Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2012, 11:32 uur
Volgens mij ligt onze beste trol op de grond van het lachen vanwege deze reacties. Don't feed him. 

0
geplaatst: 17 juli 2012, 11:45 uur
Zeuropmerkingen prima. Maar ik krijg er een beetje een 'O kijk ons toch eens voorzien zijn van een subliem, exquisiet gevoel voor humor...' gevoel van.
0
geplaatst: 17 juli 2012, 11:47 uur
Edwynn schreef:
Je mag het ook zelf eens leuker komen maken.
Volgens mij zijn de enige mensen die het niveau omhoog halen, dezelfde mensen waarvan je standaard weet dat er een zure reactie van hun kant komt. Die zou ik liever uit dit topic zien verdwijnen. Je mag het ook zelf eens leuker komen maken.

Verder lach ik net zo hard om zijn directheid dan om het zoveelste korte stripverhaaltje dat hier geplaatst wordt. Iets wat blijkbaar wel als enorm lollig ervaren wordt. Het topic verloor zijn waarde al maanden, voordat onze Galliër hier kwam. Alleen nu heeft men een zondebok.
0
geplaatst: 17 juli 2012, 12:37 uur
Eigenlijk is de enige die het echt leuk houdt onze stamcafébezoekende Sir, maar die is nu op vakantie. 

0
Assurancetourix
geplaatst: 17 juli 2012, 13:26 uur
Eveningguard schreef:
Eigenlijk is de enige die het echt leuk houdt onze stamcafébezoekende Sir, maar die is nu op vakantie.

0
geplaatst: 17 juli 2012, 13:43 uur
Klaas Willem Ferdinand de Vierde komt een café binnen, gaat zitten aan de bar en drinkt een paar pintjes. Aan de overkant van de bar zit een man, Klaas Willem Ferdinand de Vierde gaat naar hem toe en vraagt: "Jij bent toch een Chinees hè?" Waarop de man antwoord: "Nee, ik ben geen Chinees." Klaas Willem Ferdinand de Vierde gaat terug op zijn kruk aan de bar zitten en drinkt nog een paar pintjes. Een paar minuten later gaat Klaas Willem Ferdinand de Vierde terug naar de man en vraagt opnieuw: "Jij bent toch een Chinees hè?" Waarop de man wederom hetzelfde antwoordt geeft: "Nee, ik ben geen Chinees." Zo gaat deze meesterlijk hilarische sketch nog uren door, Klaas Willem Ferdinand de Vierde vraagt telkens aan de man of hij een Chinees is en de man antwoord steeds dat hij geen Chinees is. Tot de man bedenkt dat de volgende keer dat Klaas Willem Ferdinand de Vierde zijn vraag komt stellen hij met "Ja, ik ben een Chinees" gaat antwoorden. En als een paar minuten later Klaas Willem Ferdinand de Vierde weer naar de man toegaat en hem opnieuw de vraag stelt: "Jij bent toch een Chinees hè?" Antwoord de man: "Ja, ik ben een Chinees." Waarop Klaas Willem Ferdinand de Vierde zegt: "Ge zou et nogthans nie zeggen."
0
geplaatst: 17 juli 2012, 14:22 uur
R&P in de rol van Sir Spamalot! 
Meesterlijk, Klaas Willem Ferdinand de Vierde is nu al een cultfiguur.

Meesterlijk, Klaas Willem Ferdinand de Vierde is nu al een cultfiguur.

0
geplaatst: 17 juli 2012, 15:26 uur
Maar week in week uit wakker worden in een volledig gerenoveerd stadscentrum, daar trekken wij een grens.” Hhaha geweldig 

0
geplaatst: 17 juli 2012, 17:46 uur
Doet me denken aan de situatie waarin de dronken Zuid-Afrikaanse eigenaar van een resort aan Lake Malawi doodserieus naar mij toe kwam en zei: 'But you don't even look Japanese'. 

0
geplaatst: 17 juli 2012, 21:29 uur
‘Gast, wedden dat ik de McDonalds binnen een uur volledig tweezijdig symmetrisch weet te krijgen?’

0
Improvision
geplaatst: 18 juli 2012, 01:16 uur
Slowgaze schreef:
‘Gast, wedden dat ik de McDonalds binnen een uur volledig tweezijdig symmetrisch weet te krijgen?’
Bij die zin kon je mij ook opvegen. (quote)

0
geplaatst: 18 juli 2012, 11:56 uur
Dit behoort echt tot het slechtste en grappigste wat ik ooit heb gehoord!

0
geplaatst: 18 juli 2012, 12:31 uur
Komt een blauw konijn bij banketbakker Smulders binnengesprongen, trekt een nummertje, wacht netjes op z'n beurt en vraagt: "banketbakker Smulders, heeft u ook biologische worteltjestaart? Banketbakker Smulders zegt: "Nee natuurlijk heb ik geen biologische worteltjestaart, wel genetisch gemanipuleerde worteltaart want die blijft wel 3 maanden goed buiten de vriezer" Het konijn krabt zich eens achter zijn oren en zegt: " strbruwwwwerhtjeuj...grt." en rent de winkel uit. De volgende dag komt datzelfde blauwe konijn weer bij banketbakker Smulders. trekt een nummertje en wacht netjes op z'n beurt. vervolgens zegt het dekselse blauwe konijntje: "banketbakker Smulders, heeft u ook biologische worteltjestaart"? Banketbakker Smulders antwoord toch een beetje boos: "Meneer konijn, u was hier gisteren ook al en ik heb u toen reeds gemeld dat ik alleen genetisch gemanipuleerde worteltjestaart heb die wel 3 maanden goed blijft...buiten de vriezer!!". Het konijn krabt zich eens achter de ellebogen en zegt: "grm gebenehebtbeg" en rent vervolgens de winkel uit. Banketbakker Smulders is het zat en koopt een dubbellloops jachtgeweer. De volgende dag komt het blauwe konijn niet bij banketbakker Smulders en dat is best kut.
Want stel je voor dat het konijn niet meer bij banketbakker Smulders in de winkel zou komen, dan was deze grap al afgelopen voordat hij grappig wordt en dat is toch echt niet de bedoeling van een grap.
Dus de volgende dag stapt het blauwe konijn gewoon weer de winkel binnen van die arme banketbakker Smulders, trekt een nummertje en hoeft niet op z'n beurt te wachten. Dit waarschijnlijk omdat banketbakker Smulders met een dubbelloops jachtgeweer achter de toonbank staat en dat schrikt nu eenmaal klanten af. Het konijn vraagt: "banketbakker Smulders, heeft u ook biologische worteltjestaart"? Waarop banketbakker Smulders schreeuwt: "Neeheeheehhh!!!, maar binnenkort wel taart van konijnenpaté!!". Het konijn krabt eens aan zijn buikje en zegt: PLAATS GVD EENS EEN FATSOENLIJKE GRAP ASSURANCETOURIX!!!
Want stel je voor dat het konijn niet meer bij banketbakker Smulders in de winkel zou komen, dan was deze grap al afgelopen voordat hij grappig wordt en dat is toch echt niet de bedoeling van een grap.
Dus de volgende dag stapt het blauwe konijn gewoon weer de winkel binnen van die arme banketbakker Smulders, trekt een nummertje en hoeft niet op z'n beurt te wachten. Dit waarschijnlijk omdat banketbakker Smulders met een dubbelloops jachtgeweer achter de toonbank staat en dat schrikt nu eenmaal klanten af. Het konijn vraagt: "banketbakker Smulders, heeft u ook biologische worteltjestaart"? Waarop banketbakker Smulders schreeuwt: "Neeheeheehhh!!!, maar binnenkort wel taart van konijnenpaté!!". Het konijn krabt eens aan zijn buikje en zegt: PLAATS GVD EENS EEN FATSOENLIJKE GRAP ASSURANCETOURIX!!!
0
geplaatst: 18 juli 2012, 12:49 uur

Moraal van het verhaal: we laten ons liever doodschieten door een tweeloop bij de slager dan nog meer van zijn plaatjes te moeten aanzien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.