Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:27 uur
Het woordje muziek ook tussen aanhalingstekens zetten. Soms denk ik dat refoweb ons allemaal bij de neus heeft en dat Frans Bauer het allemaal in scene heeft gezet.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:38 uur
Dit ga ik zo hard voor een schoolopdracht gebruiken...
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:41 uur
WTF-moment van de dag. Auteur heeft wel zijn research gedaan moet ik zeggen
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:45 uur
Ik las dat stuk en ik dacht: Dit is van een christelijk blog.
Ik kijk verder en ja hoor!
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:48 uur
Soms krijg ik wel eens zin om mensen te gaan slaan. Dat komt natuurlijk omdat ik van die agressieve muziek luister.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:52 uur
Don Cappuccino schreef:
En de gulden Sherlockpijp met dito mal hoedje van 2012 gaat naar...
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 16:52 uur
rock-rick schreef:
Soms krijg ik wel eens zin om mensen te gaan slaan. Dat komt natuurlijk omdat ik van die agressieve muziek luister.
(quote)
Grapjas.
0
tuktak
geplaatst: 20 augustus 2012, 17:10 uur
"-Wat denkt ze dat God van deze muziek zou vinden? "
"Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel. Of als ze van elektronische muziek houdt zal ze misschien ook van fluitmuziek kunnen houden."

"Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel. Of als ze van elektronische muziek houdt zal ze misschien ook van fluitmuziek kunnen houden."

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 17:52 uur
Op dat blog worden ook incestueuze verstandhoudingen binnen godvrezende gezinnen goedgepraat
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 20:00 uur
Edwynn schreef:
Op dat blog worden ook incestueuze verstandhoudingen binnen godvrezende gezinnen goedgepraat
En dat is het meest walgelijke wat ik kan bedenken. Dat de site nog bestaat.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 20:08 uur
Edwynn schreef:
Panfluit. Is dat ook niet iets heidens?
Panfluit. Is dat ook niet iets heidens?
Het uiterlijk van Satan is in ieder geval (grotendeels?) gekopieerd van dat van Pan

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 20:21 uur
Status Seeker schreef:
Het uiterlijk van Satan is in ieder geval (grotendeels?) gekopieerd van dat van Pan
(quote)
Ja daarom juist. Dan kan zo'n semitheoloog niet met droge ogen zeggen dat hij naar panfluitmuziek luistert. Daar passen heerlijke jij-bakken op. Zelfs al zou het geen gelijkenissen vertonen met bijbelse Satan, dan nog valt het onder het kopje afgoderij en dat druist in tegen één van de tien geboden.
Dus Gerard Slurink: 'PANFLUITMUZIEK IST VERBOTEN' Je kan beter naar dubstep luisteren. Daar staat niets over in de tien geboden. Dubstep terwijl je naar de pub stept. Nix mis mee.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 20:25 uur
Mooie reactie ook van Omega:
"Muziek is een van de machtigste wapens op deze aarde. De Duitse militairen werden in de 2e WO opgezweept met marsmuziek. De Vietcong gebruikte het tegen Amerikaanse militairen via radio en luidspeakers. Ik ken iemand die van een bepaald nummer van Marco Borsato zelfmoordneigingen kreeg."
"Muziek is een van de machtigste wapens op deze aarde. De Duitse militairen werden in de 2e WO opgezweept met marsmuziek. De Vietcong gebruikte het tegen Amerikaanse militairen via radio en luidspeakers. Ik ken iemand die van een bepaald nummer van Marco Borsato zelfmoordneigingen kreeg."

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 21:11 uur
Een gouwe ouwe van Jules Deelder, want blijkbaar mag toch al alles op MuMe:
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Op een gegeven moment komt er een jongetje naar hem toegelopen en zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.'
Hitler kijkt het jongetje aan en zegt: 'Wedden van niet?'
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 21:16 uur

Als we dan toch bezig zijn:
Hitler ziet in een meer twee joden roeien, hij loopt naar ze toe en vraagt: Nog niet uitgeroeid?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.