Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2009, 20:09 uur
Inderdaad, straks denkt iedereen dat ik een junk ben 
het was trouwens een waterpijp

het was trouwens een waterpijp
0
geplaatst: 24 maart 2009, 09:51 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 maart 2009, 19:59 uur
Weet ik. Het staat op nummer 1 van mijn lijstje moet ik nog proberen 

0
geplaatst: 24 maart 2009, 20:18 uur
lijkt me ook wel grappig. kan je die shit eigenlijk in de shop krijgen?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 maart 2009, 21:35 uur
Dat ze niet typisch zijn, oftewel je kan ze niet voorspellen. Paddo's versterken gewoon je waarnemingen die je op dat moment hebt, maar Salvia kan een hele nieuwe werkelijkheid creëren. Hier een voorbeeldje. Deze gozer ziet een compleet andere wereld aan zijn linkerkant
Het mooie aan dit spul is dat het na 3 minuten het ergste al voorbij is, dus je hoeft niet de hele nacht te spacen.
Het mooie aan dit spul is dat het na 3 minuten het ergste al voorbij is, dus je hoeft niet de hele nacht te spacen.

0
geplaatst: 24 maart 2009, 21:51 uur
Oh...
Nouja daar wacht ik liever nog mee
LOL er staat een reactie van jou maar die is verwijderd
Nouja daar wacht ik liever nog mee

LOL er staat een reactie van jou maar die is verwijderd

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 maart 2009, 17:50 uur
Yuppies...
Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de man aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag.
Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen. Het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe.
"Wat doe jij hier?" stamelde de man.
"O", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld."
"Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?"
"Die heb ik zelf gemaakt. De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptus boom. De kieren heb ik dicht gemaakt met rubber uit de rubberboom."
"Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg de yuppie.
"O, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen bevatte een bepaalde erts die metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte. Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?"
"Alleen maar bananen," zei de yup.
"Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland.
Daar aangekomen legden ze aan een kade en de vrouw voerde de yup mee naar een prachtige bungalow. De yup was met stomheid geslagen.
"Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw.
Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken.
"Nee," zei hij, "ik heb genoeg van die kokosmelk."
"Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "zelf gebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren."
De yup ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot en twee schelpen daaraan vastgebonden, het werkte perfect.
"Deze vrouw is fantastisch!" dacht de yup, "wat zou ze nog meer in petto hebben?"
Terug in de woonkamer vleide hij zich op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overlaat in z'n oor te fluisteren.
"Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat ja al die maanden al gemist hebt?"
Zij keek hem diep in z'n ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde.
"Bedoel je," begon de yup, "dat ik? ..dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"
Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de man aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag.
Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen. Het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe.
"Wat doe jij hier?" stamelde de man.
"O", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld."
"Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?"
"Die heb ik zelf gemaakt. De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptus boom. De kieren heb ik dicht gemaakt met rubber uit de rubberboom."
"Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg de yuppie.
"O, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen bevatte een bepaalde erts die metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte. Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?"
"Alleen maar bananen," zei de yup.
"Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland.
Daar aangekomen legden ze aan een kade en de vrouw voerde de yup mee naar een prachtige bungalow. De yup was met stomheid geslagen.
"Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw.
Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken.
"Nee," zei hij, "ik heb genoeg van die kokosmelk."
"Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "zelf gebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren."
De yup ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot en twee schelpen daaraan vastgebonden, het werkte perfect.
"Deze vrouw is fantastisch!" dacht de yup, "wat zou ze nog meer in petto hebben?"
Terug in de woonkamer vleide hij zich op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overlaat in z'n oor te fluisteren.
"Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat ja al die maanden al gemist hebt?"
Zij keek hem diep in z'n ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde.
"Bedoel je," begon de yup, "dat ik? ..dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 maart 2009, 16:10 uur
De peetvader van de maffia ontdekt dat zijn boekhouder hem heeft opgelicht voor 10 miljoen Euro. De boekhouder is doof, en dat was een van de voornaamste redenen waarom hij de job kreeg, hierdoor zou hij namelijk nooit iets kunnen getuigen.
De peetvader laat zijn advocaat komen die gebarentaal kent. De peetvader vraagt: "Waar is de 10 miljoen die je van mij gestolen hebt?" De advocaat vraagt aan de boekhouder, via gebarentaal, waar hij het geld verstopt heeft. De boekhouder gebaart terug dat hij niet weet waarover hij het heeft, en de advocaat vertaalt dit voor de peetvader.
De peetvader haalt een pistool tevoorschijn, plaatst het tegen de slaap van de boekhouder, en zegt: "Vraag het hem nu nog eens."
Waarop de advocaat gebaart naar de boekhouder: "Hij vermoordt je als je niet vertelt waar het geld is!" De boekhouder antwoordt: "Ok, ok, ik geef toe, het geld zit in een zwarte koffer, in het tuinhuis van mijn moeder."
"Wel," vraagt de peetvader aan de advocaat, "Wat heeft hij geantwoord?" De advocaat antwoordt: "Hij zegt dat je niet durft te schieten."
De peetvader laat zijn advocaat komen die gebarentaal kent. De peetvader vraagt: "Waar is de 10 miljoen die je van mij gestolen hebt?" De advocaat vraagt aan de boekhouder, via gebarentaal, waar hij het geld verstopt heeft. De boekhouder gebaart terug dat hij niet weet waarover hij het heeft, en de advocaat vertaalt dit voor de peetvader.
De peetvader haalt een pistool tevoorschijn, plaatst het tegen de slaap van de boekhouder, en zegt: "Vraag het hem nu nog eens."
Waarop de advocaat gebaart naar de boekhouder: "Hij vermoordt je als je niet vertelt waar het geld is!" De boekhouder antwoordt: "Ok, ok, ik geef toe, het geld zit in een zwarte koffer, in het tuinhuis van mijn moeder."
"Wel," vraagt de peetvader aan de advocaat, "Wat heeft hij geantwoord?" De advocaat antwoordt: "Hij zegt dat je niet durft te schieten."
0
geplaatst: 29 maart 2009, 15:15 uur
Hahahaha ik vind die tweede toch wel beter 
Volgens mij kende ik die eerste ook alwel.

Volgens mij kende ik die eerste ook alwel.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 maart 2009, 16:26 uur
Een vereniging van dwergen heeft een voetbalclub opgericht. Elke zondag spelen de verschillende ploegen van de club tegen elkaar. Na elke match krijgen de dwergen een maaltijd in een zaaltje boven. Aan de toog van dat café zit een klant, straalbezopen. Hij ziet eerst 1, dan 2, 3, 4...11 dwergen van de trap komen in volledig blauwe outfit. Ze komen in het café, lopen langs hem heen en gaan langs de deur buiten. Hij trek zijn wenkbrauwen op en bestelt nog een whisky. Iets daarna ziet hij eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen in volledige rode outfit van de trap komen. Ook zij komen het café binnen, lopen langs hem heen en vertrekken langs de deur. Dan roept hij de café-baas en fluistert hem in het oor : "Ik wil U niet ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt."
0
The Oath
geplaatst: 30 maart 2009, 23:51 uur
Hilarisch fragment uit een van mijn favoriete TVreeksen: BLACKADDER
Het karakter Flashheart komt in een paar afvleveringen voor.
Het karakter Flashheart komt in een paar afvleveringen voor.

0
geplaatst: 9 april 2009, 13:11 uur
Blackadder blijft natuurlijk een geweldige serie die ze op dinsdag, woensdag & donderdag overigens weer uitzenden op 'één'. Ondertussen zijn de 1ste 2 seizoenen al wel weer gepasseerd..
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 april 2009, 16:23 uur
Een man komt bij een asiel omdat hij graag een hond wil. Hij ziet een mooie Duitse herder en vraagt aan de verzorger waarom de hond in het asiel zit. De verzorger antwoord: “Het is een Duitse herder, maar heeft een hekel aan de Duitse taal. Als u dat wel spreekt, verscheurt hij het aan flarden. Let op: Das bakje.” De hond rent op het bakje af en verscheurt het in kleine stukken. “Ach,” zegt de man, “ik vind het een mooie hond, als we daar mee rekening houden kan het een goede hond zijn.” Thuis gekomen laat de man trots de hond zien aan zijn vrouw die lui op de bank ligt. “O,” zegt de vrouw, “dat is toch wel een mooie hond, wat lief van je.” De man, nu nog trotser, vertelt dat de hond niet tegen de Duitse taal kan en doet het voor: “Das telefoon,” dus de hond rent naar de telefoon en scheurt het helemaal kapot. O, zegt de vrouw, “das klote.”
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.