Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2009, 11:21 uur
The Oath schreef:
Hilarisch fragment uit een van mijn favoriete TVreeksen: BLACKADDER
Het karakter Flashheart komt in een paar afvleveringen voor.
(embed)
(embed)
Hilarisch fragment uit een van mijn favoriete TVreeksen: BLACKADDER
Het karakter Flashheart komt in een paar afvleveringen voor.

(embed)
(embed)
Inderdaad een hilarisch personage, die Lord Flashheart. Rik Mayall is overigens een fantastisch acteur, die ook schittert in The Young Ones en Bottom

0
geplaatst: 13 april 2009, 09:14 uur
soms wel grappig, maar eigenlijk is het ook wel erg simpel om basisschool kindjes af te zeiken 

0
geplaatst: 16 april 2009, 18:32 uur
Die Guido Weijers heb ik nooit grappig gevonden en dit is ook weer totaal niet grappig imo.
Doe mij maar Youp
.
Doe mij maar Youp
.
0
geplaatst: 16 april 2009, 18:39 uur
Hè bah, Youp. Dat vind ik nou de meest vreslijke cabaretier. Dat filmje van Guido is wel grappig, maar ook van hem word ik niet warm of koud. Geef mij nou maar 'gewoon' Theo Maassen en daarnaast kan ik Hans Teeuwen op zijn tijd waarderen.
0
geplaatst: 17 april 2009, 00:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
' Theo Maassen en daarnaast kan ik Hans Teeuwen op zijn tijd waarderen.
' Theo Maassen en daarnaast kan ik Hans Teeuwen op zijn tijd waarderen.
Met jou kan ik praten

0
boomkat
geplaatst: 17 april 2009, 03:19 uur
Tenenkrommend. Maar dat heb ik vrijwel altijd bij Nederlandse cabaretiers. Ook dat hele multi-culti gedoe *ahum* Najib *ahum* Rayman komt me echt de strot uit. Zo totaal niet grappig. Doe dan maar Dave Chapelle.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 april 2009, 10:52 uur
Twee Antwerpenaars en een Limburger discussiëren over uitvindingen. Zegt de eerste Antwerpenaar: "Elektriciteit, dat is pas een uitvinding. Je komt de kamer binnen, knipt de schakelaar aan en de lamp brandt."
"Mmm," zegt de tweede Antwerpenaar, "ik vind de telefoon beter. Je neemt de hoorn op en je kunt gelijk wie ter wereld bereiken."
"Och," zegt de Limburger, "dat is niks in vergelijking met een thermosfles".
"Een thermos?", vragen de twee Antwerpenaars zich af.
"Ah ja, die houdt je drank koel in de zomer en warm in de winter."
"Wel, dat is het principe van een thermosfles?", zeggen de Antwerpenaars verontwaardigd.
"Ja," antwoordt de Limburger, "maar hoe weet die thermos wanneer het zomer of winter is?"
"Mmm," zegt de tweede Antwerpenaar, "ik vind de telefoon beter. Je neemt de hoorn op en je kunt gelijk wie ter wereld bereiken."
"Och," zegt de Limburger, "dat is niks in vergelijking met een thermosfles".
"Een thermos?", vragen de twee Antwerpenaars zich af.
"Ah ja, die houdt je drank koel in de zomer en warm in de winter."
"Wel, dat is het principe van een thermosfles?", zeggen de Antwerpenaars verontwaardigd.
"Ja," antwoordt de Limburger, "maar hoe weet die thermos wanneer het zomer of winter is?"
0
Antonio
geplaatst: 26 april 2009, 14:31 uur
Een vader en moeder liggen op een avond in bed gepassioneerd de liefde te bedrijven.
Ineens zien pa en ma hun zoontje met verschrikte ogen in de deuropening staan, die daarna meteen wegloopt.
Vader besluit achter zijn zoontje aan te gaan om hem gerust te stellen.
Aangekomen bij de slaapkamer van zijn zoontje opent hij de deur en ziet zijn zoontje de liefde bedrijven met zijn oma.
Nu is het vader die verschrikt kijkt, waarop het zoontje zegt:
''Niet zo leuk als het je eigen moeder is, of niet ?''
Ineens zien pa en ma hun zoontje met verschrikte ogen in de deuropening staan, die daarna meteen wegloopt.
Vader besluit achter zijn zoontje aan te gaan om hem gerust te stellen.
Aangekomen bij de slaapkamer van zijn zoontje opent hij de deur en ziet zijn zoontje de liefde bedrijven met zijn oma.
Nu is het vader die verschrikt kijkt, waarop het zoontje zegt:
''Niet zo leuk als het je eigen moeder is, of niet ?''
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 april 2009, 14:33 uur
Ik ken die mop maar vind hem nog altijd even fantastisch

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 april 2009, 14:40 uur
Gelezen in de Humo deze week:
Een middenstander ligt op zijn sterfbed, hij weet dat hij niet lang meer te leven heeft. Opeens prevelt hij: "Is mijn vrouw hier?" Waarop zijn vrouw: "Ja, ik ben hier. Maak je geen zorgen, ik blijf bij jou." Wat later vraagt hij: "En de kinderen, zijn die hier?" "Ja, papa, we zijn bij jou, we laten je niet alleen." Nog een beetje later zegt hij: "En mijn zuster, is mijn zuster hier?" "Ja," zegt zijn zuster, "ik loop niet ver weg." Waarop de man: "Godverdomme, is er dan niemand op de winkel aan het letten?"
Een middenstander ligt op zijn sterfbed, hij weet dat hij niet lang meer te leven heeft. Opeens prevelt hij: "Is mijn vrouw hier?" Waarop zijn vrouw: "Ja, ik ben hier. Maak je geen zorgen, ik blijf bij jou." Wat later vraagt hij: "En de kinderen, zijn die hier?" "Ja, papa, we zijn bij jou, we laten je niet alleen." Nog een beetje later zegt hij: "En mijn zuster, is mijn zuster hier?" "Ja," zegt zijn zuster, "ik loop niet ver weg." Waarop de man: "Godverdomme, is er dan niemand op de winkel aan het letten?"
0
geplaatst: 27 april 2009, 22:17 uur
Mooi filmpje itchy, wonderbaarlijk in wat voor klanken wereld je terecht komt. Dit is kunst met een grote K. Denk dat ik morgen maar naar de computer-dump ga en de soldeerbout maar weer eens uit het vet ga halen.
0
The Oath
geplaatst: 17 mei 2009, 12:29 uur
Deze vond ik hilarisch. Het kan zijn omdat ik ietwat tipsy was gisterenavond, maar ik lag toch plat van't lachen:
--
Het is crisis voor iedereen.
Zelf voor de (rijkere) snobkes uit de stad. Zelf de prijs van aardappelen uit bijvoorbeeld de Aldi zijn de hoogte in gegaan.
"Misschien moeten we naar het platteland gaan, en aardappelen bij de boer gaan kopen. Dat is immers een stuk goedkoper" zegt een vrouw tegen haar man.
Zo gezegd, zo gedaan.
Dus begeven ze zich op West-Vlaams grondgebied en komen een boerenwerf op gereden.
meneer: "hebt u soms aardappelen?"
boer: "patatten? joak gij"
meneer: "OK. Dan kopen we 1 zak van 50 kilogram"
boer: "das goewd. Ma wa'n patatten moen da zijn?"
meneer: "euh...."
boer: "vrouwelijke of mannelijke patatten?"
meneer: "euh... ik ga even overleggen met mijn vrouw"
meneer: "wat moet ik nemen: vrouwelijke of mannelijke aardappelen. Ik weet namelijk het verschil niet"
madam: "sssst! Hij mag niet vermoeden dat we het verschil niet weten tussen vrouwelijke en mannelijke aardappelen"
meneer: "maar welke moet ik dan nemen?"
madam: "neem vrouwelijk... vrouwelijk is altijd beter!"
meneer: "vrouwelijke aardappelen aub"
boer: "doe ulderen koefer moar open. Kga der goan zijn"
Dus die meneer en madam doen de koffer van hun auto open en die boer komt daar aan gestrompeld met een zak aardappelen van 50kg op zijn rug.
Em komt voor die koffer te staan en pakt die zak omgekeerd op en giet die uit in de koffer. Het stof waait meters op, en heel de auto zit onder het zand.
madam: "stop stop, wat doet u nu? Waarom vervuild u onze auto?"
boer: "vrouwelijke patatten zijn der zonder zak"
--
Het is crisis voor iedereen.
Zelf voor de (rijkere) snobkes uit de stad. Zelf de prijs van aardappelen uit bijvoorbeeld de Aldi zijn de hoogte in gegaan.
"Misschien moeten we naar het platteland gaan, en aardappelen bij de boer gaan kopen. Dat is immers een stuk goedkoper" zegt een vrouw tegen haar man.
Zo gezegd, zo gedaan.
Dus begeven ze zich op West-Vlaams grondgebied en komen een boerenwerf op gereden.
meneer: "hebt u soms aardappelen?"
boer: "patatten? joak gij"
meneer: "OK. Dan kopen we 1 zak van 50 kilogram"
boer: "das goewd. Ma wa'n patatten moen da zijn?"
meneer: "euh...."
boer: "vrouwelijke of mannelijke patatten?"
meneer: "euh... ik ga even overleggen met mijn vrouw"
meneer: "wat moet ik nemen: vrouwelijke of mannelijke aardappelen. Ik weet namelijk het verschil niet"
madam: "sssst! Hij mag niet vermoeden dat we het verschil niet weten tussen vrouwelijke en mannelijke aardappelen"
meneer: "maar welke moet ik dan nemen?"
madam: "neem vrouwelijk... vrouwelijk is altijd beter!"
meneer: "vrouwelijke aardappelen aub"
boer: "doe ulderen koefer moar open. Kga der goan zijn"
Dus die meneer en madam doen de koffer van hun auto open en die boer komt daar aan gestrompeld met een zak aardappelen van 50kg op zijn rug.
Em komt voor die koffer te staan en pakt die zak omgekeerd op en giet die uit in de koffer. Het stof waait meters op, en heel de auto zit onder het zand.
madam: "stop stop, wat doet u nu? Waarom vervuild u onze auto?"
boer: "vrouwelijke patatten zijn der zonder zak"
0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:33 uur
The Oath schreef:
Het kan zijn omdat ik ietwat tipsy was gisterenavond,
Het kan zijn omdat ik ietwat tipsy was gisterenavond,
Dat dacht ik ook.
0
geplaatst: 25 mei 2009, 18:45 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.