Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 16:58 uur
Haha, dat is echt niet na één pintje hoor, dat je maandag wakker wordt op de parking. 

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 00:17 uur
Arrie schreef:
"Programma's vol intelligente onzin en geniale gekte."
Nou, die intelligentie kan ik er niet zo in ontdekken, maar die mij dan toch maar wat minder intelligente humor a la Herman Finkers.
Als je een show van ze bekijkt zul je merken dat ze ontzettend taalvaardig en muzikaal zijn. Ze kunnen echt ontzettend veel. De gemoedelijke humor van Finkers heb ik weinig mee."Programma's vol intelligente onzin en geniale gekte."
Nou, die intelligentie kan ik er niet zo in ontdekken, maar die mij dan toch maar wat minder intelligente humor a la Herman Finkers.
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 15:50 uur
Ze zijn toch beter in kuilen graven op het strand...
Klikken maar...
Duitser doet bommetje in bevroren zwembad
Klikken maar...
Duitser doet bommetje in bevroren zwembad
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 17:33 uur
Geen zorgen, Assurancetourix, het is gewoon hetzelfde filmpje als voorheen.
Zo achterlijk om het nog eens te doen zijn zelfs die Duitsers niet.
Zo achterlijk om het nog eens te doen zijn zelfs die Duitsers niet.
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 17:56 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 oktober 2012, 18:03 uur
Ietsje "aangebrand"...
Een boer wil gaan moderniseren en besluit zich een nieuwe volautomatische koeienmelker aan te schaffen. Zo gezegd, zo gedaan. De machine werkt en de koeien produceren steeds meer melk. Dus denkt hij bij zichzelf: die machine moet blijkbaar een heerlijk gevoel geven, anders zouden de koeien niet zoveel melk meer produceren. Hij wil het wel eens bij zichzelf proberen en sluit de machine aan op zijn “jongeheer”. En ja hoor, een geweldig heerlijk gevoel, hij blijft klaarkomen maar na vijf keer vindt hij het eigenlijk wel welletjes en wil de machine uitzetten. Hij kan echter nergens een uit-knop vinden. Via de gsm (het is een moderne boer) besluit hij zijn leverancier te bellen. “Hallo, met boer Jansen, ik heb pas geleden bij jullie een geweldig nieuwe koeienmelker gekocht. Er is alleen een probleem, ik weet niet hoe ik hem moet uit zetten.” “Oh, dat is geen probleem,” zegt de leverancier, ”de machine is volautomatisch en gaat vanzelf uit zodra de emmer vol is.”
Een boer wil gaan moderniseren en besluit zich een nieuwe volautomatische koeienmelker aan te schaffen. Zo gezegd, zo gedaan. De machine werkt en de koeien produceren steeds meer melk. Dus denkt hij bij zichzelf: die machine moet blijkbaar een heerlijk gevoel geven, anders zouden de koeien niet zoveel melk meer produceren. Hij wil het wel eens bij zichzelf proberen en sluit de machine aan op zijn “jongeheer”. En ja hoor, een geweldig heerlijk gevoel, hij blijft klaarkomen maar na vijf keer vindt hij het eigenlijk wel welletjes en wil de machine uitzetten. Hij kan echter nergens een uit-knop vinden. Via de gsm (het is een moderne boer) besluit hij zijn leverancier te bellen. “Hallo, met boer Jansen, ik heb pas geleden bij jullie een geweldig nieuwe koeienmelker gekocht. Er is alleen een probleem, ik weet niet hoe ik hem moet uit zetten.” “Oh, dat is geen probleem,” zegt de leverancier, ”de machine is volautomatisch en gaat vanzelf uit zodra de emmer vol is.”
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.