MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ik zet even een Ad Hominem ceedeetje op.

Daar zie ik dan de humor weer niet van in.

Van Slowgaze en Snoeperd dan.

panjoe (moderator)
Assurancetourix is lekker bezig .

Snoeperd schreef:

Als we dan toch bezig zijn:

Hitler ziet in een meer twee joden roeien, hij loopt naar ze toe en vraagt: Nog niet uitgeroeid?

Pas maar op, Joep, straks ziet de Joodsche Federatie je bericht en dan mag je niet meer meedoen met de Dodenherdenking.

Slowgaze schreef:
Een gouwe ouwe van Jules Deelder, want blijkbaar mag toch al alles op MuMe:

Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'

Toen ik het voor me zag vond ik het pas grappig .

Je hebt een tijdmachine?

aslan (crew)

Zonde van de zendtijd

"het is eigenlijk gezonder dan een appel"

Zonde Van De Zendtijd , vooral het tweede seizoen was fantastisch.

Yann Samsa
Ah, zo geniaal was dat nou ook niet. Een soort light mix tussen Alles Kan Beter en TV8 van Luk Alloo. Nu ja, als je Vlaamse televisie gewoon bent (op vlak van komedie), dan stel je hoge eisen; Het Eiland, In De Gloria, Neveneffecten, Willy's & Marjetten,...

Ik vond ZvdZ ook maar bij vlagen écht goed. Vooral in seizoen één zaten er te veel ronduit flauwe en clichématige sketches tussen om over de hele lijn indrukwekkend te zijn.
Vanaf het tweede seizoen werd het programma inderdaad stukken beter. Henk Rijckaert is trouwens van dezelfde gemeente afkomstig als ik, dus ik ben wel aan enig microchauvinisme onderhevig.

Ferre Clabau schreef:
Het Eiland, In De Gloria, Neveneffecten, Willy's & Marjetten,...

Die zijn inderdaad nog beter dan Zonde Van De Zendtijd.

(afbeelding)

En nu is het wachten op de Gabriel fans die zich in de steek gelaten voelen...

Misterfool
Tsja; maar Gabriel is de aardsengel; die is Genesis wel ontstegen .

aslan schreef:
(embed)

Op zijn tijd zijn deze gasten geniaal!

Rob:

(afbeelding)

Lukas:

(afbeelding)

Rob:

(afbeelding)

Lukas:

(afbeelding)

Slowgaze schreef:
(quote)

Pas maar op, Joep, straks ziet de Joodsche Federatie je bericht en dan mag je niet meer meedoen met de Dodenherdenking.

En gebeurt er niks met jouw bericht?

Ze zijn ook wel (heel) erg grof.

Ik ben Joods, ik mag alles zeggen wat ik wil en als ik dat niet mag kruip ik in m'n slachtofferrol, gekkie.

Nieuwe xkcd is relevant voor MuMe (of toch zeker moviemeter en gamesmeter).

(afbeelding)

leander?
Behalve dat de grens voor mij eigenlijk meer bij de 3,7 ligt, klopt hij eigenlijk wel

Ja, zit zeker wat in. Klopt gewoon.

Waar is Assie's gasplaneetgrap gebleven?

Reden dat het klopt is omdat iedereen schijnbaar uren kan debateren over het verschil tussen een 4,5* en een 5* album, maar tussen "rotslecht" en "superultrarotslecht" maakt bijna niemand veel onderscheid, je smijt er gewoon naar gevoel een lage rating naar, in de hoop dat je stemcurve er mooi gladjes gaat uitzien. Dat is ook de reden dat ik het zo vreemd vind als er op sites als pitchfork een 4,3/10 wordt uitgedeeld.

Ik schiet iedere keer in de lach als ik de cijfers van Pitchfork zie. De mens is maar in staat om ongeveer 5 semantische schalen te onderscheiden. Die halfjes hier op MuMe zijn er maw ook maar voor de schijn

Relevant oudje dan maar: Pitchfork Gives Music 6.8

Schreiber's semi-favorable review, which begins in earnest after a six-paragraph preamble comprising a long list of baroquely rendered, seemingly unrelated anecdotes peppered with obscure references (...)

Ja hoor, da's PF

inquestos schreef:
Relevant oudje dan maar: Pitchfork Gives Music 6.8

Via die link van The Onion kwam ik op een artikel over Oprah Winfrey...

CHICAGO—Talk-show superstar Oprah Winfrey celebrated losing her 20,000th pound in a star-packed gala at the Sutton Place Hotel in Chicago's Gold Coast Monday night.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.