MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Die tweede gaat van auw...

Improvision

Het woordje muziek ook tussen aanhalingstekens zetten. Soms denk ik dat refoweb ons allemaal bij de neus heeft en dat Frans Bauer het allemaal in scene heeft gezet.

panjoe (moderator)

Dit ga ik zo hard voor een schoolopdracht gebruiken...

WTF-moment van de dag. Auteur heeft wel zijn research gedaan moet ik zeggen

Ik las dat stuk en ik dacht: Dit is van een christelijk blog.

Ik kijk verder en ja hoor!

Soms krijg ik wel eens zin om mensen te gaan slaan. Dat komt natuurlijk omdat ik van die agressieve muziek luister.

Don Cappuccino schreef:
Ik las dat stuk en ik dacht: Dit is van een christelijk blog.

Ik kijk verder en ja hoor!

En de gulden Sherlockpijp met dito mal hoedje van 2012 gaat naar...

rock-rick schreef:
(quote)

Soms krijg ik wel eens zin om mensen te gaan slaan. Dat komt natuurlijk omdat ik van die agressieve muziek luister.

Grapjas.

Edwynn schreef:
(quote)

En de gulden Sherlockpijp met dito mal hoedje van 2012 gaat naar...

tuktak
"-Wat denkt ze dat God van deze muziek zou vinden? "

"Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel. Of als ze van elektronische muziek houdt zal ze misschien ook van fluitmuziek kunnen houden."

Moeders zal wel nooit van Steen gehoord hebben.

Panfluit. Is dat ook niet iets heidens?

God stuurde ons de revo's voor ons vermaak. Hihi.

Op dat blog worden ook incestueuze verstandhoudingen binnen godvrezende gezinnen goedgepraat

Edwynn schreef:
Op dat blog worden ook incestueuze verstandhoudingen binnen godvrezende gezinnen goedgepraat

En dat is het meest walgelijke wat ik kan bedenken. Dat de site nog bestaat.

Edwynn schreef:
Panfluit. Is dat ook niet iets heidens?

Het uiterlijk van Satan is in ieder geval (grotendeels?) gekopieerd van dat van Pan

Assurancetourix

(afbeelding)

Status Seeker schreef:
(quote)

Het uiterlijk van Satan is in ieder geval (grotendeels?) gekopieerd van dat van Pan

Ja daarom juist. Dan kan zo'n semitheoloog niet met droge ogen zeggen dat hij naar panfluitmuziek luistert. Daar passen heerlijke jij-bakken op. Zelfs al zou het geen gelijkenissen vertonen met bijbelse Satan, dan nog valt het onder het kopje afgoderij en dat druist in tegen één van de tien geboden.

Dus Gerard Slurink: 'PANFLUITMUZIEK IST VERBOTEN' Je kan beter naar dubstep luisteren. Daar staat niets over in de tien geboden. Dubstep terwijl je naar de pub stept. Nix mis mee.

Mooie reactie ook van Omega:

"Muziek is een van de machtigste wapens op deze aarde. De Duitse militairen werden in de 2e WO opgezweept met marsmuziek. De Vietcong gebruikte het tegen Amerikaanse militairen via radio en luidspeakers. Ik ken iemand die van een bepaald nummer van Marco Borsato zelfmoordneigingen kreeg."

Assurancetourix

(afbeelding)

Een gouwe ouwe van Jules Deelder, want blijkbaar mag toch al alles op MuMe:

Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'

Als we dan toch bezig zijn:

Hitler ziet in een meer twee joden roeien, hij loopt naar ze toe en vraagt: Nog niet uitgeroeid?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.