks, ik maak thuis je gehoorapparaat wel."

Sir Spamalot (crew)
Een man ligt na een ernstig ongeval al weken in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed. Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
Hij fluistert haar zachtjes in het oor: " In alle kwade dagen bleef jij bij mij; toen ik ontslagen werd op mijn werk, was je er voor mij..."
" Toen later mijn zaak failliet ging, heb je me niet in de steek gelaten, maar me gesteund."
" Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen ander onderdak gaan zoeken..."
" Zelfs toen mijn gezondheid slechter en ik erg chagrijnig werd, bleef je steeds aan mijn zijde..."
En nu sta je hier wéér aan mijn bed..
Ik heb er nu lang over nagedacht en weet je wat ik denk?
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg het maar mijn lief schatje, zeg het maar...." zegt ze snikkend.
"Ik denk dat jij me ongeluk brengt .

Sir Spamalot schreef:
Een man ligt na een ernstig ongeval al weken in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed. Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
Hij fluistert haar zachtjes in het oor: " In alle kwade dagen bleef jij bij mij; toen ik ontslagen werd op mijn werk, was je er voor mij..."
" Toen later mijn zaak failliet ging, heb je me niet in de steek gelaten, maar me gesteund."
" Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen ander onderdak gaan zoeken..."
" Zelfs toen mijn gezondheid slechter en ik erg chagrijnig werd, bleef je steeds aan mijn zijde..."
En nu sta je hier wéér aan mijn bed..
Ik heb er nu lang over nagedacht en weet je wat ik denk?
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg het maar mijn lief schatje, zeg het maar...." zegt ze snikkend.
"Ik denk dat jij me ongeluk brengt .

Die snap ik niet

Lin
heb je de spoiler wel gelezen? dan is ie wel duidelijk hoor... Leuk niet, wel duidelijk

Oooh, ik probeerde die spoiler te vinden maar dat lukte niet
maar nu snap ik hem wel.

Een bejaarde man gaat samen met zijn vrouw naar de dokter voor zijn jaarlijks onderzoek.
De dokter zegt tegen de man :
' Voor het onderzoek heb ik het volgende nodig :
- een staaltje van je urine,
- een staaltje van je stoelgang en,
- een staaltje sperma.'
Aangezien de man nogal hardhorend is, draait hij zich om naar zijn vrouw en roept :
'Wat heeft hij nodig ??????????'

Waarop de vrouw zegt : ' je onderbroek '!

Ray is in vorm.

Jij hebt toch ook maar 1 onderbroek, Ray?

Antonio

(afbeelding)

Antonio

(afbeelding)

Dj2Jelle
Op deze site kun je je eigen stripje maken. Net even zelf geprobeerd en dit kwam eruit...

Verre van grappig maar ik kon even niks bedenken.

En deze heb ik ook gemaakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.