Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2012, 22:19 uur
Dat is net zoiets als 'Kijk, daar ligt een opgegeten boterham'.
0
Misterfool
geplaatst: 14 juli 2012, 17:31 uur
dit mag dan wel geen "ik val van mijn stoel af van het lachen" humor zijn, maar leuk gedaan vond ik het wel:

0
geplaatst: 14 juli 2012, 21:20 uur
Welke gebruiker heeft daar model voor gestaan? 't jong komt me bekend voor.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 juli 2012, 11:34 uur
Dat hoofd bij het uitschrijven stuk lijkt inderdaad wel een beetje op Patrick. 
Die hierboven is een beetje Python ripoff.

Die hierboven is een beetje Python ripoff.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 juli 2012, 11:50 uur
Nog een slechte ripoff. Nu van de killer tomatoes.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 17:37 uur
Het wordt tijd dat deze nietszeggende topic plaats gaat maken voor het slappe zever-topic.
0
Jocharo-T
geplaatst: 17 juli 2012, 09:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Het wordt tijd dat dit nietszeggende topic plaats gaat maken voor het slappe zever-topic.
Of dat Assurancetourix zich eens gaat richten op albums in plaats van alleen maar domme plaatjes te posten op dit topic. Topic is geen kloot meer aan sinds zijn komst. Dit vroeg ik mij een tijdje geleden af:Het wordt tijd dat dit nietszeggende topic plaats gaat maken voor het slappe zever-topic.
Wordt jij toevallig door je naasten deze site opgeschopt, Assurancetourix?
0
geplaatst: 17 juli 2012, 09:49 uur
Je hoeft hier niet te kijken. Weet je.
Je mag het ook zelf eens leuker komen maken. In plaats van alleen maar jammeren dat die en die grap niet leuk is en dat daarom de betreffende grappenmakers maar op moeten krassen.
Je mag het ook zelf eens leuker komen maken. In plaats van alleen maar jammeren dat die en die grap niet leuk is en dat daarom de betreffende grappenmakers maar op moeten krassen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 17 juli 2012, 10:08 uur
Ik heb hier vaak zat dingen geplaatst, dus die vlieger gaat niet op. Humor wordt niet door iedereen hetzelfde ervaren. Is ook helemaal niets mis mee, maar de reacties over het algemeen op de toevoegingen van Assurancetourix zijn niet heel positief. Het is niet één keer een mindere grap. Just a Joke topic is zo'n beetje het Assurancetourix topic geworden. Ik heb het idee dat hij al die 'jokes' voor zichzelf plaatst. Als naslagwerk. Ik geef gewoon mijn mening, weet je. Je hoeft hem niet te lezen. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 17 juli 2012, 10:24 uur
Hij hoeft van mij ook niet weg. Ik snap dat dat zo over komt door wat ik zei. Ik bedoelde min of meer te zeggen dat plaatsjes posten, om het plaatsjes posten dit topic niet veel leuker maakt. Richt je dan gewoon op de albums, waar deze site in beginsel voor bedoeld is natuurlijk, als je een hoger berichten aantal wilt.
Assurancetourix:
479 berichten waarvan 409 op het Just a Joke topic.
Assurancetourix:
479 berichten waarvan 409 op het Just a Joke topic.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 juli 2012, 11:29 uur
Het neemt gewoon spam-achtige proporties aan. Élke dag en het is nóóit grappig. Ik heb nog nooit iemand met zulke slechte humor gezien...
Het is toch ook gewoon een flauwe gimmick. Een soort trolspelletje, meer is het niet.
Zo Arrie, duik er maar weer op. Opnieuw een zeikopmerking van mij.
Het is toch ook gewoon een flauwe gimmick. Een soort trolspelletje, meer is het niet.
Zo Arrie, duik er maar weer op. Opnieuw een zeikopmerking van mij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.