Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 14:10 uur
Ach, ik dacht dat je bedoelde dat de zin niet liep. 
Saves is toch gewoon een meervoud van save en we hebben het toch over borsten en niet over één borst?

Saves is toch gewoon een meervoud van save en we hebben het toch over borsten en niet over één borst?
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:14 uur
Not sure if serious..
To save is het werkwoord..
"they save the day" => "her boobs save the day".
To save is het werkwoord..
"they save the day" => "her boobs save the day".
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:19 uur
Jocharo-T schreef:
wut?

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 14:20 uur
Wat is er zo grappig? Net of jij alles voor honderd procent goed doet. Had gewoon een negen voor Engels op mijn eind-examen. Dat wil niet zeggen dat ik dan een keer ergens niet fout mee kan zitten. Daarnaast kom je Saves the Day geregeld tegen op Engelstalige websites.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:24 uur
Dit is eerlijk gezegd wel behoorlijk dramatisch. En ik krijg opnieuw zin om de discussie op te starten over het niveau van het Nederlands onderwijs 

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 14:25 uur
Komaan, om één woordje? Erg flauw. Ben blij dat jullie jezelf allemaal zo geweldig vinden. Een site vol met Einsteins.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:44 uur
Jocharo-T schreef:
Maarten valt toch op mannen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat zou het wel verklaren, natuurlijk.
Maarten valt toch op mannen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat zou het wel verklaren, natuurlijk.
Wat is dat nou weer voor een hardnekkig misverstand?
Ik verzorg me gewoon goed en vind het geen taboe om zo af en toe van een andere man te zeggen dat hij er niet verkeerd uitziet, maar ik ben wel hetero, wat an sich ook weer ontzettend cliché is.
0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 14:46 uur
Don Cappuccino schreef:
Jullie kunnen echt om de kleinste dingen een discussie houden.
Niets mis met een discussie, maar sommige mensen hier op de site doen net of ze voor honderd procent perfect zijn en zelf nooit een foutje/denkfoutje maken en wat ik zeg, 'Saves the Day' kom je geregeld tegen op Engelstalige websites. Niet dat het daarmee per definitie correct is, maar dat kan ook op een normale manier gezegd worden.Jullie kunnen echt om de kleinste dingen een discussie houden.
Ik wil je niet beledigen hoor, Maarten. Ik meende zoiets op de site gehoord te hebben.

0
Germ (crew)
geplaatst: 12 juli 2012, 15:00 uur
Jocharo-T schreef:
Ik wil je niet beledigen hoor, Maarten. Ik meende zoiets op de site gehoord te hebben.
(quote)
Niets mis met een discussie, maar sommige mensen hier op de site doen net of ze voor honderd procent perfect zijn en zelf nooit een foutje/denkfoutje maken en wat ik zeg, 'Saves the Day' kom je geregeld tegen op Engelstalige websites. Niet dat het daarmee per definitie correct is, maar dat kan ook op een normale manier gezegd worden.Ik wil je niet beledigen hoor, Maarten. Ik meende zoiets op de site gehoord te hebben.
He saves is wel goed, dat zul je wel eens gelezen hebben.
0
sxesven
geplaatst: 12 juli 2012, 15:07 uur
Jocharo-T schreef:
No offence, maar dit maakt mijn dag.

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 15:14 uur
Pak er vaseline en tissues bij. Joepie, iemand heeft een denkfout gemaakt! Stelletje autisten hier op de site.
Germ schreef:
He saves is wel goed, dat zul je wel eens gelezen hebben.
Dat zal het zijn. He saves is wel goed, dat zul je wel eens gelezen hebben.

0
geplaatst: 12 juli 2012, 15:27 uur
Jocharo-T schreef:
Pak er vaseline en tissues bij. Joepie, iemand heeft een denkfout gemaakt! Stelletje autisten hier op de site.
Je hoeft er echt geen drama van te maken. Mensen wijzen je op een fout die je gemaakt hebt. Als je dan eerst probeert om je gelijk te bewijzen maar daarin faalt, maakt dat het allemaal nog iets leuker/erger/gelijkwat. Zo gaat dat op fora. In het echte leven overigens ook.
Linius schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Dat is echt te slecht

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 15:44 uur
bennerd schreef:
Je hoeft er echt geen drama van te maken. Mensen wijzen je op een fout die je gemaakt hebt. Als je dan eerst probeert om je gelijk te bewijzen maar daarin faalt, maakt dat het allemaal nog iets leuker/erger/gelijkwat. Zo gaat dat op fora. In het echte leven overigens ook.
Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe het in het echte leven gaat, Bennie. Je hoeft er echt geen drama van te maken. Mensen wijzen je op een fout die je gemaakt hebt. Als je dan eerst probeert om je gelijk te bewijzen maar daarin faalt, maakt dat het allemaal nog iets leuker/erger/gelijkwat. Zo gaat dat op fora. In het echte leven overigens ook.

Het verschil is dat je in het echte leven een reactie beter kunt inschatten. Dit is maar tekst. Los daarvan ging het mij niet zozeer om een gelijk te halen, maar was het gewoon een normale discussie die ik had met Herman. Als iemand dan zegt: Sjoerd, je ziet het fout. Het klopt niet wat je zegt, het zit zo en zo. Dan zou ik zeggen: Ach, wat dom. Natuurlijk. Nu krijg je een beetje een; haha ik weet het wel, lekker puh. Dat vond ik gewoon vervelend overkomen, that's all. Maar het blijft tekst, natuurlijk. Dus je schat ook niet alles in zoals het bedoeld wordt, maar op een gegeven moment is het dan ook wel klaar.
Maar goed, einde discussie.

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 15:48 uur
Je afbeelding is niet te zien, Robijntje. Als ik de link invoer dan krijg ik een pagina met honderden filmpjes. 

0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:25 uur
Zit ik hier in de spanning vanwege een oude grap. Wat een anticlimax.
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 juli 2012, 16:30 uur
Jocharo-T schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.