MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
RedLightCityBoy
Heheh

Oud, maar daarom niet minder leuk.

Ssscht...
Die zag je al van mijlenver aankomen. Maar beestig grappig!!

Sir Spamalot schreef:
Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip. In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk. Ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht. De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner: "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood."
De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld. De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma's mee te vullen. Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:
"Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES !!!"

Deze kende ik al ja maar dan met een Chinees. En gesproken is ie toch wel leuker

Overigens nog een foto van Kims tatoeëerder:

(afbeelding)

Harco
Ploppesteksel schreef:
Haha neen, dit is echt gebeurd. Hilarisch !

Okay, dat hoorde ik op de radio, maar vandaag beweerden ze inderdaad weer dat het tóch echt was.

Ssscht...
Hoe val je in godsnaam in slaap met al dat metaal aan je gezicht???!! (Misschien wou ie ook maar één piercing en een kleine tatoo op z'n arm en is ie toevallig int slaap gesukkeld...)

Ik zou sowieso niet gaan slapen met zo'n vent boven me.

(afbeelding)

Hier trouwens een leuk familiekiekje:

(afbeelding)

Ssscht...
Die van Kuifje is wel nog geestig

Ziet er trouwens een leuke familie uit. Vooral een hele lieve, gevoelige, zachte, grappige en meelevende vader lijkt mij...

Een scheetje.

De rits van de moeder staat open...

Ssscht...
Florsi Florsa schreef:
Een scheetje.

Ja nu je het zegt!!!

fastpulseboy
die sterretjes zien er echt lullig uit....
Als het echt een foutje was vind ik het heel zielig voor het meisje.
Ik heb wel eens gehoord van een kerel die met grote letters "It's my life"
op z'n rug wilde. Heeft die tatoeëerder er "It's my live" van gemaakt. Het zou je overkomen....

dan moet je ook wel bij een extreem domme tatoeëerder zijn

maar ik zou hem dan veranderen naar this is my live performance ofzo, wat ik eigenlijk een vettere tattoo vind

Of it's my liverpool.

The Oath

(afbeelding)

The Oath
Voor de verandering nog es eentje van Kimberly

(afbeelding)

even een kinderachtig mopje dat ik laatst heb gehoord:

Hier komt ie:

Gek, niks, en niemand zitten in een Boom plotselling valt niemand eruit. Snel bel de ziekenwagen roept Niks. Gek Belt de eerste hulp op en krijgt een vrouw aan de lijn. Hallo ik ben gek ik bel voor Niks want niemand is uit de boom gevallen.

Ha Ha, Snap je hem??

Hoe kan je die nou niet snappen

RedLightCityBoy

jeko
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood.

Een trein

Niet teveel Jensen kijken.

Een trein??

Antonio
jeko schreef:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood.

Een trein

Als we dan toch op dit bedenkelijke niveau gekomen zijn, dan kan de volgende ook wel...

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje ?

Zijn linkerpootje is even lang.

En nog eentje dan...

Hoe vangt een koe een haas ?

Hij gaat achter een boom zitten en doet het geluid van een krop sla na.

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje

jeko
Het is geel en zwart en het is er bijna.
maja de bijna

Pooiertje schreef:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje

Ja, wat is het verschil tussen een appel en een peer?

Een peer is groen en een appel wel.

En waarom is de koe?

Omdat hij in de wei.

jeko
En nog één in de categorie super flauw:

Het is geel en het draait

een langspeelpudding

Heliophobic
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?

een ongestelde vraag

Sir Spamalot (crew)
De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.
De eerste man wordt bij de jury geroepen.
"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerlaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."
"OK"
-"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!"
De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.
Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!
Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in lokaal hiernaast haar man zit en hem moet neerschieten
De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte.
De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.