Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 21:39 uur
Daar zie ik dan de humor weer niet van in. 
Van Slowgaze en Snoeperd dan.

Van Slowgaze en Snoeperd dan.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 22:11 uur
Snoeperd schreef:

Als we dan toch bezig zijn:
Hitler ziet in een meer twee joden roeien, hij loopt naar ze toe en vraagt: Nog niet uitgeroeid?

Als we dan toch bezig zijn:
Hitler ziet in een meer twee joden roeien, hij loopt naar ze toe en vraagt: Nog niet uitgeroeid?
Pas maar op, Joep, straks ziet de Joodsche Federatie je bericht en dan mag je niet meer meedoen met de Dodenherdenking.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 22:23 uur
Slowgaze schreef:
Een gouwe ouwe van Jules Deelder, want blijkbaar mag toch al alles op MuMe:
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'
Een gouwe ouwe van Jules Deelder, want blijkbaar mag toch al alles op MuMe:
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'

0
geplaatst: 21 augustus 2012, 09:07 uur
Zonde van de zendtijd 
"het is eigenlijk gezonder dan een appel"

"het is eigenlijk gezonder dan een appel"

0
geplaatst: 21 augustus 2012, 09:38 uur
Zonde Van De Zendtijd
, vooral het tweede seizoen was fantastisch.
, vooral het tweede seizoen was fantastisch.
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 augustus 2012, 10:16 uur
Ah, zo geniaal was dat nou ook niet. Een soort light mix tussen Alles Kan Beter en TV8 van Luk Alloo. Nu ja, als je Vlaamse televisie gewoon bent (op vlak van komedie), dan stel je hoge eisen; Het Eiland, In De Gloria, Neveneffecten, Willy's & Marjetten,...
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 11:58 uur
Ik vond ZvdZ ook maar bij vlagen écht goed. Vooral in seizoen één zaten er te veel ronduit flauwe en clichématige sketches tussen om over de hele lijn indrukwekkend te zijn.
Vanaf het tweede seizoen werd het programma inderdaad stukken beter. Henk Rijckaert is trouwens van dezelfde gemeente afkomstig als ik, dus ik ben wel aan enig microchauvinisme onderhevig.
Vanaf het tweede seizoen werd het programma inderdaad stukken beter. Henk Rijckaert is trouwens van dezelfde gemeente afkomstig als ik, dus ik ben wel aan enig microchauvinisme onderhevig.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:07 uur
Ferre Clabau schreef:
Het Eiland, In De Gloria, Neveneffecten, Willy's & Marjetten,...
Het Eiland, In De Gloria, Neveneffecten, Willy's & Marjetten,...

Die zijn inderdaad nog beter dan Zonde Van De Zendtijd.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:10 uur

En nu is het wachten op de Gabriel fans die zich in de steek gelaten voelen...
0
Misterfool
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:12 uur
Tsja; maar Gabriel is de aardsengel; die is Genesis wel ontstegen
.
.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:33 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 19:55 uur
Slowgaze schreef:
Pas maar op, Joep, straks ziet de Joodsche Federatie je bericht en dan mag je niet meer meedoen met de Dodenherdenking.
(quote)
En gebeurt er niks met jouw bericht?

Ze zijn ook wel (heel) erg grof.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 22:27 uur
Ik ben Joods, ik mag alles zeggen wat ik wil en als ik dat niet mag kruip ik in m'n slachtofferrol, gekkie. 

0
geplaatst: 22 augustus 2012, 09:52 uur
Nieuwe xkcd is relevant voor MuMe (of toch zeker moviemeter en gamesmeter).

0
leander?
geplaatst: 22 augustus 2012, 11:03 uur
Behalve dat de grens voor mij eigenlijk meer bij de 3,7 ligt, klopt hij eigenlijk wel 

0
geplaatst: 22 augustus 2012, 11:50 uur
Reden dat het klopt is omdat iedereen schijnbaar uren kan debateren over het verschil tussen een 4,5* en een 5* album, maar tussen "rotslecht" en "superultrarotslecht" maakt bijna niemand veel onderscheid, je smijt er gewoon naar gevoel een lage rating naar, in de hoop dat je stemcurve er mooi gladjes gaat uitzien. Dat is ook de reden dat ik het zo vreemd vind als er op sites als pitchfork een 4,3/10 wordt uitgedeeld.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 12:27 uur
Ik schiet iedere keer in de lach als ik de cijfers van Pitchfork zie. De mens is maar in staat om ongeveer 5 semantische schalen te onderscheiden. Die halfjes hier op MuMe zijn er maw ook maar voor de schijn
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 14:08 uur
Schreiber's semi-favorable review, which begins in earnest after a six-paragraph preamble comprising a long list of baroquely rendered, seemingly unrelated anecdotes peppered with obscure references (...)
Ja hoor, da's PF

0
geplaatst: 22 augustus 2012, 14:50 uur
Via die link van The Onion kwam ik op een artikel over Oprah Winfrey...
CHICAGO—Talk-show superstar Oprah Winfrey celebrated losing her 20,000th pound in a star-packed gala at the Sutton Place Hotel in Chicago's Gold Coast Monday night.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.