Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 00:54 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:02 uur
Mike & Thomas zijn altijd leuk!
Deze sketch kende ik nog niet, net als het hele programma overigens.
Deze sketch kende ik nog niet, net als het hele programma overigens.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:12 uur
Treuren is alles wat je kunt doen.
Ik heb hardop zitten lachen. En niet voor het eerst.
Ik heb hardop zitten lachen. En niet voor het eerst.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:29 uur
Een grapje en dan twee minuten herhalen en arrrr nee ik ween me kapot 

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:31 uur
Mike & Thomas - volgens mij moet je daarvoor een 100 meter diep gat graven in de Flevopolder - lijkt mij écht het absolute dieptepunt van Hollandse humor.
Bij dezen de 'geboorte' van Sjef van O.
En Oekel's discohoek:
Bij dezen de 'geboorte' van Sjef van O.
En Oekel's discohoek:
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:41 uur
Mjuman schreef:
Mike & Thomas - volgens mij moet je daarvoor een 100 meter diep gat graven in de Flevopolder - lijkt mij écht het absolute dieptepunt van Hollandse humor.
Ah, ze komen uit Holland. Dat verklaart veel natuurlijk.

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:43 uur
Sick & Tired off Jazz

Als je de humor dan toch niets vind, valt er te genieten van de muzikale klass van Mike lijkt me zo!

Als je de humor dan toch niets vind, valt er te genieten van de muzikale klass van Mike lijkt me zo!
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:43 uur
Hopelijk valt dit wat beter in de smaak. Geen grap, wel leuk.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:46 uur
Nou, geloof me, ik ken zat Hollanders die veel grappiger zijn dan Mike en Thomas. Niet gaan haten op Holland, wij kunnen er ook niks aan doen dat die twee hiervandaan komen. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:47 uur
jasper1991 schreef:
Sick & Tired off Jazz

Sick & Tired off Jazz

Nee.

Het idee achter de sketch is aardig maar de uitvoering is na een minuut niet leuk meer wegens slapstick.
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:49 uur
Arrie schreef:
Nou, geloof me, ik ken zat Hollanders die veel grappiger zijn dan Mike en Thomas. Niet gaan haten op Holland, wij kunnen er ook niks aan doen dat die twee hiervandaan komen.
Dit is dan wel weer grappig.

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:50 uur
Mike& Thomas:
Biografie zoals bij hun boekingsbureau:
"Een stortvloed van woordgrappen, imitaties en wederzijdse verbale molestaties
Hun eerste samenwerking dateert van 1992, toen ze als duo het Amsterdams Kleinkunst Festival wonnen".
Mike & Thomas - Kerstrevue - bunkertheaterzaken.nl
Mijn cursivering - nog hardleers ook - ondanks '92 still in business. Verklaart wel waarom dit soort ongein vaak KLEINkunst wordt genoemd
Biografie zoals bij hun boekingsbureau:
"Een stortvloed van woordgrappen, imitaties en wederzijdse verbale molestaties
Hun eerste samenwerking dateert van 1992, toen ze als duo het Amsterdams Kleinkunst Festival wonnen".
Mike & Thomas - Kerstrevue - bunkertheaterzaken.nl
Mijn cursivering - nog hardleers ook - ondanks '92 still in business. Verklaart wel waarom dit soort ongein vaak KLEINkunst wordt genoemd

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:53 uur
"Programma's vol intelligente onzin en geniale gekte."
Nou, die intelligentie kan ik er niet zo in ontdekken, maar die mij dan toch maar wat minder intelligente humor a la Herman Finkers.
Nou, die intelligentie kan ik er niet zo in ontdekken, maar die mij dan toch maar wat minder intelligente humor a la Herman Finkers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.