MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
The Oath

LOL
Maar ik snap het niet echt, zij wou 3 sterretjes op haar gezicht maar het werden er veel meer en nu is ze beroemd ofzo

Is dit iets typisch Vlaams ofzo?

sxesven
Aeroplane schreef:
i think its a good look

super nintendo chalmers schreef:
for the sky

en

Mega schreef:
the only person on the planet who can pull off a face tattoo is Mike Tyson

slowen schreef:
i bet mike tyson could pull off 53 of those stars for her

en

"Jules Clocher, a Belgian psychologist, said: 'The trauma this girl must be feeling is indescribable. She feels like a circus freak - and no wonder, because she looks like one.' "

en

(afbeelding)

Oftewel, Kimberley goes international. Inmiddels al een kleine meme geworden.

The Oath
Pooiertje schreef:
LOL
Maar ik snap het niet echt, zij wou 3 sterretjes op haar gezicht maar het werden er veel meer en nu is ze beroemd ofzo

herman schreef:
Is dit iets typisch Vlaams ofzo?

Enkele dagen geleden stond er een klein artikeltje in de krant van een meisje uit Kortrijk:
Ze wou 3 sterretjes op haar gezicht en ging daarvoor naar een tattooshop. Ze vertelde dat ze in slaap gevallen was en toen ze wakker werd haar gezicht vol sterretjes stond.

In slaap vallen tijdens tattooagebeurt? I don't think so. Behoorlijk pijnlijk! Het verhaal gaat dat ze er 56 wou, maar bij thuiskomst fameus onder haar voeten kreeg van haar ouders, en daarom de tattooeerder een proces aan doet.

Paar dagen later is Kimberly een wereldster. Het heeft zelf het Amerikaanse TV-nieuws gehaald.

Antonio schreef:
Ook al 1 met een hele oude baard, van Herman Finkers.

''Radio Vaals. Vrijdagmiddag 4 uur: Mevrouw Geurts verlaat de gemeenteraad. Maandagochtend om 8 uur is zij terug...''

Wat toch een heerlijke flauwe, voorspelbare en banale, maar toch immer geniale humor

Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''

Geniaal! Ik kan er dan ook elke keer weer om lachen, misschien wel meer als een ander omdat het een streekgenoot is. Heerlijke simpele, droge humor.

Finkers-humor!

Het nieuws van 5 uur.

Glanerbrug krijgt kabeltelevisie. Nadat de burgemeester van Enschede de kabel vanmiddag plechtig in gebruik heeft gesteld kan Glanerbrug SkyChannel, MusicBox, TV5, abbonnetelevisie en de Russische televisie ontvangen. Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog niet bekend.

Op de afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen. 67 mensen moesten worden gearresteerd.

In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst. Twee mensen overleden onmiddelijk, drie na enig aandringen.

Dan volgt nu het nieuws voor doven en slechthorenden: GLANERBRUG KRIJGT KABELTELEVISIE!!!

Het weerbericht. De zon laat zich geregeld zien en met 5 graden wordt het morgen een frisse dag. Met 33 graden wordt het morgen een zeer warme dag en met 21 graden wordt het morgen een aangename dag. Er worden middagtemperaturen verwacht van 14:00 tot 16:00. Kans op gladheid in het hele land, met uitzondering van de Antillen.

Tot zover het nieuws. Dan volgt nu een waarschuwing voor de scheepvaart: pas op!

Geweldig, ja

Goedemorgen luisteraars, het is vandaag 1 april. De juiste tijd is vijf voor negen, 1 april, het is tien voor negen, 1 april, het toch vijf voor negen, en op deze 2de april, 1 april, beginnen wij met nieuws in het kort.

Frits Bom en Wim Bosboom hebben een druiventest gedaan. Ze kwamen beiden als beste uit de bus.

De beroemde modeontwerper Hennie de Bruin is zojuist bij een verkeersgeval om het leven gekomen. Hij werd overreden door een beige vrachtwagencombinatie.

Sport:
Jeu de boules: in Parijs werd het Europees kampioenschap jeu de boules gehouden. Vijf landen deden een gooi naar de prijzen en moesten worden gediskwalificeerd.

Biljarten: eveneens in Parijs werd het wereldkampioenschap tien over rood gehouden. De Nederlander Hennie Jansen werd voor de zesde achtereenvolgende keer tweede, wat dat betreft begint hij al aardig op Joop Zoetemelk te lijken: die kon ook niet biljarten.

En nog een andere flauwe:

Man (33) opgepakt wegens groepsverkrachting.

Antonio
De Vaalserberg heeft vorig jaar 3 doden ge-eist.

Gelukkig is men niet op de eis ingegaan, maar je schrikt er toch van.

Je ziet hem al van mijlenver aankomen...heerlijk

Dj2Jelle
Herman Finkers ofniet?

boomkat
Ik had er nog nooit van gehoord. Erg flauw, maar des te grappiger

Antonio
Dj2Jelle schreef:
Herman Finkers ofniet?

Ja, zulke humor kan maar van 1 man komen

Antonio
Uit: Het meisje van de slijterij, track 4: Verkoopt u ook kussentjes?

(...) Ja, ik had zo bedacht dat het wel aardig was om u eens zo'n sollicitatiebrief voor te lezen die ik destijds na de middelbare school om de haverklap op de post deed:

Mijne heren,

Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing, etcetera...

Sollicitatiebrief a la Herman Finkers

Uit: Het meisje van de slijterij, track 6: Het omroeppastoraat
Brandstoftank
De brandstoftank die verloren is door een Amerikaanse straaljager is terecht gekomen in het Drentse Klazienaveen. Twee vrouwen moesten naar de dokter. Op weg daar naartoe kregen zij de brandstoftank op hun hoofd. Daarop moesten zij naar de dokter. De betreffende arts is ter verantwoording geroepen. De vrouwen troffen derhalve de arts niet thuis, en moesten onverrichter zake weer naar huis terugkeren. Op weg naar huis kregen zij een tweede brandstoftank op hun hoofd. Daarop moesten zij naar de dokter. De piloot is ter verantwoording geroepen. Op weg naar zijn superieuren verloor hij twee brandstoftanks in het Drentse Klazienaveen. Er werd niemand gewond. Aanvankelijk was er nog sprake van twee vrouwen die naar de dokter moesten, maar door een ons niet bekende oorzaak is die afspraak verzet.

Krantenbericht a la Herman Finkers

Uit: Het meisje van de slijterij, track 7: Bonnie of 'n onmogelijke liefde

(…) en de volgende ochtend, ik weet het nog heel goed, de volgende ochtend, ik word wakker, doe een plas, en denk: "Verdomd, dat moest andersom". En terwijl ik het bed verschoonde kreeg ik enorm veel zin om mezelf van kant te maken. Ik twijfelde enorm aan mezelf. Ik had bevestiging nodig, en ben daarom naar de jaknikkers in Schonenbeek gegaan. Ik zeg daar tegen zo'n jaknikker: "heb jij dat ook wel eens? Heb jij dat ook wel eens, dat je 's morgens vroeg wakker wordt, en dan gelijk enorm veel zin hebt om jezelf van kant te maken?" "Neuh", zegt de jaknikker.

Er komt een man voorbij, op de fiets, en ik schop 'm van de fiets. Ik zeg: "Heeft u dat wel eens, dat u 's morgens vroeg wakker wordt, en dan gelijk veel zin heeft om uzelf van kant te maken?"
"Nee", zegt de man, "Nee, ik ben een avondmens. Bovendien", zegt ie, "zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen".

(…) Weet u, ik vind dit eigenlijk niet het moment om daar grapjes over te maken. Want ziet u, ik heb me vanmorgen nog met een scheermes de hals doorgesneden. De pijn viel me in eerste instantie nog mee. Pas toen ik die after-shave erop gooide werd het een beetje gevoelig.

Bevestiging a la Herman Finkers

Uit: Het meisje van de slijterij, track 16: Gebarentaal

A: "Mag ik u hartelijk bedanken voor deze fijne voorstelling?"
B: "Gaat uw gang"
A: "Ik wil u hartelijk bedanken voor deze fijne voorstelling."
B: "Gaat uw gang"
A: "Hartelijk bedankt voor deze fijne voorstelling"
B: "Geen dank"
A: "Geen dank? En ik had het nog zo gevraagd!"
B: "Ja, d'r is niks meer aan te doen"
A: "O, nou, u wordt bedankt!"
B: "Ja, dat idee kreeg ik al!"

A: "Kopje koffie?"
B: "Mag ik bedanken?"
A: "Gaat uw gang"
B: "Ik wil u hartelijk bedanken voor het lekkere kopje koffie"
A: "Gaat uw gang"
B: "Hartelijk bedankt voor het lekkere kopje koffie"
A: "Geen dank"
B: "Nog een kopje"
A: "Alstublieft"
B: "Dank je wel"
A: "Geen dank"
B: "Waarom niet?"

Hartelijk dan a la Herman Finkers

Maar ja, toen wilde Aaltje ook een kindje. En zo kon het dus gebeuren dat mijn vrouw zwanger raakte. Wanneer het een meisje werd, dan zou het Koreander gaan heten. We hoopten dan ook dat het een jongetje werd.

Kort voor de bevalling ben ik nog met Aaltje meegeweest voor een echo-onderzoek. We lopen daar zo de behandelkamer van de dokter binnen:...
Herman: "WAT MOET DAT HIER?!"
Dokter: "Goh", zegt de dokter, "ik werk hier."
H: "Dan is het goed."
D: "Kan ik u helpen?" zegt de dokter.
H: "Nee hoor, we kijken alleen maar even rond."
Aaltje: "Jawel!" zegt Aaltje. "Ik kom voor een echo-onderzoek."

Kort na de bevalling werd Korander erg geel. Ja gek he, ik vond het heel typisch. Geel ja. Dus ik bel de dokter op, ik zeg: "Dokter, ons kind dat wordt toch zo geel."
D: "Erg geel?" zegt dokter.
H: "Jah, ja behoorlijk geel ja."
D: "Jawel, maar ook dat je zegt uhm... goéd geel?"
H: "Ja, ja... goed, diep geel ja."
D: "Heeft ze ook spleetogen?" zegt de dokter
Nee, dat had ze niet.
D: "Fluit ze dan misschien?" zegt ie H: "Hoe bedoelt u?" D: "Ja, gewoon, dat ze heel de dag in een kootje op zo'n stokje zit te fluiten?"

Ja maar toch, met een half jaar kon ons dochtertje al een beetje fluiten. Ja warempel, wanneer ik haar in badje deed, dan begon ze spontaan te fluiten. Mijn vrouw zei ook al dat 80 graden te warm was.
Ja, dat is lachen met die kinderen.

De laatste tijd bijvoorbeeld zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.

Ik herinner me ook nog heel goed: Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep zo van: "Hmmm...... dat is 't? Ja? Ja? Oh nou, Mooi kind hoor. Ja, 'tuurlijk is't een mooi kind, God, 't zou t zou geen mooi kind wezen zeg, nee, ben je gek. Nee, best wel een mooi kind."

Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."

Zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen. Nee hoor, voor 't kind zelf is het beter hoor. Jawel, ja u kent de ouders niet. U weet niet waarover u lacht. U kent de thuissituatie niet. Het is beter zo. Onze buren gaan op een beetje typische manier met hun kinderen om. Zo geven ze hun kinderen macrobiotisch te eten. Terwijl toch uit onderzoek niet zo gek lang geleden heeft uitgewezen dat kinderen die macrobiotisch gevoed worden later een taalachterstand krijgen. Woorden als gehaktdag, kuiltje jus...

O nee, onze buren hebben een hele andere levensstijl dan wij. Zo hebben de buren voor hun gazon een motormaaier. Kijk, dat vinden wij weer overdreven luxe. Onze tuinman kan dat best wel met de hand doen.

Toch kan ik wel goed opschieten met die buren. Ik kan best wel goed overweg met de buren. Eens per jaar bijvoorbeeld dan knippen de buurman en ik gezamenlijk de heg. Wanneer het karwei geklaard is, dan zegt de buurman altijd gelijk: "zeg, ik zet even een kopje koffie, dan kom jij zodadelijk bij mij even een welverdiend kopje koffie drinken"

Dit jaar wou ik de buurman voor zijn, dus ik zeg: "Buurman, zet jij even koffie?"

Zwangerschap en kinderen a la Herman Finkers

Zo, dat is eerst wel weer even genoeg...veel plezier

(afbeelding)

Hier heb ik toch ook even van toegelegen...

Sir Spamalot (crew)
Nou ja, het is een non-event dat één dag de aandacht verdient / krijgt. Voor de rest: tatoeages, elkeen moet dit voor zichzelf beslissen, het is niet voor mij weggelegd (te veel lichaam om te vullen), maar in haar geval kloppen een aantal zaken niet die de volgende dagen ongetwijfeld zullen uitkomen. De grappen hiermee zijn wel heel goed gevonden, laat maar komen...

Het is inderdaad een heel erg bruin ruikend zaakje, maar ik vind het heerlijk. Zie ook dit
YouTube - [SUBTITLED] Girl wakes up with 56 stars tattooed on her face
filmpje waarin op 2:20 goed duidelijk wordt waarom Kimberley in paniek zou kunnen hebben raken.
Onbetaalbaar.

Harco
Het is toch een reclamestunt voor een of ander nieuw Vlaams tv-programma of tv-zender?

Haha neen, dit is echt gebeurd. Hilarisch !

Florsi Florsa schreef:
Het is inderdaad een heel erg bruin ruikend zaakje, maar ik vind het heerlijk. Zie ook dit
YouTube - [SUBTITLED] Girl wakes up with 56 stars tattooed on her face
filmpje waarin op 2:20 goed duidelijk wordt waarom Kimberley in paniek zou kunnen hebben raken.
Onbetaalbaar.

Ploppesteksel schreef:
Haha neen, dit is echt gebeurd. Hilarisch !

dat valt nog te bezien natuurlijk...

http://www.clint.be/nieuws/...

Antonio schreef:

Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''

Die is toch van Theo Maassen? Of heeft Theo hem van Herman gejat? Lijkt me sterk.

Die Herman Finkers grappen zijn echt geweldig.

GrafGantz schreef:
(quote)

dat valt nog te bezien natuurlijk...

http://www.clint.be/nieuws/...

Even een update van diezelfde site :

Sterrenmeisje is geen stunt van MNM | Clint

Sir Spamalot (crew)
Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip. In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk. Ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht. De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner: "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood."
De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld. De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma's mee te vullen. Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:
"Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES !!!"

Antonio
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Die is toch van Theo Maassen? Of heeft Theo hem van Herman gejat? Lijkt me sterk.

Nee, hij was inderdaad niet van Finkers, had ik even moeten zeggen.
Of hij van Theo is, durf ik niet te zeggen...

Sir Spamalot schreef:
Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip. In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk. Ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht. De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner: "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood."
De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld. De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma's mee te vullen. Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:
"Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES !!!"

Antonio
Sir Spamalot schreef:

Geniaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.