Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juli 2012, 14:05 uur

Eindelijk ook weer wat goeie C&H'tjes:

En dit oudje moest ik ook weer erg om lachen:

0
geplaatst: 18 juli 2012, 19:29 uur
0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:29 uur
Nogal aan grove kant. Of kwam Klokhuis altijd op de vpro? Volgens mij niet.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 13:18 uur
Ja, Klokhuis was altijd wel een beetje "stout", dat maakte het ook zo leuk voor de doelgroep.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 juli 2012, 13:18 uur
Vind je dit aan de grove kant? Op Villa Achterwerk kwamen wel ergere dingen hoor, zoals Rembo en Rembo (waarin o.a. in de poep gewenteld wordt en een hele sketch over condooms kopen gaat) en Purno de Purno (waarin constant van de daken werd gepoept en een enorm roze beest de naam De Kittelaar droeg). Heerlijk, dat hyperbewustzijn van de VPRO
.
.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 13:41 uur
Dat ken ik allemaal uiteraard, maar met klokhuis heb ik het grove allemaal niet zo meegekregen.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 13:47 uur
Eveningguard schreef:
Dat ken ik allemaal uiteraard, maar met klokhuis heb ik het grove allemaal niet zo meegekregen.
Nogmaals, ik zou dit persoonlijk eerder "stout" noemen en niet "grof". Maar wellicht ben jij wat sneller geshockeerd
.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 juli 2012, 14:09 uur
'Hallo met Pierieliepiepielo,' zei Pierieliepiepielo, 'met wie spreek ik?'
'Ja hallo met Flieflafloflapperirario,' zei Flieflafloflapperiario, 'is Poerieliepoepielie er ook?'
'Nee, Poerieliepoepielie is er niet,' zei Pierieliepiepielo.

'Ja hallo met Flieflafloflapperirario,' zei Flieflafloflapperiario, 'is Poerieliepoepielie er ook?'
'Nee, Poerieliepoepielie is er niet,' zei Pierieliepiepielo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.