MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
aslan (crew)

(afbeelding)

Merriweather Post Pavillion behangetje?

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

panjoe (moderator)

(afbeelding)

En: wat als je een honkbal met 90% van de lichtsnelheid zou pitchen?

"A careful reading of official Major League Baseball Rule 6.08(b) suggests that in this situation, the batter would be considered "hit by pitch", and would be eligible to advance to first base."

Assurancetourix

(afbeelding)

Linius schreef:
plaatje Poetin

Uit de oude doos, maar hierbij een soortgelijk hilarisch filmpje met Donald Rumsfeld.

corn1holio1 schreef:
"A careful reading of official Major League Baseball Rule 6.08(b) suggests that in this situation, the batter would be considered "hit by pitch", and would be eligible to advance to first base."

Gek is dat eigenlijk - met name bij de geinponemerij alhier moet ik daaraan denken: met al dat herplaatsen (van andere sites) van plaatjes, wietzen en flimpjes - en dat wordt elders ook heel veel gedaan - is internet content niet meer zichzelf (= internet content), maar veeleer de wortel daarvan. En over twee jaar hoogstwaarschijnlijk slechts de derdemachtswortel.

Dat is een teken dat je oud wordt (of al bent).

Assurancetourix

(afbeelding)

En dan denk je dat je slechte videoclips hebt gezien....

FlyLo schreef:
Dat is een teken dat je oud wordt (of al bent).

Ik denk vooral dat er een enorme inflatie zit op internethumor. Zelfs de leukste memes hebben maar een korte houdbaarheidsdatum.

Als het over algemene populariteit gaat wel, ja. Maar ik kan nog steeds genieten van pakweg Dolan, Insanity Wolf en zelfs Nyan Cat.

@Don: Die clip is ondertussen legendarisch

Gooby pls.

aslan (crew)

(afbeelding)

Dankje Assu........ voor het plaatsen van die afbeelding van mij met ons lief konijntje stampertje.
Dit is trouwens een meer recente foto van ons beide.

(afbeelding)

Hij is er wel op vooruit gegaan zo te zien.

herman schreef:
(quote)

Ik denk vooral dat er een enorme inflatie zit op internethumor. Zelfs de leukste memes hebben maar een korte houdbaarheidsdatum.

Helemaal mee eens.

Don Cappuccino schreef:
En dan denk je dat je slechte videoclips hebt gezien....

(embed)

The fuck

tsjong schreef:
(quote)

The fuck

Haar decolleté saves the day.

Jocharo-T
GrafGantz schreef:
Decolleté.
Decolleté sounds gay.
Her boobs saves the day klinkt beter. Het enige nadeel is dat het niet rijmpt.

Ik zie haar "boobs" niet aangezien ze kleding aan heeft. Wat ik wel zie is haar decolleté.

Jocharo-T
Decolleté staat toch gewoon voor borsten? Haar boobs zie je niet volledig, maar wel een flink gedeelte.

Ps. Je hebt gelijk zie ik. Ik dacht dat decolleté een chique woord was voor boobs, maar vind het nog steeds gay klinken.

Jocharo-T schreef:
Decolleté staat toch gewoon voor borsten? Haar boobs zie je niet volledig, maar wel een flink gedeelte.

Ps. Je hebt gelijk zie ik. Ik dacht dat decolleté een chique woord was voor boobs, maar vind het nog steeds gay klinken.

In het Engels is het gewoon "clievage" en dat klinkt heel niet gay (want da's ook Engels). Wel een fake baggervideo overigens.

Doorkliefage. Het decolleté viel me wel wat tegen omdat ik mevrouw haar gezicht en tatoeage compleet niks vind. Ik vind een mooi of in elk geval toleerbaar gezicht boven een mooi decolleté natuurlijk wel een voorwaarde om daadwerkelijk van het plaatje te genieten.

Wat ben je veeleisend Maarten, soms vraag ik me af of je niet gewoon een verkleed wief bent.

Inclusief oogverblindend decolleté?

Jocharo-T
Maarten valt toch op mannen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat zou het wel verklaren, natuurlijk.

Jocharo-T schreef:
(quote)
Decolleté sounds gay.
Her boobs saves the day klinkt beter. Het enige nadeel is dat het niet rijmpt.

En grammaticaal rammelt het ook een beetje.

Jocharo-T
Is dat zo? Was 'Her big tits saves the day' beter geweest? Ik zie niet wat er grammaticaal aan rammelt om eerlijk te zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.